Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nok et lampespørsmål

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-21, 18:45   #1
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Nok et lampespørsmål

Jeg har lagt min elsk på denne taklampa (jada, sikkert mange som synes den er grusom, men jeg synes den er nydelig, og den hadde passet perfekt inn i stua vår, over salongbordet). Jeg har nå spurt (for det stod ikke noe sted), og fått vite at det bare er en enkel lyspære i den. Spørsmålet er da om det kan regnes som lyskilde i det hele tatt, eller om det vil være mer som en pyntegjenstand å regne? Det har litt å si for hva vi eventuelt trenger ellers i rommet, for faktisk å lyse opp.

Er vel ingen som tilfeldigvis har den, eller har sett den i virkeligheten og kan si noe om hvor mye lys den faktisk gir fra seg (long shot)? Eller som har en kvalifisert synsing, eller synspunkter basert på lignende lamper? Irriterende at de ikke har bilde av den når den lyser i et dunklere rom, slik det ofte er på nettsidene.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-03-21, 20:02   #2
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nok et lampespørsmål

Den lyser vel også oppover pga åpen i begge kupler der. Hvis du liker den, kjør på!
(Kjenner verken til lampa eller produsenten.)

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no