Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-07, 18:33   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...

...stopper du og hjelper ham?



Jeg er faktisk sjokkert over hvor mange som gikk rett forbi den stakkars mannen før jeg nådde bort til ham da jeg og Doffen gikk tur i dag. Det satt til og med noen damer på uteserveringa på SydØst og LO da jeg stoppet.

Alt han ville, var hjelp med å huske nr. til ambulanse. Jeg fortalte ham det, men tok de ham på alvor på sentralen? Nei! De ville ikke komme!

Da jeg ringte med en gang etterpå, var selvfølgelig det første spørsmålet: "Han er vel ruset?" Selv syntes jeg egentlig hovedproblemet var at han blødde fra et stort sår i hodet, og ikke klarte å reise seg opp. 10 min. etterpå ringte jeg en gang til, og 10 min. etter det igjen kom det endelig en slags utepatrulje for å hjelpe.

Hva ER det med mennesker som bare går rett forbi?


Forresten, stor klem til damen med den skjønne dalmatineren som stoppet for å vente sammen med meg. That's the spirit!


Nå er jeg så lei meg og provosert over den manglende empatien som så tydelig ble demonstrert i dag.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 18:37   #2
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...

Det er helt hårreisende. Om man er ruset eller ikke, spiller ingen rolle om man blør fra et stort sår i hodet, og er skadet.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 18:37   #3
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...

Ja, selvsagt stopper jeg.

Jeg trodde ikke vi hadde blitt så navlebeskuende i Norge at vi gikk rett forbi et menneske som trengte hjelp, men det har vi tydeligvis.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 18:38   #4
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...

Hadde han trengt hjelp, så hadde jeg stoppet. Hadde han vært ekkel, hadde jeg gått videre.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 18:38   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...

Dette høres nesten nøyaktig ut som det jeg og min mann opplevde i 2002. En mann lå blødende på bussholdeplassen, rett ved veien. 10-12 biler kjørte forbi mens vi gikk mot han og mens vi var der. Ingen stoppet. Han var ruset, men han blødde skikkelig fra hodet, blodet fløt bortover i en elv i gata.
Vi ringte 113, og de virket også uinteresserte, spurte om han var ruset osv. Men de kom da, sakte kjørende etter vi hadde ventet i sikkert 25 minutter (det er 5 minutters kjøretur til sykehuset derfra).

Utrolig ...

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 18:41   #6
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...

At det kan ta TID å komme til en som forsåvidt er i ok tilstand, bortsett fra et sår som blør og at personen er ruset, er da helt greit. Snakker ikke da om timesvis, men av og til er ambulansene opptatt med folk som MÅ ha hjelp med en gang. (og andre idiotiske ting, selvsagt)

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 18:44   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

At det kan ta TID å komme til en som forsåvidt er i ok tilstand, bortsett fra et sår som blør og at personen er ruset, er da helt greit. Snakker ikke da om timesvis, men av og til er ambulansene opptatt med folk som MÅ ha hjelp med en gang. (og andre idiotiske ting, selvsagt)

Bortsett fra at vi befant oss et halvt minutt unna legevakten, er jeg helt enig.

Det som var fortærende var at de ikke reagerte første gangen jeg ringte, men at jeg faktisk måtte ringe to ganger.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 18:44   #8
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...

Jeg hadde ikke klart å gå forbi uten å hjelpe han.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 18:47   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

At det kan ta TID å komme til en som forsåvidt er i ok tilstand, bortsett fra et sår som blør og at personen er ruset, er da helt greit. Snakker ikke da om timesvis, men av og til er ambulansene opptatt med folk som MÅ ha hjelp med en gang. (og andre idiotiske ting, selvsagt)

Ja det er helt sant. Grunnen til at jeg ble irritert var jo pga. at de virket så uinteresserte, og at vi sa at dette hastet. Mannen silblødde fra hodet, min mann måtte sitte og holde hodet hans og legge skikkelig press på, jeg var livredd.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 19:02   #10
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Bortsett fra at vi befant oss et halvt minutt unna legevakten, er jeg helt enig.

Det som var fortærende var at de ikke reagerte første gangen jeg ringte, men at jeg faktisk måtte ringe to ganger.

Jeg har vært der selv, ikke i Norge men det går vel for det samme. Og denne jenta var jeg faktisk redd for at hadde punktert lungen eller noe, for hun strevde med pusten.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 19:07   #11
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...

