Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-21, 19:18   #21
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.357
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Jeg har kuppet rommet til min hybelboende studentsønn, dvs. det minste soverommet som han overtok fra minstesøster da hun overtok hans store, lyse rom i 1. etasje. Her har jeg to eksterne skjermer, eksternt tastatur, docking og laptopen som 3. skjerm. Grei pult, storebrors gamle, skråtak og takvindu gir ok dagslys. Klarer meg fint. Satt på hjemmekontor fra 13. mars til og med 18. mai, og nå fra 30. oktober og på ubestemt tid. Jeg gleder meg til hjemmekontor igjen blir noe man har fordi man føler for det, trenger det av praktiske årsaker eller bare har lyst. Som for min del da blir i snitt en til to ganger pr. måned. Kanskje.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-21, 19:24   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg bestilte over kabel lengre enn 25 meter til en av kollegaene mine. Kanskje det holder.. Å være på kontor er ikke et alternativ hos oss.

Joda, jeg vet det finnes lange kabler, det er noen andre utfordringer med smale trapper og så videre. Kan legge ved plantegning om nødvendig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-21, 19:44   #23
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.961
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Jeg har hjemmekontor på gangen som familien bruker, har egen inngang for gjester. Her har jeg fått hjem den digre 42" buede skjermen min, dokkingstasjon også ble kontorstol levert på døren her sist mnd.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-21, 19:50   #24
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Fram til jul satt eg ved spisebordet med svær ekstra skjerm som eg hadde tatt med heim frå jobb. Det var ikkje heilt optimalt fordi ingen i familien kunne lage seg mat eller tømme oppvaskmaskins mens eg hadde videomøter. To dagar før julafta køyrte eg skjermen tilbake til jobb fordi eg trudde eg skulle sitte på kontoret etter jul. Men sånn blei det ikkje! Eg nektar å innsjå at det kan bli langvarig, så eg har foreløpig ikkje henta den store skjermen heim igjen. No flyttar eg rundt med laptopen min som ein nomade. Vekslar mellom spisebordet og ungane sine rom. Når alle tre har komt heim frå skulen sitt eg i sofaen i stova.
Absolutt ikkje ideelt, og eg treng eigentlig den store skjermen. Så eg håpar virkelig at det blir slutt på obligatorisk heimekontor i Bergen neste veke.
Vi har ikkje plass til å sette opp ekstra skrivebord nokon plass, så det er ikkje mulig å få til ei bedre løysing her heime.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-21, 19:53   #25
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.392
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Jeg har hatt litt forskjellige løsninger siden 11. mars i fjor. Først satt jeg ved spisebordet, ekstra skjerm i tillegg til laptopen. Trådløst tastatur og mousetrapper. Rømte av og til inn på soverommet med laptop og headsett for møter.

Etter sommerferien flyttet jeg inn på soverommet til eldste. Hun var den eneste med pult og så delte vi på skjermen. Jeg brukte den til jobb, hun til sin gaming (Sims, Roblox).

Etter jul har jeg vært på Gut sitt soverom. Han fikk gamingPC til jul og da satte vi inn et gammelt kjøkkenbor i en krok og flyttet den ekstra skjermen dit. Fikk også ny kontorstol/gamingstol inn dit, og har nå en løsning jeg er greit fornøyd med.

Eldste fikk TV og PS3 inn på sitt rom i bytte for skjermen.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-21, 20:24   #26
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.811
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Jeg tok med en skjerm da jeg dro hjem 12. mars. Det var lurt. Jeg satt ved spisebordet frem til nylig. Det var slitsomt for alle. Jeg måtte rydde bort hvet dag og satt midt i huset der alt skjer. Nå sittr jeg på et soverom med en skikkelig kontorstol. Nettet er dårlig der, selv med en sånn ekstra forsterker, men det er verd det for å kunne sitte bak lukket dør.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-21, 20:29   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg sitter ved spisestuebordet på en spisestuestol. Jeg har en ekstra skjerm i tillegg til laptopen. Den ryddes til enden av bordet hver ettermiddag og helt bort fra bordet hver fredag.

