Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Dorullpoll

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Se resultatene: Dorullslippen inn mot veggen eller ut?
Ut, selvfølgelig. Optimal bruksvennlighet. 149 77,60%
Inn, selvfølgelig. Ikke spør meg hvorfor, stemmene i hodet sier at det skal være sånn. 21 10,94%
Det tenker jeg ikke over, den veien jeg setter rullen på. 20 10,42%
Dorull? 2 1,04%
Deltakere: 192. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-07, 19:53   #21
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Dorullpoll

Den må være utover, ellers så får jeg ikke ro i kroppen til å gjøre mitt fornødne. Snur den hvorenn jeg er. Er liksom ikke det samme å tørke seg i ræva med en innoversnipp.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 19:56   #22
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dorullpoll

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Det tenker jeg ikke over, den veien jeg setter rullen på.

Tror kanskje jeg er et unntak her?

Et unntak til melder seg


Jeg må likevel innrømme at jeg har en liten preferanse mot å ha den innover.
De få gangene jeg kommer på det.

Se der havnet jeg straks i de gales rekker i aC's hode

  Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 20:12   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dorullpoll

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Et unntak til melder seg


Jeg må likevel innrømme at jeg har en liten preferanse mot å ha den innover.
De få gangene jeg kommer på det.

Se der havnet jeg straks i de gales rekker i aC's hode



Men hvorfor? Det er jo så upraktisk!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 20:17   #24
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dorullpoll

Utover og retter hvis rullen henger feil veil

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 20:59   #25
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dorullpoll

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Utover og retter hvis rullen henger feil veil

Samme her.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 21:18   #26
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dorullpoll

Utover. Selvsagt.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 21:21   #27
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dorullpoll

Vi har ikke dorullen på veggen. Men på hylla bak do,. *trangt bad*

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 21:34   #28
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dorullpoll

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.



Men hvorfor? Det er jo så upraktisk!


Estetikk. Det ser rett og slett penere ut
Og upraktisk syns jeg slettes ikke det er, det er vel hipp som happ.

  Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 21:38   #29
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Re: Sv: Dorullpoll

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.



Jeg må rette på det hos andre og

Utover og jeg retter også hos andre..

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 21:39   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dorullpoll

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Estetikk. Det ser rett og slett penere ut

Det er et argument som jeg vanligvis ville kjøpt, men ikke denne gangen, nei! Det ser jo bare sært ut! Og upraktisk! Upraktisk design er ikke god design!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 21:40   #31
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dorullpoll

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Egentlig skjønner jeg ikke hvordan noen kan ha den innover, MED VILJE?

Gale, gale mennesker.

Svigermor, og hennes døtre.
Sønnen hennes er dessverre ikke så nøye på om den henger i det hele tatt.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 21:44   #32
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dorullpoll

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er et argument som jeg vanligvis ville kjøpt, men ikke denne gangen, nei! Det ser jo bare sært ut! Og upraktisk! Upraktisk design er ikke god design!





Det er ikke upraktisk, det er dere som er klønete!

  Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 21:50   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dorullpoll

Akkurat nå føler jeg for å presisere at jeg får til å dra av papir selv om den henger innover også, altså.

Det er upraktisk og STYGT, Rattata!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 21:52   #34
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dorullpoll

Utover, så klart.

Men de siste par årene har jeg merkelig nok sluttet å bry meg dersom den henger feil vei. Nesten ihvertfall.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 21:52   #35
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dorullpoll

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Utover og retter hvis rullen henger feil veil

Samme her.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 21:54   #36
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dorullpoll

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Akkurat nå føler jeg for å presisere at jeg får til å dra av papir selv om den henger innover også, altså.

Det er upraktisk og STYGT, Rattata!

En dorull kan da aldri bli PEN!

Nevrotiker. Hrmph!

  Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 21:56   #37
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dorullpoll

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

En dorull kan da aldri bli PEN!



I mine mer kreative dager hadde jeg tanker om å produsere doruller som faktisk skulle være fine. Det ble med tanken.


...og de skulle selvfølgelig hengt med slippen UTOVER!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 21:58   #38
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dorullpoll

*gal, men ærlig*

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 21:58   #39
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dorullpoll

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

I mine mer kreative dager hadde jeg tanker om å produsere doruller som faktisk skulle være fine. Det ble med tanken.


...og de skulle selvfølgelig hengt med slippen UTOVER!

Selvfølgelig. Ellers måtte du jo ha pyntet dem på begge sider.
Det sier seg selv.

:hvitt flagg:

  Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 22:10   #40
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dorullpoll

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Selvfølgelig. Ellers måtte du jo ha pyntet dem på begge sider.
Det sier seg selv.

:hvitt flagg:


Obviously.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no