Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

[spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-13, 18:18   #41
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Nja, periodevis. Jeg er tro til min egen stil i perioden jeg har stilen. Jeg kan jeg finne ut at jeg feks liker å bruke blazere, så kjøper jeg meg noen... så blir jeg lei, og finner ut at jeg liker skinnjakker, så kjøper jeg meg noen.. osv.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 18:22   #42
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Ikke sånn som Tally, men jeg er rimelig konsistent. Det er ikke vanskelig å finne typisk Candy.

Det største problemet er at konservativt jobbtøy er kjedelig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 18:27   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ikke sånn som Tally, men jeg er rimelig konsistent. Det er ikke vanskelig å finne typisk Candy.

Det største problemet er at konservativt jobbtøy er kjedelig.

Jeg har jo dager hvor jeg ikke ser spesielt rocka eller stilsikker ut. I USA i sommer så jeg omtrent ut som en vanlig amerikansk husmor hver dag, i joggesko, kort, beige skjørt og surfe-t-skjorte. Veldig lite rock n roll, I tell ya!

For konservativt jobbtøy så har jeg gått for en litt sånn preppy, amerikansk sekstitallstil med slacks, rutete skjorter og ballerinasko.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 18:30   #44
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Tja, jeg er i hvert fall ganske monoman.

Litt sånn pudderhjerne kanskje?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 18:32   #45
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Litt sånn pudderhjerne kanskje?

Kanskje litt.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 18:43   #46
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Nei, det har jeg nok ikke.
Jeg liker å pynte meg, og jeg liker allværsklær, hver til sin anledning.
Jeg har slitt i mange år med klær, utseende og hvem er jeg.
Nå tror jeg at jeg havner på en klassisk og noen ganger litt tøff stil.
Bukse, bluse og cardigan. Skjørt ala desigual eller nicola quilter og topp. Bukse og litt tøff genser.
Cream og chill er på vei ut.
Nå er det litt mer desigual og moods på vei inn igjen.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 18:45   #47
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Hvor ble det av de kule skoa som var her? Lola?

Glem det, de var i en annen tråd.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 23:56   #48
TwinFusion
Møllspist
 
TwinFusion sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: På den andre siden av havet
Innlegg: 263
TwinFusion er litt kul
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Jeg har vel en slags stil, men spesielt rendyrket er den ikke nei. Men det kunne jeg godt tenkt meg å gjøre noe med altså. Må bare vente til jeg slutter å amme tenker jeg.

__________________
Lille Måne og Rora juni 2012.
TwinFusion er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 00:03   #49
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Eg har eigentleg ein stil, men eg er litt i postgravid-ingen-klede-som-passer-vakuum nå, og eg veldig usikker på om eg skal bruke pengar på nye klede nå eller om minus ti kilo. Så eg kjøper meg eit par sko, medan eg tenker.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 01:25   #50
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Jeg har vel en slags stil og har alltid likt å kle meg fint, men hva som er fint varierer jo. Egentlig er jeg mer rocka i stilen enn det jeg bruker på jobb, men jeg vil helst ikke fremstå som krampeungdommelig, heller. Jeg har mye klær, men er ganske flink til å kjøpe ting som passer sammen. Bruker ofte klær som er flere år gamle, men da helst skjørt, tror jeg. Av farger går det mest i sort og dyre klær kjøper jeg i safe farger. Sko er nok det jeg bruker mest penger på, jeg elsker nye sko. Jeg får ofte komplimenter for antrekket, så jeg er vel ikke helt på jordet.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 08:53   #51
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.102
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

"Den var veldig Katinka!"
Hender det mannen sier når jeg har kjøpt noe nytt og han blir fortalt sannheten. (I motsetning til den-har-jeg-hatt-lenge )

Er ikke noe merkedyr, men elsker mye fra Masai. Ledig. Elegant. Behagelig.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 09:01   #52
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Nope. Jeg har ingen stil. He he. Skulle virkelig likt å få hjelp til å finne klær som passer til meg og kroppen min. (uten å måtte være på tv)

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 10:28   #53
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Nei, det vil jeg ikke si. Jeg lar meg påvirke av motebildet stadig vekk. En periode er det romantisk stil. Den er definitivt over, så nå er det skinn/ skinndetaljer, paljetter, nagler, høye hæler, trange bukser osv.

Det eneste som er typisk meg, er at jeg er utpreget feminin. Aldri sporty.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 21:02   #54
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Nei, jeg har ingen stil, samt at jeg ikke bryr meg så mye, fordi jeg ikke trenger det. Jeg har en jobb som gjør at jeg helst går i sliten joggebukse, utvaska t-skjorte osv, og hverdagsstilen utenom jobb er stort sett jeans og en eller annen genser/topp. Jeg har hverken økonomi, evner eller tid til å følge moten.

Jeg innrømmer glatt at når jeg først er i litt mer sosiale settinger på en eller annen måte, blir jeg fort litt beklemt og føler meg litt annenrangs. Alle er jo så fine og flinke til å kle seg.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 21:33   #55
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Tja, rendyrket og rendyrket. Jeg kler meg mye i kjoler og skjørt, og flere hevder at jeg går "pent kledd", men snitt og farger varierer veldig. Feminin (selv om jeg foretrekker sort foran rosa), konservativ og praktisk er vel noe jeg kan vedkjenne meg. Men ikke bumsete sekkeklær, jeg foretrekker for eksempel kjoler med markert liv.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 21:36   #56
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Nei. Kan gå i dongeriskjørt og støvletter den ene dagen og bluse og penbukser den andre. Her om dagen gikk jeg i treningstights, kåpe og støvletter på en fotballcup, selv om det ikke var jeg som trente og jeg heller ikke skulle trene den dagen: tager det man haver:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 22:40   #57
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Nei. Helt vanlig. Liker duse farger, og boots. Veldig glad i boots. Du vil nok ikke finne Boden, Desigual i klesskapet mitt. Som niåringen sier: Du kler det ikke, det blir for bråkete. Ellers ser man meg gjerne i skinny jeans, singlet og med en topp over. Jeg får mange komplimenter så jeg er nå ihvertfall velstelt på jobb. Hjemme derimot: Trinny og Susannah prosjekt. Baggy jeans eller joggiser og hettegensere.

Jeg kjenner jeg er veldig spent på Tallulah. Er det en slik rockabillystil du finner mye i Fredrikstad og deromkring?
Old School tattoo kombinert med rød leppestift, kraftig eyeliner og veldig stelt på håret? Jeg skulle forresten ønske at jeg hadde bein til kort skjørt og surfe t skjorte.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09

Sist redigert av Trulte : 19-02-13 kl 22:46.
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 23:00   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Næh, ikke helt. Jeg har ikke evnene til å sette opp håret sånn. Jeg prøver noen ganger, men mitt ser alltid litt mer messy ut. Men jeg er tatovert, liker rød lebestift og svart øyensminke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 23:21   #59
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Jeg trodde du spurte om "Har du en rendyrket kjerringstil?"

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 08:07   #60
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg trodde du spurte om "Har du en rendyrket kjerringstil?"

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no