Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Selger Clas Ohlson nettbrett?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-14, 22:07   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Selger Clas Ohlson nettbrett?

Mamma mener at de gjør (og har en tilgodelapp hun ønsker å bruke på det). Jeg sa jeg ikke tror de selger det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-14, 22:09   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selger Clas Olsen nettbrett?

Jo, de gjør det. Acer, Asus og Samsung i hvert fall.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-14, 22:09   #3
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Selger Clas Olsen nettbrett?

De har nettbrett, iallefall i nettbutikken.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-14, 22:24   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Selger Clas Ohlson nettbrett?

Takk, da tok jeg feil.
Men er de nettbrettene like lette å bruke som Ipad for henne?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-14, 22:26   #5
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Selger Clas Ohlson nettbrett?

Tja, jeg syns ikke samsung er vanskelig, heller ikke acer, men det er jo fordi jeg er vant til android i utgangspunktet.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-14, 00:29   #6
Dobbelthake
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 23
Dobbelthake er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Selger Clas Ohlson nettbrett?

Litt annen tilvenningsgrad enn iPad kanskje, men ikke vanskeligere.

Dobbelthake er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-14, 00:50   #7
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Selger Clas Ohlson nettbrett?

Samsung sine er i hvert fall ekstremt enkle å bruke - like enkle som telefonene deres, som jeg synes er deilig intuitive. Har aldri prøvd en iPad, så kan ikke egentlig sammenligne, men kan liksom ikke se for meg hvordan det skal gå an å gjøre det så veldig mye enklere enn Samsung.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-14, 08:08   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selger Clas Ohlson nettbrett?

Hvis det er bare voksne som skal bruke den, hadde jeg utvilsomt valgt Android-basert fremfor iPad. Eneste grunnen til å velge iPad til barn er at det finnes et mye større utvalg gode apper for barn på iPad.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-14, 11:57   #9
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Selger Clas Ohlson nettbrett?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvis det er bare voksne som skal bruke den, hadde jeg utvilsomt valgt Android-basert fremfor iPad. Eneste grunnen til å velge iPad til barn er at det finnes et mye større utvalg gode apper for barn på iPad.

Forskjellen er ikke så stor som tidligere, men fortsatt er det nok flere spill for de minste på norsk.

Vet ikke om Clas O. sine butikker har så veldig høyt volum på denne trypen produkter. Ville ha sjekket at det ikke blir en del eldre brett som har blitt liggende en god stund i butikken. Bør ellers bemerke seg at ytelsen på de aller rimeligste nettbrettene kan være slik at en del spill vil være "for tunge", samt at en del av de aller rimeligste har ganske liten lagringskapasitet.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-14, 23:38   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Selger Clas Ohlson nettbrett?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvis det er bare voksne som skal bruke den, hadde jeg utvilsomt valgt Android-basert fremfor iPad. Eneste grunnen til å velge iPad til barn er at det finnes et mye større utvalg gode apper for barn på iPad.

Blir nok bare voksne, ja.
Da skal jeg si til henne at jeg tok feil og sende henne dit så kan hun i alle fall se hva de har. Kanskje jeg skal bli med og lære litt også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no