Hvis jeg hadde sett en som blødde hadde jeg stoppet og ringt etter hjelp.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 19:17   #12
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...

Jeg pleier å stoppe når sånne ting skjer. Siden jeg bor på Vålerenga er det ikke så rent sjeldent. Og ofte er det jo alkoholikere med kutt i skallen som ligger og blør. Det er nå ikke så ofte de er farlige de kuttene, selv om de blør temmelig mye.

Jeg er nå vant til sånt og blir ikke redd, men jeg kan nesten forstå at folk som ikke er vant til sånt ikke tør å gå bort for å gjøre noe. Ofte har de nå hepatitt og er aggressive også, så man skal være litt forsiktig faktisk. Oppfordringen må kanskje være at dersom man ser noen andre stopper, så kan man ihvertfall stoppe opp for å være støtte?

At ambulansene tar tid for sånne ting er helt ok, de aller fleste av andre oppdrag på steder som Oslo haster mer.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 19:20   #13
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...

Det er slik denne gale verden har blitt desverre.

Jeg har noen narkomane naboer, de er noen flotte mennesker bortsett fra at de har et rusproblem, de bor i en ok leilighet, mannen har fått metadon som han henter hver dag apoteket, hun har fått Temgesic (?) og de opptrer i det stor og hele veldig dannet. Her sensommer, tidlig høst var hun ute en morgen og gikk tur med hunden, hun ser oppover i et tre og ser noen rognebær som hadde så fin farge. Kunstner som dame er finner hun ut at hun skal plokke dem ned og lage noe fint med dem, eneste problemet er at de henger for høyt opp. Nedanfor rogna står det en gammel rustet avskiltet bil, dama klatrer opp på panseret og plokker ned bærene sine. Da hun skal ned fra bilen får hun overbalanse og deiser rett i asfalten, knuser kneskålen og har så vondt at hun besvimer. Tror dere ambulansen vil komme da? Nei! Hun er jo narkoman måvite og med 99% sikkerhet så faker hun jo bare for å få smertestillende medisiner. :roll:

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 19:23   #14
Dragonfly
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...

Jeg hadde stoppet. Har stoppet for en som trengte hjelp før der alle lo av han og gikk videre. De tok han for å være full. Viste seg at han hadde eplepsianfall. Godt at ambulansen tok det alvorlig den gangen iallefall og kom med en gang.

  Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 19:25   #15
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...

Jeg har desverre gjort den samme erfaringen. Men ikke ved Akerselva, men foran Sandvika Storsenter en lørdagettermiddag. Det gikk sikkert forbi 40-50 mennesker uten å stoppe. Mannen det gjaldt var tydelig beruset, men likevel blødde han ganske kraftig på hodet. Jeg og en venn ringte ambulansen, men de ville ikke komme. Så vi ringte politiet i stedet, som faktisk hadde tid, og kjørte han til legevakten. At det går an, sier jeg bare.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 19:47   #16
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...

Jeg hjelper. Ofte ikke med direkte kontakt, men jeg tar alltids en telefon dersom det ikke er andre i nærheten. Men jeg hadde vært forsiktig med å berøre eller utføre munn-til-munn-metoden.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 20:01   #17
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...

Uff. Da jeg bodde i Oslo gikk jeg opp Akersgata. Der lå det en mann slått ut av OD ved et busskur utenfor tinghuset. INGEN løftet et øyenbryn!!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 20:49   #18
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...

Det syntes jeg er veldig leit å lese Jeg hadde ikke klart å gå forbi.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 20:52   #19
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hadde han trengt hjelp, så hadde jeg stoppet. Hadde han vært ekkel, hadde jeg gått videre.

Jupp.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 20:52   #20
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...

Ruset eller ikke ruset - personer som ligger og tydelig er skadet har da samme rett på hjelp som andre mennesker. Jeg ville ha stoppet, og jeg ville ha ringt til legevakta om nødvendig. I et tilfelle kontaktet jeg politiet, da en narkoman dame lå utenfor arbeidsplassen min, i et tornekratt og gråt så hun ulte. Det striregnet og var temmelig kaldt - tidlig forsommer. Jeg gikk ut og ga damen ullsokkene mine og et pledd å ha over seg, hun nektet å komme ut av tornekrattet. Heldigvis kom politiet ganske snart og tok hånd om henne.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no