Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Anbefale weekendtur for meg og gubben?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-09, 23:56   #21
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefale weekendtur for meg og gubben?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Å, jeg glemte Picasso-museet! Det kan være vanskelig å finne, men ikke gi opp, det er virkelig verdt besøket.

Picasso-museum finner du i Antibes også.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 19:21   #22
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefale weekendtur for meg og gubben?

Vil absolutt anbefale Madrid. Rimelige hoteller, billig mat og god vin! Mange fine museer og mange shoppingmuligheter.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 10:01   #23
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefale weekendtur for meg og gubben?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Picasso-museum finner du i Antibes også.

Er vel et Picassomuseum i Paris også.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 11:01   #24
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefale weekendtur for meg og gubben?

Ja, det er Picasso-museum i Paris. Det ligger i Marais-området. Fint

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 15:42   #25
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Sv: Anbefale weekendtur for meg og gubben?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Gubben har fått en weekendtur av jobben sin i 40 års gave. Det står i utgangspunktet Krakow, .

Å hvorfor vil dere ikke til Krakow da? I mai så er det som regel varmt, det er grønt, utekafeer, billig og god mat og drikke. Passe mye å se og oppleve i løpet av en helg. Ikke dyre hoteller. Saltgruver like i nærheten, auswitch og mye mer. Billig og bra frisører, kosmetologer, tannleger etc.

Vi drar nå på lørdag på langhelg, gleder meg allerede.

Folkens, ikke velg Warszawa hvis dere heller kan dra til Krakow.

Jeg er lommekjent i Krakow så bruk gjerne meg hvis dere har spørsmål.

__________________
Jente 01, Gutt 08 og jente nov 09
Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 18:04   #26
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefale weekendtur for meg og gubben?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Å, jeg glemte Picasso-museet! Det kan være vanskelig å finne, men ikke gi opp, det er virkelig verdt besøket.

det var vi da vi på vår første tur til Paris...absolutt verdt et besøk ja.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 18:07   #27
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefale weekendtur for meg og gubben?

Opprinnelig lagt inn av Aiza, her.

Å hvorfor vil dere ikke til Krakow da? I mai så er det som regel varmt, det er grønt, utekafeer, billig og god mat og drikke. Passe mye å se og oppleve i løpet av en helg. Ikke dyre hoteller. Saltgruver like i nærheten, auswitch og mye mer. Billig og bra frisører, kosmetologer, tannleger etc.

Vi drar nå på lørdag på langhelg, gleder meg allerede.

Folkens, ikke velg Warszawa hvis dere heller kan dra til Krakow.

Jeg er lommekjent i Krakow så bruk gjerne meg hvis dere har spørsmål.

Det er ikke noen grunn til å ikke velge Krakow, det kan godt være at vi ender opp med det. Har bare ikke noe forhold til byen og den har heller aldri stått på noen "ønskeliste".

Men vi tar gjerne imot tips om hoteller og sånt der og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 19:55   #28
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefale weekendtur for meg og gubben?

Riga ville jeg ikke valgt. Har vært der, og i 97 var ikke det noe særlig ihvertfall.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 19:57   #29
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefale weekendtur for meg og gubben?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Riga ville jeg ikke valgt. Har vært der, og i 97 var ikke det noe særlig ihvertfall.

Dit skal jeg med jobben i mars så det utgår uansett. Håper det har blitt bedre der på 12 år da....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 19:58   #30
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefale weekendtur for meg og gubben?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Dit skal jeg med jobben i mars så det utgår uansett. Håper det har blitt bedre der på 12 år da....

Ja, det har kanskje det. I etterkant hørte jeg at det skulle være ei stor elv der, men jeg så ikke noe til den jeg altså..

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 20:37   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefale weekendtur for meg og gubben?

