Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Navn på kake"firma"?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-11, 14:39   #41
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.576
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Saltmuffin.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 14:42   #42
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Salt passer jo litt inn i varekategorien din.
Søtt&Salt, evt Søtt av Salt. Eller bytte ut "av" med "by", og gjøre det som designerne! Søtt by Salt.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 14:45   #43
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Hæppimøfins allsorterte spesialiteter - hjemmebakte!
Forkortes hasj!

  Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 14:46   #44
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.507
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Jeg er enig med Nextlife og Tallulah, men sånn ellers kom jeg på et forslag:

Helt kake!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 14:47   #45
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hæppimøfins allsorterte spesialiteter - hjemmebakte!
Forkortes hasj!

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 15:14   #46
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Kanskje bare Hæppimøffin.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 15:18   #47
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.093
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Søtt by Salt, synes jeg var fengende.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 15:22   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.420
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Jeg syns det har gått litt inflasjon i "by", og syns det egentlig bare ser tåpelig ut brukt sammen med norske ord.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 15:35   #49
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.692
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Har du en spesialoppskrift som du lager bedre enn alle andre? En "Salt"-kake? for det er mye cupcake/muffin for tiden.

Litt som Kristines franske fristelser?

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 15:35   #50
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Kakefatet?


Helt Kake, var det beste forslaget så langt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 15:50   #51
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Har du en spesialoppskrift som du lager bedre enn alle andre? En "Salt"-kake? for det er mye cupcake/muffin for tiden.

Litt som Kristines franske fristelser?

Hm, ja. Kanskje Red Velvet.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 16:02   #52
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg syns du bør starte egen avdeling i Trondheim.
Og om du klarer å lage oreokake prikk lik som oreokaken skal være, så har du en eviglang kunde i meg.

Oreokake er godt, men de du får kjøpt på Egon er best. Og før hadde de dem på smartclub. SmartClub forsvant.


Kjøpaoreokake er ikke så godt
Jeg skal få bakt ei kake til deg en gang altså, det har vært et tankeprosjekt i ett år nå Men da må du be meg på kaffe eller no.

Jeg håper du får det til Salt, men jeg tror også du skal prøve holde deg unna cupcake-navnet.

Himmelsk bakst /søtt / ?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 19:31   #53
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.792
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Sjekk ut ragnhilds bakeside på fb. Det er sikkert noe slikt du tenker på. Hun driver hjemmefra i alle fall.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 19:55   #54
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.865
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Den Oreokaka fra Egon er jo Pfy. Da er Peppes sin mye bedre. Men den hjemmelagde er best. Alle gutta i familien her vil heller ha den enn vanlig sjokoladekake. Og jeg baker den gladelig. Skal lage den til konfirmasjon til helgen.

Salt, har du laget en nettside? Jeg vil gjerne se på kakene dine.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 20:06   #55
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.109
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Salt, jeg synes absolutt at du skal begynne å produsere for salg. Du fikser helt sikkert å holde deg innenfor regelverket osv. Mange flere av oss jenter burde tørre å satse.

Sjekk denne artikkelen som stod i Dagens Næringsliv i helgen http://www.dn.no/talent/article2214813.ece

Denne unge gründeren sier at hun ikke en gang var spesielt flink til å bake før hun satte i gang. Likevel høres det ut som hun er i ferd med å gjøre suksess. Det kan sikkert du også gjøre!

PS! Det er helt ok å bruke blogg og Facebook til å markedsføre. Trillioner av andre gjør det. Men det er viktig å fremstå som profesjonell, så ikke fortell at du gjør det hjemme på kjøkkenet (om det er det du gjør).

Navn: Søte saker

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 20:19   #56
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Den Oreokaka fra Egon er jo Pfy. Da er Peppes sin mye bedre. Men den hjemmelagde er best. Alle gutta i familien her vil heller ha den enn vanlig sjokoladekake. Og jeg baker den gladelig. Skal lage den til konfirmasjon til helgen.

Salt, har du laget en nettside? Jeg vil gjerne se på kakene dine.

Jeg har ikke nettside, nei, men jeg har en tråd her på FP.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 21:14   #57
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.635
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Kakofoni!

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 21:58   #58
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Har ikke noe navneforslag, men sjekk litt rundt hvis du lander på Salt & Søtt eller motsatt. Det er brukt tidligere og jeg erindrer at det har vært litt styr rundt det navnet tidligere.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 22:06   #59
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.158
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Kakemonsteret!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 22:33   #60
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

kakebua?

Forøvrig synes jeg at 'Helt Kake' var et kult forslag.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no