Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Egendesignet veddunk

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-07, 18:07   #41
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Egendesignet veddunk

Den var kjempestilig! Og litt skitt er vel ingenting å bry seg om, man har da støvsuger.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 18:21   #42
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Egendesignet veddunk

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Ser du også har glassplate under ovnen.
Jeg irriterer meg at det har kommet skitt under glassplata. Må jo opp med hele plata for å få det bort.

Neida!

Mannen min fant på noe lurt. Han tok en baufil (den er veldig flat) og tredde på en tørrmopp. Så fisket han ut rusk og rask under glassplata vår. Vi har nemlig ikke silikonert rundt kanten.

Det kan være smart å bruke klar silikon og ta på rundt plata mens det er ruskfritt under.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 12:08   #43
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Egendesignet veddunk

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Neida!

Mannen min fant på noe lurt. Han tok en baufil (den er veldig flat) og tredde på en tørrmopp. Så fisket han ut rusk og rask under glassplata vår. Vi har nemlig ikke silikonert rundt kanten.

Det kan være smart å bruke klar silikon og ta på rundt plata mens det er ruskfritt under.


Ja den som hadde visst dette før men nå¨er det kommet så mye skit under at jeg må få vasket godt under før vi evnt har på silikon. Jeg dumme nek trodde at plata lå så tett inntill at det ikke kom noe under.
Får prøve med ei baufil hvis ikke må vi jo få løftet opp ovnen.
Synes vel at de som solgte oss ovnen og plata kunne kommet med noen tips.
At det vises skit oppå gjør jo ikke noe da det bare er å vaske av.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 16:16   #44
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egendesignet veddunk

Kjempefin!

Jeg har støv på hjernen, men jeg tror definitivt jeg kunne hatt en slik. Bare synd vi kastet ut peisen i fjor. Peisen var stilig, men altfor stor i vår lille og fra før altfor varme stue.

Jeg synes heller ikke det er merarbeid å brette håndklærne pent i skapet (eller hyller, om så var), bare for å kommentere det også.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 16:51   #45
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Egendesignet veddunk

Den var utrolig fin!

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 17:02   #46
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egendesignet veddunk

Lekker!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no