Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Damenes aften på Bohus

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-15, 17:39   #41
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Jeg leste bare tittelen og de siste svarene, jeg tenner på alle plugger av konseptet og sier det i alle slike tråder. Jeg synes det må gå an å ikke måtte føle etter såre tær av slikt. Det er helt sikkert mye annet som jeg synes er ålreit som andre synes er fjollete.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 17:52   #42
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det er jeg helt enig i, jeg ble overrasket over hvilken retning tråden tok. Det er greit at man har sterke meninger og kjepphester, men det er noe med å velge kampene sine med litt finesse, altså.

Enig med deg i det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 18:05   #43
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg leste bare tittelen og de siste svarene, jeg tenner på alle plugger av konseptet og sier det i alle slike tråder. Jeg synes det må gå an å ikke måtte føle etter såre tær av slikt. Det er helt sikkert mye annet som jeg synes er ålreit som andre synes er fjollete.

Da synes jeg du bør ta deg tid til å lese hva HI skriver, før du svarer på gefühlen. At andre synes ting du liker er fjollete, gir ikke selvsagt ikke frikort til å slenge med leppa til deg heller. Kan godt hende at du fikser sånt fint, men det kan være greit å ha mente at ikke alle er like hardhudete eller nevermind til hva andre synes. Det bør være rom for alle.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 18:10   #44
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Jeg gjør det ofte, leser tittelen og de siste innleggene i tråden. Jeg har ikke slengt med leppa heller forsåvidt, det er vel der vi er uenige. Jeg synes det er problematisk at det legges opp til kjønnsbaserte aktiviteter, jeg trodde det var det tråden handlet om også. Det er da rom for alle likevel, kjære vene.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 18:14   #45
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Jeg syns det kan være rom for å si i fra om en praksis i en slik tråd som dette, men er enig i at man kan se an litt hvordan man utrykker seg.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg gjør det ofte, leser tittelen og de siste innleggene i tråden. Jeg har ikke slengt med leppa heller forsåvidt, det er vel der vi er uenige. Jeg synes det er problematisk at det legges opp til kjønnsbaserte aktiviteter, jeg trodde det var det tråden handlet om også. Det er da rom for alle likevel, kjære vene.

Det syns jeg er ganske tåpelig, å faktisk ikke lese innlegget tråden er basert på.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 18:17   #46
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg gjør det ofte, leser tittelen og de siste innleggene i tråden. Jeg har ikke slengt med leppa heller forsåvidt, det er vel der vi er uenige. Jeg synes det er problematisk at det legges opp til kjønnsbaserte aktiviteter, jeg trodde det var det tråden handlet om også. Det er da rom for alle likevel, kjære vene.

JEG synes du slang med leppa, det er min objektive oppfatning av det du skrev som svar på HI. Jeg synes i og for seg det er en underlig praksis å ikke lese hovedinnlegget i og med at overskriftene ofte ikke sier så mye, og de siste innleggene kan være relativt far off. Når jeg skriver at jeg tenker det bør være rom for alle, så mener jeg omgangstonen. Jeg hadde sannsynligvis sagt det samme til deg IRL også.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 18:18   #47
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg gjør det ofte, leser tittelen og de siste innleggene i tråden. Jeg har ikke slengt med leppa heller forsåvidt, det er vel der vi er uenige. Jeg synes det er problematisk at det legges opp til kjønnsbaserte aktiviteter, jeg trodde det var det tråden handlet om også. Det er da rom for alle likevel, kjære vene.

Jeg tar meg ofte i å lure på om man gjør slikt i det virkelige liv også. Eller er det lov bare fordi det er på internettet? Om en kollega av meg hadde sagt hun skulle på "Damenes aften" ettellerannetsted kunne det virkelig ikke falle meg inn å si hvor teit jeg syns slike konsept er.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 18:18   #48
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Tåpelig kanskje, men likevel måten jeg ofte gjør det på når det ikke er personlige tråder.

Jeg tror de som kjenner meg IRL er helt inneforstått med at jeg misliker kjønnsdelte opplegg ja, jeg har protestert hver gang det har blitt arrangert mødrekvelder for eksempel. Nå er det foreldrekvelder.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 18:37   #49
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Om valget står mellom Halvor Bakke og Heidi, så er jeg ikke et øyeblikk i tvil om hvem jeg hadde valgt! Heidi er et fyrverkeri av en dame. *Inhabil*

Jeg hadde gått på Bohus dersom kvelden forøvrig var ledig (i den grad det finnes ledige kvelder for en lokalpolitiker), men gleder meg til å høre Heidi også.

Vil gjerne høre om hvordan kvelden din var, Nima

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 22:04   #50
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Nei men i alle dager da, hvordan denne tråden utartet seg. Men jeg har vært på Damenes aften jeg, og koste meg med venninner. Halvor Bakke var både flink og morsom, det var vin til de som ikke skulle kjøre og gode tilbud. At det het Damenes aften er virkelig ikke noe jeg henger meg opp i. Men spørsmålet mitt var bare om noen hadde vært og hva de synes. Jeg koste meg jeg, så får andre mene hva de vil om konseptet, helt greit. (Og at ikke mannen var med var helt i orden, han hadde kanskje kjedet seg likevel mens jeg så på puter, nips og lys )

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 22:18   #51
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.715
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Dette er en typisk tråd hvor jeg tenker at har man ikke noe vettugt å si kan man la være. Man må ikke si i fra om alt man syns er teit når man ikke blir spurt.

Enig.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 22:24   #52
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.715
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Jeg er kjerringa mit strømmen og kunne godt vært med på noe sånt. Nå liker jeg Halvor Bakker og designet hans. Ikke gidder jeg henge meg opp i Damenes aften, jentekveld og mammakvelder heller. Jeg skal Damenes aften og jentekveld neste uke!
Det er ikke der likestilling utfordringeneste er i Norge mener jeg.

Så bra du hadde en fin kveld, Nima.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 12-11-15 kl 23:01. Årsak: La til noe
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 22:34   #53
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Så hyggelig det høres ut, bra du hadde en fin kveld.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 08:31   #54
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Så gøy at det var vellykket, Nima

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 08:37   #55
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

(Og at ikke mannen var med var helt i orden, han hadde kanskje kjedet seg likevel mens jeg så på puter, nips og lys )

Tror min mann er veldig glad han slipper å være med på innkjøp av puter, nips og lys. Han hater IKEA med en intensitet jeg ikke har sett maken til og får omtrent utslett når jeg snakker om å bytte gardiner eller puter i stua.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 09:13   #56
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Så fint du koste deg!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 11:19   #57
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Vedr IKEA....

Hadde de ikke (fullstendig UPK) pappaparkering der en periode? Lurer på om det var under fotballVM elns. Akkurat som om ikke mammaer foretrekker fotball fremfor IKEA. Menn i shorts and all

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis

Sist redigert av Billa : 13-11-15 kl 11:47.
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 11:33   #58
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Overskjenking og prisjuks på vår lokale butikk.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 12:31   #59
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Overskjenking og prisjuks på vår lokale butikk.

Å? Den som er halvveis mellom meg og deg?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 12:39   #60
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Oversjenking? Som i at de har glass med vin fremme på et bord til selvbetjening?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no