Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvordan løsne kjøkkenskuffene

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-18, 14:42   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Hvordan løsne kjøkkenskuffene

Jeg føler meg ikke så veldig smart akkurat nå, dette har sikkert en enkel løsning, men jeg greier ikke å se den. Logikk spiller ikke på lag med meg. Jeg trodde det skulle være så enkelt som å skru ut de skruene som vises på ene bildet, de var skjult bak et grått lokk, men det hadde jeg ikke noe særlig hell med.

Kjøkkenet trenger sårt en vask noen steder, det skulle vært gjort grundig da jeg flyttet inn, men jeg ga opp da jeg aldri fikk ut disse kjøkkenskuffene og etter den tid har jeg "glemt" problemet.

Legger ved noen bilder. Aner ikke hva slags kjøkken det er så får ikke søkt på leverandør heller.

Kanskje er jeg heldig FP sitter inne med trylleformelen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_20181202_132733.jpg (1,55 MB, 21 visninger)
Filtype: jpg IMG_20181202_132748.jpg (1,58 MB, 11 visninger)
Filtype: jpg IMG_20181202_132820.jpg (1,71 MB, 11 visninger)
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-18, 14:54   #2
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan løsne kjøkkenskuffene

På mange kjøkken kan man bare dra og løfte skuffen ut i et lite rykk, man må bare finne "rätta nykket".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-18, 15:11   #3
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan løsne kjøkkenskuffene

Føler jeg har dratt, løftet og rykket på alle mulige måter.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-18, 15:12   #4
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan løsne kjøkkenskuffene

Haha, nei det hadde jeg virkelig ikke gjort. Jeg gikk bort nå og løftet og rykket, og hva skjedde?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-18, 15:30   #5
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan løsne kjøkkenskuffene

Dessverre fikk jeg bekreftet mistanken min, det bor et par insekt med vinger der inne. Vi hadde et par av de i taket for en måneds tid siden (de satt veldig lenge på samme plass), de fikk vi knertet og så ikke mer til noen andre. Tenkte dermed at det bare var noen som hadde fløyer inn igjennom et åpent vindu eller noe. Men i dag så jeg 2-3 stykker inni skuffene. Det er store skuffer så der har jeg middager i den ene skuffen og bakervarer i den andre. Bør jeg være bekymret? Har kastet frokostblandingene som også var der, de var gamle og blir ikke spist av oss.


Ser nå i etterkant at det er melmøll. Greit at jeg kastet frokostblaningene da. De er jo ikke farlig å spise, men nokså udelikat. Vil jeg lett se om de også er oppi melposene for eksempel? Eller bør jeg pakke inn pakken i plast og fryse de i et par døgn? Forringer det kvaliteten på melet?


Sist redigert av Luvi : 02-12-18 kl 15:37.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-18, 16:28   #6
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan løsne kjøkkenskuffene

Jeg tror jeg hadde pakket alt som ikke hadde stått i plastbokser...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no