Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-17, 15:27   #81
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg gjetter at min kommer til å konfirmere seg i regi av Human-etisk forbund. Noe annet ville overraske meg veldig. Det er alltid første helga i mai. Jeg gjetter at vi skal ha det hjemme. Per i dag er nærmeste familie 11 personer, pluss to oldemødre. Vi kommer nok også til å be tanter og onkler og søskensbarn på min side, i hvert fall noen, siden pappaen ikke har familie i Norge.

Ikke så mye planlegging altså, mest gjetting.

Bunad har vi klar allerede. Alle jenter i vår familie får låne mormors konfirmasjonsbunad, som er fra Vest-Telemark. Mormor, 3 døtre og 5 barnebarn har brukt den i sin konfirmasjon. Den eneste utfordringen er hvis dattera til kusina mi skal konfirmeres samme helg. Men da har mamma opptil flere andre bunader på lur.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv  
Gammel 07-02-17, 09:34   #82
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg tok kontakt med lokalet. De informerte meg om at de om ett års tid åpner for å bestille lokaler i 2020. Da vet jeg det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 07-02-17, 10:55   #83
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Eg har visst konfirmant i 2020 også Er litt for opptatt med Konfirmasjon2017 enda

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 07-02-17, 10:58   #84
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg har ikke peiling på om 05-ungen her kommer til å ville konfirmere seg, og om det eventuelt vil bli i kirka eller i regi av HEF. Hun er ikke døpt, så vil hun konfirmere seg i kirka må hun døpe seg først. Nå har hun et rush av søskenbarn som skal konfirmeres i tur og orden før det blir hennes tur, og det er ganske likt fordelt mellom humanistiske og kirkelige. Hittil har hun vært i konfirmasjon til to kusiner, en kristen og en humanistisk, i vår blir det en humanistisk, neste år trolig en kristen, året etter trolig to humanistiske. Så da får hun se litt av begge deler og har et godt grunnlag for å velge hvordan hun vil ha det, og tenke igjennom hvorfor. Uansett, bestille lokale har ikke falt meg inn enda. Satser på at det lar seg gjøre året før. Hvis ikke får vi gamble på finvær og satse på å ha det i hagen som kriseløsning.

Bunad er faktisk allerede ivaretatt. Mamma spurte allerede for et par år siden, om hun kunne få kjøpe inn og begynne å brodere bunader til jentene. Bare brodere selvsagt, og la monteringen vente til det nærmer seg. Bunad vil hun gi dem uansett, vil de ikke konfirmeres blir det til en annen anledning, som f.eks 16-årsdag. Hun ønsker å brodere Sunnmørsbunad, fordi mannen min er fra Sunnmøre. Hun har sydd en god del bunader fra både der hun bor, hvor jeg er delvis oppvokst (Gudbrandsdal) og hvor hun kommer fra, hvor søstrene mine tilfeldigvis bor nå (Hedmark), så jeg tror mye av grunnen til at hun vil gi Sunnmørsbunader til dem, i stedet for bunad fra "min" side, er ønske om å få brodere en helt ny bunad, som hun aldri har prøvd å brodere før. Uansett, det førte til at Svigermor ble så lykkelig og rørt at hun insisterer på å kjøpe skjortestoff og sølv.

Grunnen til at det kom opp så tidlig er at mamma ville starte nå, mens hun enda har godt syn og myke ledd i fingrene, som hun sier. Når yngstejenta skal konfirmeres (2022) er det ikke godt å vite hvordan det ligger an. Uansett, vi sier jo ikke nei takk til det.

Men lenger enn det har vi ikke kommet i konfirmasjonsplanlaggingen her.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 07-02-17 kl 11:04.
My er ikke aktiv  
Gammel 07-02-17, 16:16   #85
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg har da åpenbart en gutt som evt. skal konfirmeres i 19 og en jente i 22? Ingen av dem er døpt, jenta har allerede arvet bunad, og familien vår består av ett par besteforeldre, 2 par tante/onkel og foreløpig 2 fettere.

Jeg tolker diskusjonen dithen at jeg kan ta det med ro en stund til.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 17-02-17, 23:04   #86
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg og faren har utrolig nok blitt enig om sparing til konfirmasjonsutgifter.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 19-02-17, 00:00   #87
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg og faren har utrolig nok blitt enig om sparing til konfirmasjonsutgifter.

Så bra og så fornuftig!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 24-03-17, 09:55   #88
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg har visst konfirmant i 2020 også Er litt for opptatt med Konfirmasjon2017 enda

2020-konfirmanten forkynte i går kveld at når ho skulle konfirmerast skulle ho ha det heime så det vart personlig og spesielt!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 24-03-17, 10:03   #89
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Som et ledd i planen om å få kirkelig konfirmant i 2019, har vi nå bestemt oss for å sende poden på kristen privatskole. Resten får vi ta på sikt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv  
Gammel 24-03-17, 10:05   #90
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Som et ledd i planen om å få kirkelig konfirmant i 2019, har vi nå bestemt oss for å sende poden på kristen privatskole. Resten får vi ta på sikt.