Akkurat som Tjorven. Dvs jeg har mulighet til å ta guttungens gamingstol, den står i rommet rett inn fra spisestua, hvis jeg føler for det. Problemet mitt er at jeg sitter med ryggen mot vinduet, og det har perodevis vært veldig kaldt. Selv med full fyr i ovnen og relativt høy gjennomsnittstemperatur i rommet blir jeg likevel skikkelig frossen. Men nå har det heldigvis blitt mye mildere, så nå går det endelig an, og jeg bruker ikke lenger en hel sekk med ved om dagen.

I motsetning til Tjorven har jeg ikke hatt hjemmekontor så mye da. Det var i fjor vinter/vår, under karantene/isolasjon/lockdown, og en god del nå etter jul, men også da med noen uker på kontoret. Fra sommerferien og fram til jul var jeg full tid på kontoret.

Mannen har rigget seg til i kjellerstua, med god stol, pult og monsterskjerm. Greit at vi kan sitte i hver vår etasje, han snakker veldig mye (og høyt ) i telefonen. Merkelig nok blir jeg ikke like fofstyrret av ungene når de kommer hjem fra skolen, selv om eldste setter seg i sofaen rett bortenfor meg og ser på Friends. Kan av og til bli litt kokko i hodet av guttungens frenetiske ordstrøm med gamingvenner over dischord i rommet ved siden av, men det stenges lett ute av et vanlig headset. Mannens telefonsnakking derimot, når han er i samme rom, er det ingenting som stenger ute. Så åpent kontorlandskap fungerer dårlg i heimen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-21, 20:45   #28
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.439
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Jeg har stablet en pult fra IKEA inn i en ledig krok på rommet til guttungen. Har hentet docking, skjerm og kontorstol fra jobben. Så arbeidsforholdene er greie nok. Det er også greit å ha jobben et sted jeg ikke henger så mye til vanlig.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-21, 21:15   #29
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Jeg sitter på en kontorstol, ved en smal pult med laptop og ekstra skjerm på soverommet, og der har jeg sittet siden sommerferien. Laptopen er god å skrive på, så det holder for mitt formål, så lenge jeg har en ekstra skjerm å ha alle støttedokumentene mine oppe. Fra mars til mai var det mannen som satt på soverrommet (som han har døpt fengselet). Da satt jeg på yngstes kontorstol ved spisestuebordet med to skjermer og frittstående tastatur.

Etter sommerferien byttet vi, siden mannen foretrekker å vagle på en barkrakk ved kjøkkenbenken, eller sitte i sofaen, med laptopen i fanget. fremfor å sitte på soverommet hele dagen. Jeg syns egentlig det er helt greit å sitte på soverommet. Jeg gjør det om til kontor når jeg står opp, ved å legge på sengeteppe på sengen og gjøre pulten klar. Alt skrus helt av når jeg er ferdig for dagen, sånn at det ikke står og lyser, og så legger jeg et par pledd over det hele. Så lenge jeg har en god stol og mus tilgjengelig, så klarer jeg meg.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-21, 21:46   #30
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Jeg satt ved spisestuebordet på kjøkkenstol fram til september. Da ble jeg instruert til å kjøpe kontorstol av fysioterapeuten min.

Nå sitter jeg på pulten til minstemor, med laptopen i vinduskarmen og tastatur og mus på pulten. Det funker finfint. Godt med litt mer ro enn å sitte i spisestua - jeg forstyrra de andre og de forstyrra meg. Mannen har hele tiden hatt hjemmekontor i kjellerstua.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-21, 22:10   #31
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Jeg har kontor, men der er det så rotete så jeg sitter i spisestuen. Vi er 3 stk med hjemmekontor og mye møter på Teams, så vi må flytte oss litt rundt for variasjon. Vi prøver å ha noen lunsjer sammen. Rydder spisebordet hver fredag.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-21, 22:14   #32
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Mannen har eget kontor hjemme og hadde det lenge før mars 2020. Jeg sitter ved spisebordet i stua hvis jeg har Teams-skole. Bruker laptop og får vondt i nakken. Heldigvis vært ganske lite teamsskole siden forrige vår, men har vært ganske mange møter hjemmefra.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-21, 22:39   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.849
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Jeg har ikke hjemmekontor, og det bør jeg nok være glad for når jeg leser her. Det høres helt skrekkelig ut. Vi har heller ikke noen optimal (ikke litt engang) plass å være på. Jeg hadde forsåvidt hjemmekontor da alt var stengt i mars-april i fjor, og det var sykt stressende mentalt. Er svært takknemlig for å slippe.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-02-21, 22:45   #34
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.105
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Altså, i mars/april var det helt unntakstilstand i heimen med hjemmeskole, hjemmekontor OG barnehagebarn hjemme.

