Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Du som møblerer huset ditt med bruktkjøp

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-13, 11:09   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Du som møblerer huset ditt med bruktkjøp

Hva står på lista di over ting du er på jakt etter?

På min liste står en mørk brun Siestastol til fin pris, brun koffert i passe størrelse til Briotogbanen og stråmøntster i kopper og kar.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 11:17   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøp

Jeg er på jakt etter flere middagstallerkener i ulike farger og mønstre. Jeg kjører total og bevisst mismatch i sommerhuset, og trenger mange flere middagstallerkener.

Også er jeg på jakt etter en arbeidslampe. grønn eller orange.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 11:17   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøp

Jeg er på jakt etter suppeskåler/tallerkener, en ørelappstol/lenestol og et sofabord.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 11:20   #4
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøp

Vi kjøpte respatexbord og rørstolar til kjøkkenet for eit par veker sidan, og det er det eg har hatt øvst på lista i det siste. Nå er eg på utkikk etter to godstolar som kan stå rundt stovebordet, men eg har ikkje gjort meg opp ei mening om dei skal vere nye eller brukte.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 11:35   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøp

Jeg leter etter stoffer fra sekstitallet jeg kan sy puter av.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 11:37   #6
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøp

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg leter etter stoffer fra sekstitallet jeg kan sy puter av.

Det kan hende jeg har noe på lur du kan få.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 11:48   #7
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøp

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg leter etter stoffer fra sekstitallet jeg kan sy puter av.

Jeg skal ned til min bestevenninnes mor til fredag. Hun har loftet overfyllt med både klær, stoffer og møbler fra førti-tallet og frem til i dag. Hun er en uhelbredelig samler. Men med skikkelig orden og system på loftet. Det er som å vandre på et museum.

Jeg kunne komme ned og bare plukke med meg deg jeg ville ha.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 12:10   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøp

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 12:23   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøp

Et skap eller halvhøy sjenk som er smalere enn den vi har i dag, siden verandadøra skal gå fra enkel til dobbel. Og en pult til rommet til storebror, med veldig bestemte mål.

Jeg har en gammel brungrå (sånn hard, ikke myk) koffert innerst på kaldtloftet som godt kan selges videre, men som jeg ikke har surra meg til å gjøre det med enda.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 12:24   #10
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøp

Jeg er på jakt etter nye kjøkkenstoler. Nylig fikk jeg tak i ei brukt bokhylle på fb som trenger et nytt strøk maling, så den skal jeg begynne på i dag.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 12:27   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøp

Jeg er egentlig litt på jakt etter et stuebord, evt. bare en teakplate jeg kan legge oppå et lite bord.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 12:28   #12
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøp

Diverse spisebordstoler. Og for så vidt også spisebord.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 12:31   #13
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøp

Figgjo Barcarole, Victoria og Astrid primært - eller andre figgjoting som er i god stand og som jeg trenger.

Cathrineholm - det er bortimot utopisk å tro at man finner det, men håpet er jo der.

Småmøbler i 60-tallsstil som vi kan pusse opp og tilpasse, men bare hvis vi finner noe som er skikkelig kult og fint.

Porselen i 70-tallsmønster.

I det siste har jeg sett litt etter tysk keramikk i blåtoner også, men det samler jeg egentlig ikke på.

Og bøker.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 12:35   #14
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøp

Jeg er på evig jakt etter deler til et gammelt servise jeg har. Fågel blå fra Rørstrand. Har asjetter i massevis, og en god del serveringsdeler, men resten er det dårlig med. Så om noen har noe liggende slengende i en krok så hyl ut!

Ellers er jeg også alltid på jakt etter fine småbord, skjenker eller skap. Hyller også. Kakebokser og andre fine småtterier. Dette er et hummer og kanarihjem, men jeg elsker gamle ting, og har heldigvis mannen med meg så lenge det ikke blir shabby chic her. Det liker ikke jeg heller noe særlig, så den er grei.

__________________
Mjau maler videre...

Sist redigert av Mjau : 13-02-13 kl 13:49. Årsak: Småbarn, småbord, er det så nøye da?
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 12:35   #15
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøp

Eg ser etter eit rundt brunt kaffebord, gjerne i teak.
Er alltid på utikk etter nokre dessertskåler med stett i glas frå Magnor i ulike fargar (har 6 stk frå før).

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 12:35   #16
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøp

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.


Cathrineholm - det er bortimot utopisk å tro at man finner det, men håpet er jo der.

Epla har en del.

Akkurat nå kjenner jeg at jeg gjerne skulle fått tak i en pent brukt Egg Chair, til en fin pris.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 12:40   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøp

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Cathrineholm - det er bortimot utopisk å tro at man finner det, men håpet er jo der.

På loppiset til vårt korps kommer det alltid inn Cathrineholm.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 13:21   #18
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.780
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøp

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Ellers er jeg også alltid på jakt etter fine småbarn, skjenker eller skap.

Hvilken aldersgruppe tenker du deg på de småbarna??

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 13:39   #19
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøp

Grønne glass, men finner aldri noen av de grønne, kun hvite.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 13:48   #20
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøp

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Hvilken aldersgruppe tenker du deg på de småbarna??



Dette er jo forsåvidt sant, og da snakker vi nyfødt, men jeg mente nok småbord i innlegget altså.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no