Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tips til farge på kjøkkenet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-07, 21:34   #1
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tips til farge på kjøkkenet

Jeg trenger hjelp til valg av farge til kjøkkenet.

Vi kjøpte ny bolig nå i sommer og kjøkkenet er 20 år gammel, ser jævlig ut og skal nå kastes ut. Vi har bestilt nytt kjøkken fra Ikea, Faktum hvit høyglans (eksempelbilde under).




Stue og kjøkken er i ett og derfor må vi vel ta hensyn til det når vi velger farge til kjøkkenveggene?

Jeg legger ved bilder slik at det blir lettere å komme på gode forslag.


Slik ser kjøkkenet ut nå (sett fra spisestuedelen). Til venstre vil overskapene rekke helt opp til taket.

Dette er veggene det er snakk om. Veggen som vinduet er på og veggen til høyre skal males, men hvilken farge? Der som ovnen står nå skal det induksjonstopp og over den kun en stålfarget ventilator.
noen kreative forslag til hva vi skal ha over oppvaskbenken? Fliser? glassplate? stål? Annet?

Restsen av veggene i stua er hvite, med unntak av en vegg på spisestua, den har sort tapet (se under).



Til høyre begynner altså kjøkkeninnredningen. Benkeplatene vil være sorte med stålkant.

Jeg tror at vi kan "tøffe" oss når det gjelder farge på de to veggene, resten av stue/kjøkken er jo stort sett hvitt. I tilegg er det ikke mye vegg det er snakk om.

Noen som har noe innspill?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 13:09   #2
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: tips til farge på kjøkkenet

Jeg ville malt veggene i samme farge som stuen iom at rommene henger sammen. Det vil gi mer helhet.
Hvis dere vil tøffe dere litt er det utrolig kult (synes jeg ) å montere en glassplate over benk/komfyr med farget folie bak. Har ikke noe bilde av det, men ta kontakt med en litt stor glassmesterbutikk.
Jeg liker bedre å ha litt farge på kjøkkenstæsjet enn veggene - kan fort bli lei og så blir man veldig bundet av fargen ift andre ting dere vil ha i rommet.
Lykke til uansett. Det er moro med "nye" rom !

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 13:14   #3
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: tips til farge på kjøkkenet

Heaven. Knallfin turkis-blå-aktig farge. Vanskelig å få inntrykk av den på bilde, men jeg kan prøve å få tatt et om du vil. Ellers så kan du ta turen over den store veien og se på vårt kjøkken. Om du tør.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 16:36   #4
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til farge på kjøkkenet

Tapetveggen i stua di er FIIIN!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 09:47   #5
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til farge på kjøkkenet

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Jeg ville malt veggene i samme farge som stuen iom at rommene henger sammen. Det vil gi mer helhet.
Hvis dere vil tøffe dere litt er det utrolig kult (synes jeg ) å montere en glassplate over benk/komfyr med farget folie bak.

Takk for tips, meget mulig at du har rett i at vi bør ha samme farge som på stua også på de to kjøkkenveggene. Glassplate har vi vurdert, det er kjempe flott.

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Heaven. Knallfin turkis-blå-aktig farge. Vanskelig å få inntrykk av den på bilde, men jeg kan prøve å få tatt et om du vil. Ellers så kan du ta turen over den store veien og se på vårt kjøkken. Om du tør.

Takk for tips.Jeg er verken redd for store veier eller små Arker, så det var et hyggelig tilbud! Tror ikke turkis vil fall i smak hos husbonden, men det hørtes sprekt ut. Ta gjerne et bilde om du kan

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Tapetveggen i stua di er FIIIN!

Tusen takk, vi er veldig fornøyd med den veggen.


Er det flere som har innspill vil jeg sette stor pris på det.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 09:58   #6
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til farge på kjøkkenet

Eg ville hatt minst ein vegg i Marrakesh (gjerne vindusveggen). Den er nydeleg til eggekvit kjøkkeninnreidning. Lys om dagen og mørk om kvelden.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 10:02   #7
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til farge på kjøkkenet

Jeg ville gått for samme farge på veggene som i stuen, og heller spreket opp med fliser, gardiner og tilbehør.

Selv er jeg svak for turkis, men syns det passer best sammen med tre.
Jeg ville gått for mosatikk i sort, grått og hvitt. Benkeblate i sort stein (eller laminat) og tilbehør og liftgardiner i rødt.
Du vil da ha ett kjøkken du kan skifte stil på når du vil. Det røde kan byttes ut når som helst.

Ombestemmer meg! Jeg ville hatt lille tilbehør.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.

Sist redigert av Blåbær : 27-09-07 kl 10:38.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 10:45   #8
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips til farge på kjøkkenet

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Tror ikke turkis vil fall i smak hos husbonden, men det hørtes sprekt ut. Ta gjerne et bilde om du kan

Ok, her kommer et litt dårlig mobilbilde:


Vi har bare farven på en vegg, det holdt for oss. Men kanskje den kunne vært fin bak en glassplate under skapene?

