Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lengde på gardiner?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-07, 21:50   #1
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Lengde på gardiner?

Arg.. Var så lei av mine hvite gardiner,ville ha litt lunere gardiner nå på denne årstiden.Bestilte meg rust\orange gardiner til å lune opp stuen min,men de er så sinnsykt laange.
Please si at det er rålekkert med gardiner som subber\siger utover gulvet
Vet at jeg leste i et blad for en tid siden der en av disse mote ekspertene sa at gardinene skulle være veldig sie og subbe godt i gulvet...
Men,helt alvorlig,blir liksom ikke helt fortrolig med det
Jeg verken kan eller gidder sy,da må det bli stryke teip av en eller annen sort.
Ååå er så irritert her nå,har styrt på i hele kveld,byttet ut alt det lilla stæsjet mitt med orange,så sitter jeg her da,ikke helt fornøyd,kommer ikke til å få sove i natt hjelp

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 22:02   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lengde på gardiner?

Vel, jeg er nok ikke særlig til hjelp, for jeg har aldri skjønt hva som er fint med gardiner i gulvet.

Men det kan jo være du blir fornøyd etterhvert som du blir vant til det!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 22:13   #3
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lengde på gardiner?

Kan du henge stangen høyere?

Eller du kan vaske dem og de vil krympe passe.
Vintergardinene mine(nye i fjor) lå i gulvet - det er ikke pent!
Vasket de før jeg la de i skapet i våres. Nå er de akkurat passe lange,

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 07:34   #4
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Lengde på gardiner?

Det kommer helt ann på gardinen – er den sånn tynn i stoffet er det bare lekkert at den er for lang. Er det tykt stoff drimot, ser det bare rart ut.

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 08:07   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lengde på gardiner?

Enig med Ekkir.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 09:24   #6
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lengde på gardiner?

Joda, gardiner som subber gulvet er kjempefent... Spesielt når de blir lodne.. Hihi.

Hvor mye for lange er de?

Er det bredt rynkebånd på? Hvis dete r det så kan du kanskje ta krokene på de nederste lommene i båndet, da kommer de litt høyere opp.

Kan du heve stangen?

Du kan jo kjøpe sånn tape som du nevner og stryke på så blir de fine på 1-2-3.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 14:34   #7
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lengde på gardiner?

Det er upraktisk med gardiner som subber i gulvet.
Ikke høres det ut til at du liker det heller.
Legg de opp med knappenåler, det funker helt fint. Sov godt.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no