Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Badevekt

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-09, 10:20   #1
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Badevekt

Etter år med badevektnekt, og tilsvarende snikveiing på diverse helsestasjoner og under tilfeldige besøk er det på tide å innse at vi kanskje skulle hatt en badevekt hjemme.

Det kan være greit å følge med på både store (som bør være stabile) og små (som skal opp i vekt) og feriekofferter (maks 20kg).

Er det ok med den billige varianten til 200-500 kr?
Hva får vi for å gå for mellomvarianten på 500-1000 kr?
Er det nødvendig å investere i en kroppsmassemaskin til 1500?

Vi trenger virkelig ikke noe veldig avansert, men ei nøyaktig digital vekt som forteller sannheten. Likevel kjenner jeg meg og helten godt nok til å vite at vi godt kan overtales til å kjøpe noe stort og dyrt når vi først står i butikken.

Hva slags vekt har dere?
Er du fornøyd? (uavhengig av antall kilo den viser)

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 10:24   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.867
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badevekt

Min magefølelse er at jeg ikke ville ha stolt på vekter som angir fettprosent og sånt uansett, så da ville jeg nok ha valgt en rimeligere badevekt - kanskje av et kjent merke, da. Vet ikke hva vi har; det er mannen som har kjøpt den, så den er muligens ikke av de billigste.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 10:24   #3
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badevekt

Jeg kjøpte en på Elkøp som var på kampanje til 49,- kroner i fjor høst.
Det er en digital type. Jeg er fornøyd med den og det vekten viser

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 10:26   #4
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Badevekt

Nei jeg har virkelig ikke planer om noe fettprosentmåling.

Spørsmålet er om det er nok med billigvarianten, det er det sikkert.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 10:26   #5
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Badevekt

Jeg har en tanitavekt som viser fettprosent og sånt. Jeg liker den. Men om jeg bare skulle monitorere feriekofferten og stabilitet vil jeg tro det holder fint med en til et par hundre.

  Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 10:28   #6
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Badevekt

Det kan vel være at noen trenger å justere sin egen vekt et par kilo også. Problemet er jo at den går opp når vi ikke veier oss - og noe av dette bør vi kanskje prøve å jage på dør.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no