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 10:49   #9
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til farge på kjøkkenet

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Ok, her kommer et litt dårlig mobilbilde:

Åh, det var en flott farge!! Den kunne jeg tenke meg mellom mellom benk og overskap. Så langt en favoritt. Tusen takk

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 10:51   #10
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til farge på kjøkkenet

Arken, er det slik at hvis jeg stikker innom en fargehandel så vil jeg få den fargen om jeg ber om "Heaven"?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 10:55   #11
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips til farge på kjøkkenet

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Arken, er det slik at hvis jeg stikker innom en fargehandel så vil jeg få den fargen om jeg ber om "Heaven"?

Øh, nei. Den hører visst til en "design-kolleksjon" eller noe slikt. De jeg handlet hos ringte til Nordsjö-forhandleren i Markveien for å få koden.

Edit: Jeg har visst ikke malingsspannet lenger, men Holmsens Magasin her på Høybråten ordnet opp uten problemer (men vi prøvde flere steder før det, ingen skjønte bæret og mente at den farven hadde jeg nok bare drømt om).

__________________
05 07


Sist redigert av Beckett : 27-09-07 kl 11:03.
Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 11:56   #12
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til farge på kjøkkenet

Heiko: Hvor er tapeten i stua deres kjøpt eller hva heter den og hvor har dere kjøpt lampa? (Er i hermemodus )
Er det slik at tapeten er brun, også er det en farge i mønsteret? I såfall kunne det vært fint å få den lyse fargen i mønsteret på tapeten på de andre veggene.
Er enig i at kjøkken og stue bør gå i et fargenmessig

Arken: Utrolig fin farge på kjøkkenveggen din!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 12:54   #13
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til farge på kjøkkenet

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Heiko: Hvor er tapeten i stua deres kjøpt eller hva heter den og hvor har dere kjøpt lampa? (Er i hermemodus )
Er det slik at tapeten er brun, også er det en farge i mønsteret? I såfall kunne det vært fint å få den lyse fargen i mønsteret på tapeten på de andre veggene.
Er enig i at kjøkken og stue bør gå i et fargenmessig

Men søteste emm da, det heter ikke å herme, det heter å la seg inspirere

Tapeten er kjøpt på Majorstua på den fargehandelen som ligger mellom Coluseum kino og Egmont. Jeg skal sjekke navn både på tapeten og butikken litt senere.
Tapeten er sort i bunn og mønsteret er i gråfarger.

Her er et bilde som viser tapeten bedre


Lampen har jeg kjøpt brukt på Finn, så jeg aner ikke hvor du får tak i en slik.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 13:03   #14
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til farge på kjøkkenet

Hjelp! De ringte fra i Ikea i dag, kjøkkenet er kommet og klar for levering. Det er 1 uke før det tidspunktet vi ble forespeilet. Vi vil få en meget,meget travel helg :svett:

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 13:09   #15
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til farge på kjøkkenet

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Tapeten er kjøpt på Majorstua på den fargehandelen som ligger mellom Coluseum kino og Egmont. Jeg skal sjekke navn både på tapeten og butikken litt senere.
Tapeten er sort i bunn og mønsteret er i gråfarger.

Litt "metallic" grå, er det ikke, litt sølvaktig? Eller husker jeg feil? Veldig stilig i hvert fall.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 13:16   #16
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til farge på kjøkkenet

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Litt "metallic" grå, er det ikke, litt sølvaktig? Eller husker jeg feil? Veldig stilig i hvert fall.

Du har helt rett Skilpadda, det er litt sølvaktig

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 18:05   #17
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips til farge på kjøkkenet

Jeg også intr. i å vite hva tapeten heter, er den eneste tapeten som også mannen kunne gått med på... så please! gi meg navnet... hehe


Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Men søteste emm da, det heter ikke å herme, det heter å la seg inspirere

Tapeten er kjøpt på Majorstua på den fargehandelen som ligger mellom Coluseum kino og Egmont. Jeg skal sjekke navn både på tapeten og butikken litt senere.
Tapeten er sort i bunn og mønsteret er i gråfarger.

Her er et bilde som viser tapeten bedre


Lampen har jeg kjøpt brukt på Finn, så jeg aner ikke hvor du får tak i en slik.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 20:55   #18
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til farge på kjøkkenet

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jeg også intr. i å vite hva tapeten heter, er den eneste tapeten som også mannen kunne gått med på... så please! gi meg navnet... hehe

Jeg husker ikke hva den heter, men husbonden skal stikke innom butikken til uka for å sjekke hva tapeten heter.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 21:46   #19
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til farge på kjøkkenet

Jeg syns fargen fra ikea-bildet er fin, jeg. En enkel sjel å glede...

Vindusveggen og/eller veggen med oppvasken kan godt få en skikkelig farge, og så holde den lange veggen som ender i stue i en nøytral stuefarge.


(Vi har forresten en veldig fin farge i boden vår, ekte 70-talls Fancy Lilla, malingsboksen med restene sto i kjelleren da vi kjøpte huset)

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 23:17   #20
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til farge på kjøkkenet

Å sette opp nytt kjøkken er en helvetes jobb

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no