Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Noen som kan tipse meg om kjole til konfirmasjon?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-18, 09:53   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 51
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som kan tipse meg om kjole til konfirmasjon?

Har aldri brukt noe annet enn bunad, men den passer ikke og jeg orker ikke å gjøre noe med det.

Noen som har noen flotte kjoler dere kan tipse om?

Gammel 04-04-18, 10:06   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 409
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan tipse meg om kjole til konfirmasjon?

Tror du bør være litt mer spesifikk.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 10:12   #3
him
Leser

him sin avatar

him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Tror du bør være litt mer spesifikk.

Ja, kanskje det. Har aldri hatt en kjoletråd her på FP, så det var kanskje mer et tankestreif enn en bestilling. Kunne like gjerne ha spurt om: Hva ville du ha hatt på deg i konfirmasjon? Aner ikke hva folk har, det er mye bunader der jeg er.

Gammel 04-04-18, 10:31   #4
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel er populærSissel er populærSissel er populærSissel er populærSissel er populærSissel er populær
Standard

Sjekk Zalando.no , der har de noe for enhver smak.

Gammel 09-04-18, 07:58   #5
him
Leser

him sin avatar

Standard

Ble denne (men i grønt, var bare så dårlig bilde). Er veldig spent på lengden (på meg), krysser fingrene for at jeg slipper å returnere den.

Gammel 09-04-18, 17:46   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 292
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin kjole, men om den er konfirmasjonsmateriale kommer an på stoffet. Om det er i Jerseystoff synes i alle fall jeg det ikke er pyntet nok.

Gammel 09-04-18, 18:58   #7
Karamell
I opptrening

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 284
Karamell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har tidligere funnet fine i stoffet-kole, som er flatterende til en kropp som ikke lenger passer bunaden hos Anna Field på Zalando. Jeg synes også at mange med timeglassfasong (aner ikke fasongen din da ) passer kjolene til Ilse Jacobsen. Butikk på Solsiden.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 19:17   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 572
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syns det var en fin kjole jeg tror kler din stil! Kan pyntes opp og ned.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 19:54   #9
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 170
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig, fin! Det var en him-kjole, slik jeg har inntrykk av etter å ha møtt deg noen ganger.

-ea- er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-04-18, 22:41   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 350
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Enig, fin! Det var en him-kjole, slik jeg har inntrykk av etter å ha møtt deg noen ganger.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-18, 23:46   #11
him
Leser

him sin avatar

Standard

Ble en helt annen kjole! Jeg bestilte den som jeg viste i tråden, men det ble for stor. Så slik som dette ble det.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20180506_105358.jpg (556,4 KB, 138 visninger)
Filtype: jpg 20180506_105659.jpg (1,04 MB, 151 visninger)
Gammel 08-05-18, 23:48   #12
him
Leser

him sin avatar

Standard

... Og så har jeg hvis liggende mye rart på PC-en. Holdt på å laste opp denne (men jeg lover - hadde ikke tenkt å gå slik! )

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 41d1de9dae093130ea11c9346fdda6e7 (1).jpg (212,5 KB, 77 visninger)
Gammel 09-05-18, 00:10   #13
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er virkelig godt liktAcino er virkelig godt liktAcino er virkelig godt liktAcino er virkelig godt liktAcino er virkelig godt liktAcino er virkelig godt liktAcino er virkelig godt liktAcino er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ble en helt annen kjole! Jeg bestilte den som jeg viste i tråden, men det ble for stor. Så slik som dette ble det.

Det så veldig bra ut, fin kjole og farger som kledde deg!

Gammel 09-05-18, 08:40   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 292
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den kjolen kledde du godt!

Gammel 09-05-18, 11:28   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 409
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ble veldig bra!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-18, 12:00   #16
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Du ble kjempefin, kledde den fargen veldig godt.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-18, 21:35   #17
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 249
Taien er et glitrende lys på stjernehimmelenTaien er et glitrende lys på stjernehimmelenTaien er et glitrende lys på stjernehimmelenTaien er et glitrende lys på stjernehimmelenTaien er et glitrende lys på stjernehimmelenTaien er et glitrende lys på stjernehimmelenTaien er et glitrende lys på stjernehimmelenTaien er et glitrende lys på stjernehimmelenTaien er et glitrende lys på stjernehimmelenTaien er et glitrende lys på stjernehimmelenTaien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du var kjempefin i den! Veldig fin farge.

- How do you make holy water? Boil the hell out of it.
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-18, 22:48   #18
Pegasus
Krymper

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Telemark
Pegasus imponerer mange og er sikkert smartPegasus imponerer mange og er sikkert smartPegasus imponerer mange og er sikkert smartPegasus imponerer mange og er sikkert smartPegasus imponerer mange og er sikkert smartPegasus imponerer mange og er sikkert smartPegasus imponerer mange og er sikkert smartPegasus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min bunad har også krympet, så jeg valgte en grønn blomstrete kjole fra Zalando, ganske lik den du hadde, Him.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.