Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-15, 17:49   #121
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Rakk ikke butikken før dagens kino (tingeling), så blei snacks fra kiosken.1 liten popcorn, 1 baconsnacs og 1 krokanrull blei 80kr.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-15, 21:40   #122
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Jeg kommer aldri igjen til å kjøpe popcorn på kinoen der vi går. Det er kjempekiosk med mange varmeskaper til popcorn i forskjellige størrelser. Var på kino med bare en unge her i jula og tenkte vi skulle slå til med en meny fra kiosken med stor popcorn og en brus. Det luktet ikke ferskt når jeg åpnet skapet og spurte han som sto og fyllte på brus hva som var fersk, for det som sto der var ikke det. Da sa han at alt popcornet som sto i skapene var poppet i dag eller i går. I GÅR!!!! Det rimer ikke i mine ører. Han kunne heller ikke fortelle meg hva som var ferskest, så han ropte over til ei annen bak at hun skulle fylle opp en stor boks med popcorn. Da tenkte jeg at jeg i alle fall fikk ferskt. Det var i alle fall garantert poppet den dagen, men ble skuffet. Kinopopcorn er kun godt om det er helt nypoppet. Husker på kino når jeg var liten så poppet de popcorn fortløpende og tok bestandig ut av popcornmaskinen direkte når de fyllte beger mens maskina poppa. Det var ferskt det.

Nei, nå blir det kun hjemmepoppet og skal ikke ha noen dårlig samvittighet for det gitt. Klager de på det, så får de se å lage fersk popcorn i tilfelle. Betalte bare halv pris for menyen jeg kjøpte også siden jeg har et fordelskort fra avisa, men dog, den var ikke verdt 35 kroner heller dessverre.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-15, 23:20   #123
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.910
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Enig med sistnevnte taler, det blir.ikke kinopoppet popcorn på meg.mer, det blir bare seigt og ekkelt.

Fire fra hustanden var på kino i dag uten å kjøpe eller ha med så mye som en pastill. Men så var besøk på Mister India på plane, mette nå.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-15, 01:06   #124
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.627
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Medbrakt popcorn må være greit, men jeg mugget litt den gangen de to ved siden av meg satt med hver sin Big Mac-meny. Det stinker utrolig i en liten kinosal etter 2 timer.

Eeeew!

Men altså, hvis noen drar opp noe medbrakt mat eller hjemmelaget snacks har jeg bare pleid å tenke at de vel er på en eller annen diett eller har en allergi eller er skikkelig kresne eller whatever og det er jo ikke min business.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 13:01   #125
MisterLudvigsen
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2015
Innlegg: 15
MisterLudvigsen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Pleier ofte ha med vin på McDonalds-beger. Kino blir plutselig veldig gøy.

MisterLudvigsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no