Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Shabby chic, in eller ut?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-10, 09:45   #141
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Industriell stil er ikke i slekt med shabby chic, etter min definisjon. Det er rått og hardt, ikke en pøntepute i sikte.

Det har jo kommet en egen retning innen Chabby Chic, som er "industriell". Dvs. de blander inn industrielementer fra tidlig nittenhundretall, litt ala Steampunk.

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

1. Hvorfor er bare den minimalistiske/modernistiske stilen anerkjent av arkitektstanden?
2. Vi i en periode hvor "folk flest" liker det gammeldagse romantiske hvite (vi har nevnt flere merkelapper på stilen ovenfor) akkurat som folk flest på nittitallet likte furu. Hvorfor har folk flest en tendens til å like det lune, litt nostalgiske (furu var også nostalgisk) mens arkitektstanden og andre grupper med høyere utdanning (skummelt å sette gruppen i en slik bås, men jeg opplever at det er noe i det selv om det selvsagt finnes trillioner av unntak fra dette) vil ha modernisme og minimalisme?

"Folk flest" er ikke innovative og kreative. De vil ha trygt og sikkert, velkjent og utprøvd. Hvis man er blant dem som lager nye ting og trender, så må man nødvendigvis ligge foran, ikke bare lage noe som er laget før. I tillegg er mange arkitekter opptatt av at det skal være funksjonelt, og det er mange av de koschli'e stilene så langt i fra.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 09:47   #142
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Nei, hjemme hos min svigermor, feks, der er det skomakerlamper i porselen over kjøkkenbenken som ma skaller i når man baker. Koschli' som bare det.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 10:11   #143
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Ja, det er veldig populært, og har vært det i noen år nå = ut. Hvis man definerer trendy som "det de som er tidligst ute med sånt liker".

Jeg kan trekke fram kurven som er etterlyst her:


Shabby Chic er helt klart på vei til laggards, og kan derfor ikke defineres som trendy lenger.


Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Så hva mener du... må man ha en viss intelligens for å skjønne at det modernistiske egentlig er det som er vakkert?

Jeg kan godt være mindre ironisk enn aC og svare ja. Det er lettere å forholde seg til stiler som er veletablerte, tradisjonstro og som mange liker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 10:28   #144
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg kan godt være mindre ironisk enn aC og svare ja. Det er lettere å forholde seg til stiler som er veletablerte, tradisjonstro og som mange liker.

For litt popularisert teori rundt dette kan artikklene Easy = True av Drake Bennett i Boston Globe fra januar anbefales.

Om man må være mer intelligent for å skjønne at modernisme er vakkert kan sikkert diskuteres, men ting tyder på at man iallefall må være mer interessert. Jeg antar det er stor overlapp mellom å være interssert og å være intelligent.

Ben "Easy" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 11:33   #145
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg kan trekke fram kurven som er etterlyst her:


Shabby Chic er helt klart på vei til laggards, og kan derfor ikke defineres som trendy lenger.



Jeg kan godt være mindre ironisk enn aC og svare ja. Det er lettere å forholde seg til stiler som er veletablerte, tradisjonstro og som mange liker.



Jammen, det har vel ikke nødvendigvis noe med intelligens å gjøre, det har vel mer med interesse og peiling på akkurat disse tingene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 11:36   #146
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jammen, det har vel ikke nødvendigvis noe med intelligens å gjøre, det har vel mer med interesse og peiling på akkurat disse tingene.

Joda, men jeg tror at velutdannede/intelligente/folk med høy kulturell kapital oftere velger noe som andre syns er vanskelig å forstå enn den "gemene hop", nettopp fordi man har mer kunnskap.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 11:43   #147
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Joda, men jeg tror at velutdannede/intelligente/folk med høy kulturell kapital oftere velger noe som andre syns er vanskelig å forstå enn den "gemene hop", nettopp fordi man har mer kunnskap.


Det er så sin sak, men jeg tror også det sitter mange professorer der ute med ekstremintelligens og evig utdannelse som koser seg i furusofaen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 11:48   #148
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er så sin sak, men jeg tror også det sitter mange professorer der ute med ekstremintelligens og evig utdannelse som koser seg i furusofaen.



Stua til sjefen min har ikke blitt pusset opp siden tidlig på åtti-tallet. Han er professor, og kona har doktorgrad. Dog ikke i interiør.

