Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva slags pledd liker du?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-21, 07:58   #61
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags pledd liker du?

Sånne!

Har laget over 50 stk de siste årene

Vedlagte bilder
Filtype: jpg BD7B3D5C-0690-46B4-83BD-341BDB9D78E5.jpg (20,3 KB, 73 visninger)
__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-21, 12:11   #62
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags pledd liker du?

Jeg har Røros Fri og elsker det. Det er stort og passe tykt. Jeg liker ikke de klassiske tykke tovede pleddene. Jeg har det som heter By the fire og syns det er kjempeflott til min mørkeblå sofa.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-21, 12:12   #63
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags pledd liker du?

Så fint, kamp! Si fra om du trenger kjøpere!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-21, 12:18   #64
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.780
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags pledd liker du?

Elsker ordentlige ullpledd, feks fra Røros og Berger. Elsker ull, punktum.

Ellers synes jeg disse er fine, det er resirkulerte sarier som legges sammen og sys sammen, kan få de enten bare med sarier (kantha-pledd) eller vattert:

https://fatogfe.no/butikk/hus/vatt-t...-kantha-tepper

Charlie er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-04-21, 13:12   #65
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags pledd liker du?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takk!

Jeg har et Rørospledd som er grusomt tykt. Men det er gammelt. Når jeg googler, ser jeg et fra Røros jeg liker: Fri i fargen November-et-eller-annet. Det ser litt tynnere ut.

Dette skulle jeg også til å foreslå. Jeg synes de ser veldig fine, og ikke så tykke og ulne ut. Jeg tror jeg ønsker meg et sånt, i en eller annen fargekombinasjon ...

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-21, 13:23   #66
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags pledd liker du?

De Fri-pleddene var fine, og de fra Fat og Fe - måtte lukke nettbutikken kjapt.

Dette Bergerpleddet likte jeg også: https://fossekleiva.no/produkt/berge...nyperose-sort/
Pleddene til Sami Stories er også fine: https://www.samistories.no/categories/ullpledd

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-21, 13:49   #67
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags pledd liker du?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Dette har jeg kjøpt fra Spinnerigården:

Jeg gjentar meg selv. Det teppet jeg lenket til da i 2014 kommer ikke opp nå, men teppene vi kjøpte den gang da er like fine ennå.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-21, 18:44   #68
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.780
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags pledd liker du?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

De Fri-pleddene var fine, og de fra Fat og Fe - måtte lukke nettbutikken kjapt.

Dette Bergerpleddet likte jeg også: https://fossekleiva.no/produkt/berge...nyperose-sort/
Pleddene til Sami Stories er også fine: https://www.samistories.no/categories/ullpledd

Ingen fare, hvis du ser litt nøye etter, ser du at de fra Fat og fe er unika-pledd, og de fleste er solgt. Tror det gikk et par dager fra de ble lagt inn i nettbutikken, så bare rant de ut.

Charlie er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-04-21, 22:45   #69
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags pledd liker du?

Jeg har kjøpt meg Røros i fargen November View!

Det var litt kjipere i fargene enn på bildet på nettet, der det framstod som nyanser av både lilla, nesten oransje og diverse klare blåtoner. I virkeligheten er det nokså brunaktig. Men det er fremdeles nokså fint.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-04-21, 14:52   #70
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.871
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags pledd liker du?

Har et tykt grått et fra Røros Tweed, men nå bestilte jeg et mørkeblått ullpledd fra Klippan. Passer nok bedre til min lyseblå sofa.

Liker pledd i ull. Bomull går til nød på sommeren.

__________________
09 & 13
venla er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-04-21, 15:35   #71
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags pledd liker du?

Jeg er veldig fan av Røros-pleddet mitt, men det er litt varmt når det ikke er midt på vinteren, så til vanlig bruker jeg noen meksikanske Falsa-tepper jeg har kjøpt fra en litt dodgy stand langs veien på ferie i uniten . De er absolutt ikke ull men de er perfekt tykkelse til innebruk når det ikke er så kaldt. Sånn type:

https://www.mexicaliblues.com/produc...-falsa-blanket

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no