Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2024

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-16, 17:00   #121
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det betyr at vi faktisk HAR konfirmant i 2024?

Du må hamstre pønt!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 17:24   #122
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Jeg er listefreak og planlegger glatt to år fram i tid. Dog er jeg klar over at det vandrer mennesker rundt uten kontroll på hva de skal gjøre i morgen en gang (sånn folk burde selvsagt vært sperret inne, de er jo fullstendig utilregnelige), så jeg er fullt klar over at mitt behov for oversikt og plan er til underholdning for de rundt meg. Det er helt greit, det er meg de kommer krypende til når de har dårlig tid og ikke aner hvilken ende de skal begynne i. Jeg trives med min måte å gjøre ting på. Jeg antar de trives med sin.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 14:37   #123
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.048
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg ser ikke ned på planlegging og kontroll i det hele tatt, men jeg må innrømme at jeg fniste litt (og la igjen en melding i tråden) da "Konfirmant 2018" dukket opp. Det finnes en grense for planlegging også, synes jeg, og tenker at dersom det er normalt å begynne å planlegge konfirmasjoner o.l flere år før de faktisk finner sted, er det søren ikke rart folk smeller i vegger både her og der.

Når vi bestilte lokale et år før konfirmasjonen var vi alltfor sent ute, de fleste lokalene var leid ut for tre år framover. Så egentlig er 2018-planleggerne et år for sent ute.

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 14:43   #124
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.137
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Når vi bestilte lokale et år før konfirmasjonen var vi alltfor sent ute, de fleste lokalene var leid ut for tre år framover. Så egentlig er 2018-planleggerne et år for sent ute.

Jeg har jo ikke peiling på når konfirmasjon skal foregå flere år før i tid, for ikke snakke om hva slags konf barna mine skal ha og ikke minst OM de skal konfirmere seg. Slikt er jo spredt ut over mange helger, både før og etter sommeren, her i området.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 14:43   #125
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.048
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg har jo ikke peiling på når konfirmasjon skal foregå flere år før i tid, for ikke snakke om hva slags konf barna mine skal ha og ikke minst OM de skal konfirmere seg. Slikt er jo spredt ut over mange helger, både før og etter sommeren, her i området.

Her og, man reserverer visst alle dager og alle klokkelsett, og så er det førstemann som plukker først. Eller noe. Vi var som sagt alltfor sent ute.

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 14:49   #126
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Her og, man reserverer visst alle dager og alle klokkelsett, og så er det førstemann som plukker først. Eller noe. Vi var som sagt alltfor sent ute.

Det blir jo omtrent som å legge badehåndklær på de beste solsengene i sydenland uten å legge seg der selv.

En og samme person som booker mange mulige datoer og sperrer alle andres muligheter? Jeg håper det koster penger?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 14:51   #127
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.048
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Det blir jo omtrent som å legge badehåndklær på de beste solsengene i sydenland uten å legge seg der selv.

En og samme person som booker mange mulige datoer og sperrer alle andres muligheter? Jeg håper det koster penger?

Jeg vet ikke, de lo bare av meg når jeg ringte. Jeg turte ikke spørre så mye mer en jeg allerede gjorde, jeg var visst fryktelig festlig som trodde jeg kunne ringe året før.

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 14:57   #128
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg vet ikke, de lo bare av meg når jeg ringte. Jeg turte ikke spørre så mye mer en jeg allerede gjorde, jeg var visst fryktelig festlig som trodde jeg kunne ringe året før.



De må jo ikke le av folk. skulle de hatt.

Hva gjør dere da?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 15:02   #129
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.048
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.



De må jo ikke le av folk. skulle de hatt.

Hva gjør dere da?

I vår ringerunde ringte vi jo absolutt alle i vill panikk, da også et lokale som var svært overrasket over at vi visste de hadde re-åpnet. Vi var de første som ringte, så vi fikk velge først. Sannheten er at jeg ikke var klar over at de var stengt engang, så vi hadde skikkelig flaks.

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 17:24   #130
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Du må hamstre pønt!

Jepp! Får booke A i god tid, hun er jo i samme båt!

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 19:31   #131
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg har jo ikke peiling på når konfirmasjon skal foregå flere år før i tid, for ikke snakke om hva slags konf barna mine skal ha og ikke minst OM de skal konfirmere seg. Slikt er jo spredt ut over mange helger, både før og etter sommeren, her i området.

Samme her.

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Her og, man reserverer visst alle dager og alle klokkelsett, og så er det førstemann som plukker først. Eller noe. Vi var som sagt alltfor sent ute.

Charming.
Folk er så utrolig dust.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-16, 12:02   #132
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.761
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Jøss, bestilles lokalene årevis i forveien? Vi har straks konfirmant nummer to og syntes vi var hysterisk tidlig ute når vi kontaktet cateringselskapet et år i forveien. Vi leier ikke lokale da, men jeg synes det er helt merkelig å booke mange ulike datoer og klokkeslett bare for å sikre seg. Jeg må innrømme at jeg har noen fordommer om hva slags politisk parti slike mennesker stemmer på.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-16, 12:11   #133
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.761
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

... men den pilotfrue-bloggen er tøys, vel? Si det er tøys?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-16, 12:11   #134
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.534
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Vårt grendehus opplevde at folk bestilte 5-6 år i forveien ja. Her er konfirmasjonen en fast helg. Men lell. Så vi endret reglene. Er det konfirmant i bygda har de fortrinsrett og huset ja ikke reserveres særlig mer en et år i forveien. Så trekkes det lodd de årene det er flere konfirmanter.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-16, 00:00   #135
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

... men den pilotfrue-bloggen er tøys, vel? Si det er tøys?

Dessverre...

Men den typen konfirmasjonsbooking er vanlig nå, altså. De tillater et antall å sette seg opp, og så får de fordele seg når de får vite dato. De fleste steder har jo mer enn en konfirmasjonssøndag, og har de ikke det, så vet vel alle involverte om det.
Og det å planlegge en feiring to år før, kommer helt an på om er rart eller ikke. Dåp er litt rart. Bryllup, ikke det minste. Rammer og økonomi og sånt spiller ofte inn her, jeg vet moren min sparte i årevis før første konfirmasjon, samlet servise og bestikk og sånt. Jeg er ikke med på at det er en uting, sånn helt uten videre, selv om verden så litt annerledes ut da (veldig mange år siden, plutselig.)

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-16, 09:29   #136
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Så egentlig, når det kommer til min "kanskje"-konfirmant i 2020, så burde jeg egentlig finne ut hvilken kirke vi tilhører i 2020 (vi skal nemlig flytte om 2 år) og så booke lokaler i nærheten av der vi skal bo da? Og jeg burde gjøre det nå??????

Og så må jeg også finne ut når det er borgelig konfirmasjon og booke et lokale for den dagen også?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-16, 10:14   #137
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Det ville i hvertfall en ANSVARLIG mor gjort, Tjorven.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-16, 10:16   #138
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Jeg kjenner at jeg ikke klarer å ta stilling til dette.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-16, 10:18   #139
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Altså, man kan si hva man vil. Det er helt vilt å planlegge konfirmasjon som ligger 8 år frem i tid.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-16, 10:38   #140
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Altså, man kan si hva man vil. Det er helt vilt å planlegge konfirmasjon som ligger 8 år frem i tid.

Og derfor er det greit å tøyse litt med det, synes jeg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no