Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg skulle bare ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-13, 02:37   #21
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skulle bare ...

Det skjer nesten aldri. Her er det heller omvendt - jeg skulle egentlig vaske og rydde og omorganisere, men endte opp ned å kun sette på en vask, f.eks.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-13, 08:45   #22
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skulle bare ...

Skjer ofte her, men jeg prøver å begrense meg nå som jeg har vært hjemme med minsten, for han er ikke alltid like samarbeidsvillig, og da ender jeg med å ikke bli ferdig, og det er enda verre.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-13, 08:57   #23
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skulle bare ...

Det skjer hele tiden her, jeg er ekspert på å plustelig stå med enorme prosjekter uteldet fra små aktiviteter.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-13, 11:20   #24
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg skulle bare ...

Skulle ønske det skjedde meg!

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-13, 11:27   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skulle bare ...

Jeg vasker jo så sjelden vinduer at det er ikke noe jeg vil definere som "pleier å skje" - verken vindusvask eller ommøblering.

Tidligere ommøblerte jeg ofte. Nå tror jeg vi har hatt alle møbler stående på samme plass siden vi flyttet inn (med unntak av utskifting av møbler da)

I hodet mitt er det mannens skyld, men jeg tror det handler om meg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-13, 11:30   #26
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.001
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skulle bare ...

Vaske vindu??

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-13, 11:30   #27
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skulle bare ...

Det skjer veldig ofte hos meg. Senest på lørdag, da jeg "bare" skulle vaske klær. Det endte med at jeg ryddet gjennom to av barnas klesskap, mitt eget og vasket badet, støvsugde huset osv.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-13, 11:59   #28
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.988
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skulle bare ...

Nei. Det har jeg aldri tid til.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-13, 13:12   #29
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skulle bare ...

Stadig vekk.

Spesielt når jeg kjøper snittblomster ender det som egentlig skulle være "tørke av vinduskarmen og sette frem en vase" som "rydde hele leiligheten og vaske alle gulv slik at blomstene virkelig kommer til sin rett".

Praktisk. Og ikke minst gjør det slik at mannen kjøper snittblomster til meg stadig vekk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-13, 13:30   #30
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg skulle bare...

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Jada stadig vekk. Veldig slitsomt fordi jeg får jo ikke gjort hva jeg egentlig skulle..

Der er jeg også.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-13, 14:18   #31
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skulle bare ...

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Vaske vindu??

Ikke noen hyppig aktivitet her, men etter at sola kom frem ble det klart og tydelig at var behov.

Forresten, den ommøbleringa resulterer Ikeabesøk, så nå er jeg litt fattigere pga vindusvaskingen.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-13, 14:24   #32
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Jeg skulle bare ...

Isbjørn; Haha, det der er typisk meg også.

__________________
1996, 1999, 2009, 2012.
Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-13, 15:28   #33
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg skulle bare ...

Ja, det er velkjent hos meg. Men dessverre skjer det alt for sjelden for tiden. Det er igrunn sånn jeg har fått gjort det meste av husarbeid opp gjennom tidene... Må planlegge noe lite, og plutselig får jeg "ånden over meg" og er skikkelig i gang. Det er jo mye bedre enn å planlegge mange store ting, da føles det bare uoverkommelig. Når egentlig ikke hadde tenkt å gjøre det, er det mye morsommere.

I dag har jeg vasket vinduer jeg og, men det stod så absolutt på to do-listen min for i dag. Foreløpig har det ikke skjedd noen andre større ting som følge av det, jeg klarte nemlig helt fint å sette meg ned i sofaen igjen.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-13, 16:03   #34
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skulle bare ...

JEg er forøvrig sånn at jeg nesten må kjøpe noe, som for ekseempel blomster eller en ny greie for å ha lyst til å rydde - eller male litt for å ha lyst til å rydde. Jeg er dog veldig god på å utsette.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-13, 16:08   #35
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skulle bare ...

Ja, det hender. I dag skulle jeg gi orkideene litt vann, men måtte tørke litt i vinduskarmen og endte med å vaske vinduer, speilgarderobene og henge opp nystrøkne gardiner. (De som ikke har blitt hengt opp etter at julegardinene ble tatt ned.) I går skulle jeg lete etter Vanish og endte med å rydde og vaske vaskerom.
Men dette skjer kun når jeg har et snev av overskudd, og det har jeg visst for tiden.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-13, 16:12   #36
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skulle bare ...

Jeg skal garantere deg at det skjer ALDRI hjemme hos meg. ALDRI!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-13, 17:11   #37
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg skulle bare ...

Det er sjeldent slike tilfeller inntreffer, men det gjør jaggu godt de gangene det skjer. For et par dager siden skulle jeg hjelpe med å henge opp vårgardiner hos min bestefar. Det endte med at jeg vasket vinduene (på spørsmål fra han, men like vel) og tørket støv både her og der i tillegg. Da greide jeg liksom ikke helt å stoppe.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-13, 20:40   #38
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skulle bare ...

I dag vasket jeg flere vindu uten å begynne med noe annet, så det går jo. Selv om jeg er litt fattigere, har jeg skikkelig god samvittighet og gleder meg til barna ser de "nye" rommene sine. (de er på påskebesøk hos besteforeldre)

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-13, 21:13   #39
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skulle bare ...

Her skjer det av og til. Mannen mener det skulle skjedd oftere. Jeg kunne tenkt meg at han også var litt sånn.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-13, 21:35   #40
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.626
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg skulle bare ...

Ganske ofte. Og noen ganger blir det cirka akkurat omvendt. Jeg tror det går opp i opp, om man ser stort på det.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no