Nå har jeg hjemmekontor alene hjemme og jeg bruker spisebordet i stua. Liker det best.. Har en ekstra skjerm og sitter på pinnestol med ekstra pute bak i ryggen. Når jeg har webinar og lignende jeg må se på (men ikke delta så mye aktivt) så sitter jeg i en godstol.

Jeg kunne brukt soverommene til guttene men det har vært så kaldt der og det funker greit med spisebordet. Rydder vekk alt til middagstid.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 06:49   #35
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Vi har et rom ved siden av stuen som er innredet som bibliotek. Der har jeg innrettet meg med skjermer, pc og kontorstolen min.

Rommet har dør, og det er deilig å kunne "gå fra jobben" og lukke døren.

Mannen sitter i sofaen og jobber, det har han gjort i mange år, og synes det er helt topp.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 08:12   #36
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.382
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Jeg sitter stort sett med lap-top i stua, spisebord og pinnestol. I perioder der hjemmekontor ikke er påbudt, men anbefalt tar jeg en til to dager på kontor hver uke - har også noen oppgaver som kun kan løses på stedet, og er takknemlig for at jeg kan klamre meg til disse innimellom.

Stort sett er jeg alene på hjemmekontoret, men sist uke da vgs hadde digital undervisning skiftet mannen og jeg på å trekke oss tilbake for dager med mye møter og aktivitet på teams. Da bruker vi helst gutterommet med ok pult og helt grei stol, når det er nød stikker jeg inn på det rosa pikerommet til verdens minste pult og rosa kontorstol i barnestørrelse.

Det har vært uaktuelt med ekstra skjerm, kontorstol og pult på grunn av plassmangel og fordi jeg mesteparten av tiden har vært et par dager innom kontoret.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 08:18   #37
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.910
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har ikke hjemmekontor, og det bør jeg nok være glad for når jeg leser her. Det høres helt skrekkelig ut. Vi har heller ikke noen optimal (ikke litt engang) plass å være på. Jeg hadde forsåvidt hjemmekontor da alt var stengt i mars-april i fjor, og det var sykt stressende mentalt. Er svært takknemlig for å slippe.

Jeg trives nå godt med hjemmekontor jeg da og er vant til det fra gammelt av. Men jeg er i den heldige gruppa, den som faktisk hadde et eget rom til slikt. Nå har begge kontorpulten på stua, men det er fordi vi mellombor noen måneder i min mors lille leilighet. Unga har flyttet hjemmefra for til dels lenge siden (noen av dem opptil flere ganger )

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 08:45   #38
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Jeg trives også med hjemmekontor, men ikke som fulltidsløsning. Helst et par dager i uka, bare.
Hos oss har mannen hatt stor kontorplass i halve kjellerstua med absolutt alle fasiliteter siden 2007 eller noe sånt. Han jobbet i et internasjonalt firma med 2 ansatte i Norge tidligere, og de hadde kontor hjemme begge to. En gang i måneden på hovedkontoret i København. Heldigvis slipper jeg å sitte sammen med ham å jobbe, for han er også en fyr som snakker svært høyt og mye i telefonen. Jeg har et lite kontor, men med helt ok standard. Stor, buet skjerm (som jeg elsker! Mye bedre enn den på jobben), eksternt tastatur og mus, ok lyd og kamera og en god gamingstol. Skulle gjerne hatt litt større skrivebord, ellers er det egentlig ingenting å klage på.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 09:10   #39
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.910
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

(...) Heldigvis slipper jeg å sitte sammen med ham å jobbe, for han er også en fyr som snakker svært høyt og mye i telefonen. (...)

Helten ba om å få støydempende headsett da vi begynte å jobbe hjemme i fjor våres, han blei lei av å reagere på min prating, gjerne svarte meg også, og fikk beskjed om at jeg bare prata med meg selv. Jeg er kronisk på småprating med meg selv.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 09:12   #40
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Mannen her er tilnærmet døv på ett øre, så digitale møter og telefon er ofte en utfordring for ham. Og meg

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no