Er det vel kanskje heller sånn at de med mye kulturell kapital bruker interiørtrender som en distinksjon, slik at når noe har blitt adoptert av massene så gir det ikke lenger status, altså er det ikke fint lenger og man må bevege seg videre. Hvis man gidder.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 11:59   #149
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.



Stua til sjefen min har ikke blitt pusset opp siden tidlig på åtti-tallet. Han er professor, og kona har doktorgrad. Dog ikke i interiør.

Er det vel kanskje heller sånn at de med mye kulturell kapital bruker interiørtrender som en distinksjon, slik at når noe har blitt adoptert av massene så gir det ikke lenger status, altså er det ikke fint lenger og man må bevege seg videre. Hvis man gidder.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 12:25   #150
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er så sin sak, men jeg tror også det sitter mange professorer der ute med ekstremintelligens og evig utdannelse som koser seg i furusofaen.

Selvfølgelig, det var ikke det jeg mente heller. Det jeg mente er at blant de som liker moderne arkitektur, kunst, musikk og what not så har flesteparten høy utdannelse og/eller høy kulturell kapital, ikke at alle med dette likte modernisme.

I tilleg så tror jeg de med høy kulturell kapital skjeldnere følger trender enn det massene gjør, de definerer dem i større grad. Men igjen, det er ikke en spesiell gruppe dom definerer og skaper trender, det er mange ulike grupper innen sine spesialfelt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 12:31   #151
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Selvfølgelig, det var ikke det jeg mente heller. Det jeg mente er at blant de som liker moderne arkitektur, kunst, musikk og what not så har flesteparten høy utdannelse og/eller høy kulturell kapital, ikke at alle med dette likte modernisme.

I tilleg så tror jeg de med høy kulturell kapital skjeldnere følger trender enn det massene gjør, de definerer dem i større grad. Men igjen, det er ikke en spesiell gruppe dom definerer og skaper trender, det er mange ulike grupper innen sine spesialfelt.

Jeg er jo seff helt enig.

Bare at det antageligvis er skummelt å sette likhetstegn mellom intelligens og stilsans. ( )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 12:35   #152
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er jo seff helt enig.

Bare at det antageligvis er skummelt å sette likhetstegn mellom intelligens og stilsans. ( )

Selvfølgelig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 12:40   #153
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er jo seff helt enig.

Bare at det antageligvis er skummelt å sette likhetstegn mellom intelligens og stilsans. ( )

Jeg kan gjerne melde meg som en som har høy utdannelse, krevende jobb og definerer meg som noenlunde intelligent, og absolutt ingen interesse for interiør eller design eller stil. I denne diskusjonen her er jeg mest fascinert over hvor mange mennesker som faktisk har synspunkter på dette.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 12:45   #154
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

I tilleg så tror jeg de med høy kulturell kapital skjeldnere følger trender enn det massene gjør, de definerer dem i større grad. Men igjen, det er ikke en spesiell gruppe dom definerer og skaper trender, det er mange ulike grupper innen sine spesialfelt.

Det stemmer nok. Men enda mer tror jeg de menneskene som definerer og skaper trender, eller har en original stil, er over gjennomsnittet kreative, og ofte kunstnerisk anlagte. Jf. de forskjellige intelligenstypene.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 12:46   #155
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Det stemmer nok. Men enda mer tror jeg de menneskene som definerer og skaper trender, eller har en original stil, er over gjennomsnittet kreative, og ofte kunstnerisk anlagte. Jf. de forskjellige intelligenstypene.




I det øyeblikket man velger en trend etter statusen den gir, er man jo ingen trendsetter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 12:49   #156
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg kan gjerne melde meg som en som har høy utdannelse, krevende jobb og definerer meg som noenlunde intelligent, og absolutt ingen interesse for interiør eller design eller stil. I denne diskusjonen her er jeg mest fascinert over hvor mange mennesker som faktisk har synspunkter på dette.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 16:22   #157
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Jeg bare tror ikke noe på at det er så få på min alder som liker strenge linjer. Det bygges så mye av det nå, og det rives bort.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 16:28   #158
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Sånn a propos geitost. :manglet de siste 15 innleggene:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 19:48   #159
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Chanett:

Vakkert!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 20:05   #160
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Skal man pynte opp med vakre broderier er det et til her:

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no