Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Blue Village Tres Vidas eller Sunwing Arguineguin

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-09, 23:27   #1
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.022
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Blue Village Tres Vidas eller Sunwing Arguineguin

Vi vurderer to uker i juli på et av stedene. Nå har jeg lest en del om begge steder, og lest i forumene. Så hva synes dere? Vi kommer nok ikke til å velge noen måltider. Jeg regner med at vi leier bil, og kjører litt omkring.

Blue Village Tres Vidas. Pro: kan få 3-roms. Con: skal være mye vind. Er det sandstrand der? At det er felles med briter ser jeg som positivt - barna mine er tospråklige engelsk-norsk.
Sunwing Arguineguin. Pro: litt lavere pris, treningsfasiliteter. Con: skal være bråkete, saltvann i de fleste bassengene.

Andre tanker?

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 06:39   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blue Village Tres Vidas eller Sunwing Arguineguin

Med mindre de har gjort noen grep, så er det ikke fin strand ved Tres Vidas. Bare en smal stripe med vulkansand, og ganske brådypt. I tillegg blåser det mye der så bølgene blir store.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 18:33   #3
Cilius
På flyttefot
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
Innlegg: 143
Cilius er litt kulCilius er litt kul
Standard

Sv: Blue Village Tres Vidas eller Sunwing Arguineguin

Jeg liker godt Sunwing, det andre hotellet kjenner jeg ikke...

__________________
Lillemor født august 2004 og Rampetrollet født juni 2011
Cilius er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 18:50   #4
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Blue Village Tres Vidas eller Sunwing Arguineguin

Opprinnelig lagt inn av Cilius, her.

Jeg liker godt Sunwing, det andre hotellet kjenner jeg ikke...

Jeg og, spesielt det at man blir kjørt direkte fra flyplassen og at man kan sjekke inn på hotellet når man skal hjem så man slipper å tenke på kofferter hele dagen.

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 19:49   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blue Village Tres Vidas eller Sunwing Arguineguin

Jeg har vært på begge stedene, men lå på et annet hotell på Bahia Feliz (Monte Feliz). Vi skal aldri dra til Bahia Feliz igjen. Vi likt oss ikke der i det hele tatt. Men vi har et vennepar som digger stedet. Vi synes det ble for øde og kjedelig rett og slett. Sunwing er flere klasse over etter min mening både når det gjelder mat, underholdning og leilighetene.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 20:35   #6
Cilius
På flyttefot
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
Innlegg: 143
Cilius er litt kulCilius er litt kul
Standard

Sv: Blue Village Tres Vidas eller Sunwing Arguineguin

Enig, Bahia Feliz stinker.
Lang utenfor alfarvei langs motorveien. Nei takk.

__________________
Lillemor født august 2004 og Rampetrollet født juni 2011
Cilius er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 20:42   #7
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Blue Village Tres Vidas eller Sunwing Arguineguin

Vi var på tres vidas for 2 mnd siden.
Vet ikke hvordan været er der om sommeren, men det blåste og regnet mye når vi var der. Det var dårlig vær over alt da.
Rommene var veldig fine, det eneste var at vi hadde rom i etg uten heis.
Vi hadde to små barn i vogn så ble en del bæring opp og ned trappene.

Ellers så så eller hørte jeg ikke noe annet enn folk fra skandinavia.
Det engelske hotellet har et annet hotell, og sikkert basseng og spisesteder der oppe.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 21:17   #8
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.022
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blue Village Tres Vidas eller Sunwing Arguineguin

Men er det noe særlig strand ved Sunwing-anlegget? Det er viktig for oss.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 21:38   #9
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blue Village Tres Vidas eller Sunwing Arguineguin

Det er strand ikke langt unna. Jeg hadde definitivt valgt Arguineguin.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 19:10   #10
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blue Village Tres Vidas eller Sunwing Arguineguin

Sunwing Arguineguin uten tvil!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 19:12   #11
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blue Village Tres Vidas eller Sunwing Arguineguin

Arguineguin

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 19:13   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blue Village Tres Vidas eller Sunwing Arguineguin

Kan svare deg om en måneds tid - vi skal til Arguineguin i april.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no