Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Vipper og øyenbryn

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-17, 21:36   #1
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Vipper og øyenbryn

Har alltid hatt fine vipper. Øyenbryn er no noko som har vert der. Kanskje fjerna eit hår her og der, men aldri nappa skikkelig eller brukt noko som helst av sminke på dei.

No trenger eg litt hjelp. Cellegifta som eg fekk skulle vera såpass "mild" så eg skulle ikkje miste håret. Kanskje bli litt tynnare. Vel, håret mitt er tynnare enn tynnast. Det detter ut masse kvar dag. Her får eg ikkje gjort stort.

Men vipper og bryn forsvinner og. Bryn er ikkje så ille enno, men vipper har eg snart ikkje noko igjen av.
Så kan eg sette på falske vipper? Er det vanskelig? Og kva blir anbefalt til ein nybegynner? Vil ikkje at alle skal sjå at dei er falske.

Bryn er eg litt meir usikker på. Eg skjønnar ikkje korleis eg skal nappe dei eingong Skal eg berre la dei være, eller skal eg prøve å fikse litt på dei. Eg anar ikkje kva eg trenger for å ordne på bryn.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no