Kan du ikke bare gjøre som så mange andre har gjort før deg: fortelle ham at han får 100.000,- om han konfirmerer seg kirkelig og 0,- om han velger humanistisk?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 24-03-17, 11:03   #91
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg hadde en lengre samtale i går kveld med min 2020-konfirmant, som lurte på hvorfor hun ikke var døpt. De er visst bare fire i klassen (av de norske) som ikke ble døpt som babyer, hvorav den ene ble døpt i fjerdeklasse. Så jeg forklarte litt om hvorfor det var viktig for meg, at jeg mener at religion og tro er en personlig ting man må føle inni seg, ikke noe andre kan bestemme. Derfor vil jeg at hun skal få ta et selvstendig valg om hun vil være døpt eller ikke. Jeg sa at hun står fritt til døpe seg om hun vil, men da vil jeg at hun skal ha tenkt godt igjennom det, og gjøre det fordi hun føler sterkt at er riktig for henne å være medlem av kirken. Det skal være fordi hun tror på det kirken står for, ikke fordi de andre i klassen er døpt. Et sånt valg er noe man skal leve med fortrinnsvis resten av livet, også når man er 36 eller 54 år, når det vennene man hadde i sjetteklasse gjorde og ikke gjorde ikke lenger betyr noen verdens ting.

Jeg sa også at jeg ikke vet om det var det riktige valget av oss å la være å døpe henne og søsknene hennes, men at man som foreldre bare må gjøre det som føles mest riktig for seg og sin familie, og ta de valgene man føler man kan stå for. For min del liker jeg å gjøre ting "på ekte", og selv om jeg vet at mange ikke synes det gjør noe, så ønsker ikke jeg å stå i kirken å late som om jeg tror på noe når jeg ikke gjør det, for det føles feil for meg.

Jeg sa også at det går fint an å være kristen uten å være døpt, og det går fint an å være døpt uten å være kristen, mange er jo det. Men om hun vil døpe seg uten å være kristen får hun gjøre det selv, etter at hun har fylt 15, som er aldersgrensen for å melde seg inn i foreninger og kirkesamfunn. Om det er noe jeg skal legge til rette for før den tid så skal det være på grunn av kristen overbevisning, og ikke noe annet.

Jeg spurte om hun syntes det var synd at hun ikke er døpt, men hun sa hun visste ikke, hun vet ikke helt hva det innebærer. Hun ville tenke mer på dette, og finne ut senere hva som er riktig for henne. Vi snakket mye mer også, om hvem vi kjenner som er døpt og ikke døpt (de fleste søskenbarna er det for eksempel ikke), hvordan det var da jeg var barn (ei i klassa som ikke var døpt, og da vi var barn sa vi at hun derfor ikke hadde noe egentlig navn, hun var bare kalt navnet sitt), om at jeg var døpt, men valgte å melde meg ut av statskirken da jeg var 15, hvordan mine foreldre reagerte på det, hva mine besteforeldre mente om at jeg konfirmerte meg humanistisk, om søskenbarna mine som ikke var døpt selv om de var svært kristne, fordi de hørte til et annet trossamfunn som ikke praktiserer barnedåp, om hvorfor "ingen" (hennes ord) i klassen går i kirka, selv om de er døpt, og mye annet. Hun fikk litt av hvert å tenke på.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 24-03-17 kl 11:12.
My er ikke aktiv  
Gammel 27-03-17, 15:40   #92
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Får hive meg på denne også da.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv  
Gammel 27-03-17, 16:27   #93
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

For ein nydelig samtale lillemy. Min kjem til å blir sånn: vil du konfirmere deg kirkelig eller humanetisk, jenta mi? Mamma, er du helt sprø, jeg BOR jo nesten i kirka. End of discussion

Bra, rosin, eg vart litt bekymra for at du ikkje ville dele med oss også. 2023 er jo mange pr til....

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 20-04-17, 22:41   #94
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi var i et perfekt lokale nå i påsken. De hadde allerede forespørsler til 2020, så jeg må innrømme jeg var nær å reservere...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 20-04-17, 22:45   #95
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Når bør man bestille bunad eventuelt?
Siden vi snakker om disse 2005 barna.

Jeg er ikke 100% på om hun får bunad enda, OM hun gjør det skal jeg hvertfall sørge for at den kan syes masse ut. så ikke det blir noe problem. Men usikker på om hun får enda, men syns det hadde vært kjekt da.


Men når bør den bestilles? Det holder med 1år i forveien? Eller?

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv  
Gammel 20-04-17, 23:25   #96
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Kva bunad er det snakk om? Eg snakka med bunadsbriller eg skal bruke og dei sa eit år. Men då er alt broderiet ferdig, så det er å sy stakken og vesten og sånn.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 20-04-17, 23:30   #97
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg tenkte et år, men kanskje det er for lite? Min velger enten bunad fra Rogaland eller Vest-Agder.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 21-04-17, 19:41   #98
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Kva bunad er det snakk om? Eg snakka med bunadsbriller eg skal bruke og dei sa eit år. Men då er alt broderiet ferdig, så det er å sy stakken og vesten og sånn.

Bergensbunaden såfall.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv  
Gammel 21-04-17, 20:28   #99
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Bergensbunaden såfall.

Jeg tok min nystemte.
Då er det kanskje fleire å velge mellom enn dei som lagar hardangerbunaden, vil eg tru. Me meg har egentlig ikkje peil.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 21-04-17, 23:13   #100
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Bergensbunaden såfall.

Ofte er det ett års ventetid, hvertfall på Oslobunaden som jeg driver litt med.
Men det kommer ann på om du skal gjøre noe selv eller om alt skal fikses fra andre.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no