Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Luksus-takeaway som lages ferdig hjemme - Oslo

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-24, 11:24   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksus-takeaway som lages ferdig hjemme - Oslo

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Å så gøy! Dit må jeg definitivt ta meg en tur. Takk for tips.

Du vet sikkert at J2 også har butikk? https://www.instagram.com/j2koreanmart

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-24, 14:24   #22
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.450
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Luksus-takeaway som lages ferdig hjemme - Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Du vet sikkert at J2 også har butikk? https://www.instagram.com/j2koreanmart

Ja, det vet jeg, og der har jeg såklart vært. Elsker å bo i en by som har sånne spesielle butikker og bruker dem ganske så ofte.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-24, 18:02   #23
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.852
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksus-takeaway som lages ferdig hjemme - Oslo

Hurra fo Dinner-butikk - den er på jobb-hjemveien min og skal definitivt besøkes.

Når det gjelder hund med separasjonsangst - har dere vurdert en til? Vi har to og det funker bra for dem å være alene hjemme når vi er på jobb, eller hvis vi får lyst til å gå ut og spise.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-24, 18:33   #24
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.450
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Luksus-takeaway som lages ferdig hjemme - Oslo

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Hurra fo Dinner-butikk - den er på jobb-hjemveien min og skal definitivt besøkes.

Når det gjelder hund med separasjonsangst - har dere vurdert en til? Vi har to og det funker bra for dem å være alene hjemme når vi er på jobb, eller hvis vi får lyst til å gå ut og spise.

Vi var innom den Dinner-butikken i dag. Litt begrenset utvalg, men veldig gode onigiri som ble lunsj i dag

Hunden er 10,5 år så litt sent å tenke på en hund til nå. Ikke alltid det funker med en til heller. Vår kunne jo lært bort separsjonsangsten i verste fall. Kjenner også en dame med to havanais. Den ene døde dessverre, og da fikk den andre veldig separasjonsangst. Heller ikke noe greit. Vi holder ut med hjemmelaget mat og takeaway

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-24, 09:43   #25
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.450
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Luksus-takeaway som lages ferdig hjemme - Oslo

Må le litt. Vi var fast bestemt på crispy duck fra Dinner, men i går var vi hos noen venner som overrasket med å bestille akkurat det til middag. Veldig godt, og definitivt et lyksusproblem, men vi rykket da tilbake til start for meny på bursdagen min. Tror vi ender med å ta en tur på Mathallen og kjøpe med oss godsaker som vi lager selv.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-24, 11:02   #26
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.852
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksus-takeaway som lages ferdig hjemme - Oslo

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Må le litt. Vi var fast bestemt på crispy duck fra Dinner, men i går var vi hos noen venner som overrasket med å bestille akkurat det til middag. Veldig godt, og definitivt et lyksusproblem, men vi rykket da tilbake til start for meny på bursdagen min. Tror vi ender med å ta en tur på Mathallen og kjøpe med oss godsaker som vi lager selv.

Jeg elsker mathallen. Så mye digg, så mye fagkunnskap.

Gleder meg til å høre hva brusdagsmenyen ble til slutt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no