Jeg har hørt veldig mye fint om Krakow. Vi hadde tenkt å ta en tur dit nå i våres, men nå skal jeg reise på husmorferie helt alene isteden siden jeg er "alenemor" for tiden.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 09:07   #32
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefale weekendtur for meg og gubben?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har hørt veldig mye fint om Krakow. Vi hadde tenkt å ta en tur dit nå i våres, men nå skal jeg reise på husmorferie helt alene isteden siden jeg er "alenemor" for tiden.

Har også hørt om folk som har vært der som gjerne reiser dit igjen.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 13:07   #33
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefale weekendtur for meg og gubben?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Ja, det har kanskje det. I etterkant hørte jeg at det skulle være ei stor elv der, men jeg så ikke noe til den jeg altså..

du var ikke så mye rundt når du var der med andre ord.

Riga er flott for en helg. Vi var 5 dager, det var litt i overkant, men greit nok når vi reiste ut av byen også. Det var en smule kaldt der selv om vi var der i juli.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 09:36   #34
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Sv: Anbefale weekendtur for meg og gubben?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har hørt veldig mye fint om Krakow. Vi hadde tenkt å ta en tur dit nå i våres, men nå skal jeg reise på husmorferie helt alene isteden siden jeg er "alenemor" for tiden.

Sitter naa i frisoerstol og farger haaret i Krakow. Siste nytt er laan av pc mens man venter. Veldig kjekt. I gaar var vi paa fantastisk badeland, spiste nydelig middag ute. I dag blir det bowling med barna og shopping. Litt kaldt, mye snoe, hvitt og pent, men kan like vell ikke maale seg med Krakow om vaaren/sommeren. Utekafeer med smaa hager rundt, yrende folkeliv, groent, varmt, billig oel, leie sykkel og sykle til en topp der man har utsikt over hele byen.....

__________________
Jente 01, Gutt 08 og jente nov 09
Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 09:53   #35
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefale weekendtur for meg og gubben?

Opprinnelig lagt inn av Aiza, her.

Sitter naa i frisoerstol og farger haaret i Krakow. Siste nytt er laan av pc mens man venter. Veldig kjekt. I gaar var vi paa fantastisk badeland, spiste nydelig middag ute. I dag blir det bowling med barna og shopping. Litt kaldt, mye snoe, hvitt og pent, men kan like vell ikke maale seg med Krakow om vaaren/sommeren. Utekafeer med smaa hager rundt, yrende folkeliv, groent, varmt, billig oel, leie sykkel og sykle til en topp der man har utsikt over hele byen.....

Tips om rimelige hotell som ligger sentralt? Må være barnevognvennelig.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 10:46   #36
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefale weekendtur for meg og gubben?

Jeg har sett litt på flytider... Og det er så mange teite tider i forhold til barnevakt. For å dra og komme frem til normale tider begge dagene så er det ikke så mange alternativer som er igjen....
Valgene er mellom: London, Paris, Amsterdam, Wien, Istambul, Praha.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 13:08   #37
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefale weekendtur for meg og gubben?

PARIS.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 14:08   #38
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefale weekendtur for meg og gubben?

Paris i mai er jo perfekt for kjærestetur.

  Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 00:03   #39
Dråpe-hmm
Diamantar og kirsebær
 
Dråpe-hmm sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Laksikken
Innlegg: 78
Dråpe-hmm er litt kul
Standard

Sv: Anbefale weekendtur for meg og gubben?

Krakow er den byen som jeg syns er den beste byen å reise på kjærlighetsweekend til. Der kan man være kulturell om man vil... gå på de dyreste stedene og ikke gå konk... i tillegg er det oversiklig og utrolig pent. Ellers er Barcelona, Praha og Berlin veldig gøye byer i mai. Men Krakow er nok den beste

Dråpe-hmm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 00:10   #40
Dråpe-hmm
Diamantar og kirsebær
 
Dråpe-hmm sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Laksikken
Innlegg: 78
Dråpe-hmm er litt kul
Standard

Sv: Anbefale weekendtur for meg og gubben?

Ellers syns jeg uttykket "gubben" er litt harry. Sier du det til han?

Dråpe-hmm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no