Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Når skaffer man seg dørskilt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-07, 21:55   #41
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Ja, jeg vet det, og det er jo nesten helt likt de dyre fra Mackverk etc.

Vi har forøvrig bare fornavnene våre på døra, vi. Alle fire.

Hvordan hang du den opp?
Har du bilde av den ikearammen?

Skal jammen meg prøve ! Takk for tips!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 22:03   #42
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Hvordan hang du den opp?
Har du bilde av den ikearammen?

Skal jammen meg prøve ! Takk for tips!

Har dessverre ikke noe bilde, men kan prøve å få tatt. Jeg plundret litt med opphenget. Jeg surret to tynne ståltråder rundt de to øverste skruene, festet dem mellom selve bolten og skruen på baksiden. De nederste skruene har noen sånne støttebein som skal brukes når rammen er en fotoramme som står på bordet. Det trengte ikke jeg, så jeg limte bare "bolten" fast med limpistol. Man ser ikke noe av dette på framsiden av rammen, det ble så fint atte. Eneste problemet er at ståltråden har en tendens til å ruste i fuktig vær, men man kan jo finne en annen måte å henge det opp på.

Skal se om jeg finner bilde av rammen på Ikeas sider, men de er nesten helt like de to som er vist i denne tråden.

Jeg må tilstå at jeg ikke har funnet på dette selv, jeg har hermet etter moren min, hun er litt den typen...

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 22:05   #43
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Fnis: kunne vært moren min også det.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 22:06   #44
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Det ser ut som det er denne rammen, men jeg kan vitterlig IKKE huske at den kostet hele 98 kroner!

http://www.ikea.com/webapp/wcs/store...umber=90029400

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 22:08   #45
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Det med overheadarket har jeg forresten funnet på selv. Mora mi brukte et vanlig hvitt ark hun printet ut navnene på. Jeg synes det ble mye kulere med et transparent ark!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 22:10   #46
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 22:20   #47
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Kristin: Genialt!!

Nå må jeg bare finne ut hvor man får tak i overheadark....

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 22:26   #48
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Kristin: Genialt!!

Nå må jeg bare finne ut hvor man får tak i overheadark....


Man skulle tro at det var noe som hørte forhistorien til ja. Men nei da , tror du jaggu ikke jeg så en kollega dregene på en overhead her en dagen.
Sjeldent syn i disse dager.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 22:28   #49
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Kristin: Genialt!!

Nå må jeg bare finne ut hvor man får tak i overheadark....

Det selger de der de selger papir til printere / kopimaskiner.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 22:30   #50
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.


Nå må jeg bare finne ut hvor man får tak i overheadark....

Man "stjeler" et på jobben. Hilsen læreren.

Er det et sjeldent syn forresten? Jeg bruker lysark/ transparenter stadig vekk, jeg. Mye enklere enn å koble til projektor og datamaskin og greier.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 22:36   #51
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Er det et sjeldent syn forresten? Jeg bruker lysark/ transparenter stadig vekk, jeg. Mye enklere enn å koble til projektor og datamaskin og greier.

Si det til min bedre halvdel, datanerden Han trodde nesten ikke det fantes overheadark lenger

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 22:37   #52
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Si det til min bedre halvdel, datanerden Han trodde nesten ikke det fantes overheadark lenger

Hehe...

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 08:35   #53
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Kristin har funnet løsningen. Slik skal jeg så sannelig meg fikse en eller annen gang i framtiden altså!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 08:52   #54
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Kristin har funnet løsningen. Slik skal jeg så sannelig meg fikse en eller annen gang i framtiden altså!

Ja men du hadde jo så fint

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 08:53   #55
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Ja men du hadde jo så fint

Jada - fornøyd med det vi har, men man må jo bytte ut en gang i blant

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 08:55   #56
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Vi fikk dørskilt da vi fikk nr. 1. Da stod det bare fornavnene våre på. Da vi fikk nr. to skaffet vi nytt dørskilt med bare etternavnet vårt på.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 11:43   #57
Hempa
Aktiv
 
Hempa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 125
Hempa er litt kul
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Har vi funnet noe vi liker, Xian?

Hempa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 13:34   #58
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Vi fikk oss dørskilt da vi kjøpte vår første leilighet sammen. En treplate som vi skrev navnene våre på med tusj. Da ungene ble født, malte vi over treplata, og skrev navnene på nytt med samme tusj. Og noen barnslige tegninger. :enkel-og-lat:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 13:37   #59
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Oj. Må man ha det? Dørskilt?

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 23:14   #60
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Elin Mack, som har Mackverk Design (se linken til Veronal) er kjempeflink. Har hatt litt med henne å gjøre med andre ting enn skilt, men de skiltene jeg har sett irl som hun har laget er veldig fine.

Men Kristins skilt var jo bare knallbra! *notere seg bak øret*

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no