Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-13, 18:07   #41
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Jeg imponeres av at de som ikke har møtt frøkna mi kan uttale seg om hvordan hun er.

MEN igjen, jeg legger denne saken død.
Rett og slett fordi det ikke handlet om MIN hund som tusler rundt her.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 18:18   #42
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Men Sneglo, for mitt barn (og andre som er redd hunder) spiller det ingen rolle hvordan hunden din er. Det faktum at den er løs gjør mange redde og dermed utrygge i nabolaget sitt/ditt.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 18:22   #43
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Men Sneglo, for mitt barn (og andre som er redd hunder) spiller det ingen rolle hvordan hunden din er. Det faktum at den er løs gjør mange redde og dermed utrygge i nabolaget sitt/ditt.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 18:23   #44
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Ingen fare for at de ikke tør å si ifra.

Hun utgjør virkelig ingen plage, men nei, jeg er ikke redd for at noen irriterer seg over hun og ikke tør å si ifra.

Det er ett stort område her, og de fleste boligerne har knapt sett hun. Det er kun "her nede" vi ser hun, og de ville nok gitt beskjed.

Det er ingen som må forholde seg til hun så lenge de ikke vil. Kommer det folk holder hun seg inntil meg, men når de står å roper på hun, blir det litt værre, men da velger de strengt tatt selv å forholde seg til hun. Såpass kontroll har eg, at hun flyr ikke bort til noen før de faktisk roper på hun og jeg sier ja eller værsågod.

Jeg mener det er denne type holdninger som en gang (i ikke all for fjern fremtid?) vil føre til strengere regler for hundehold i tettbebodde strøk. Det er virkelig helt uvesentlig hvordan du selv vurderer hunden din.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 18:51   #45
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Jeg imponeres av at de som ikke har møtt frøkna mi kan uttale seg om hvordan hun er.

MEN igjen, jeg legger denne saken død.
Rett og slett fordi det ikke handlet om MIN hund som tusler rundt her.

Jeg snakker ikke om hvordan frøkna di er, jeg synes DU er naiv som tror du har kontroll på alt, alltid, i alle situasjoner. Jeg snakker om normale instinkter, som også finnes hos dyr i fangenskap, uavhengig av agility-trening og kommandoforståelse.

Jeg synes løse hunder i det offentlige rom, er egoistisk og det virker uten tvil begrensende på mange andre menneskers aktivitet. Mine barn engstes av hunder som er løse fordi erfaring tilsier at hundene kommer bort for å "hilse" selvom ungene tydelig viser at de ikke er interessert.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 18:54   #46
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Ellers er jeg møkklei (bokstavlig talt) alle hundeposene - med bæsj i - som ligger over alt. Og ikke minst at eiere legger hundeposene oppå søppelkonteineren (som er låst) utenfor bhg til sønnen min. Så ligger det en svær haug der, som til slutt faller ned, og blir overkjørt av biler.
Det hjelper jo fint lite å ta opp bæsjen, om man legger fra seg posene her og der.

Men det var en annen sak.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 19:02   #47
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Og jeg er drittlei all møkka langs veien som ikke er plukket opp en hel vinter.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 19:20   #48
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Jeg imponeres av at de som ikke har møtt frøkna mi kan uttale seg om hvordan hun er.

MEN igjen, jeg legger denne saken død.
Rett og slett fordi det ikke handlet om MIN hund som tusler rundt her.

Jeg kan ikke uttale meg om hunden din, men jeg kan uttale meg om mine unger, og begge ville blitt livredd om det var en hund løs om de kom gående. Jeg tror ikke du klarer å skjønne at det finnes ganske mange som er veldig redde hunder. Om det er slik at du har henne løs en plass der du er 100% sikker på at de som går der ikke er redd så kan vel passere, men jeg kan ikke helt skjønne at du kan være så sikker.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 19:24   #49
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Hmmm
Egentlig død sak for meg, men ok.

Sasha tusler rundt her, 2meter unna meg.
Kommer det katt setter hun seg ned, kommer det hund, setter hun seg ned.
Kommer det folk, går vi inn på terassen til naboen, så lenge de ikke roper på hun.

Er det folk på lekeplassen som ikke hører til her, settes hund i bånd.
Går jeg rundt i verden, er hun i bånd.

Altså hun er ikke noen klin galen bikkje med klin galen eier som løper rundt uten kontroll på en dritt.

Selv om det ikke virker sånn for dere, så tar jeg grådig hensyn til andre, for jeg har hatt livredd barn selv, så det hjelper ikke at hunden da er snill. Så jeg tar absolutt hensyn til andre, selv om det ikke virker sånn på dere.


Når det kommer til å plukke opp etter hunden er det en diskusjon jeg blir så sinna av, at den lar jeg hvertfall ligge. Det er tydeligvis JÆ**** vanskelig for noen å forstå at det ikke finnes kjekt en plass når ungene faller i en ruke med dritt eller at man går i dritt. Eller for den saks skyld bor i drittlukt. rovosert:

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 19:30   #50
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Enig i bæsjediskusjonen ja. På denne tiden hvert år, når snøen smelter, går jeg med konstant irritasjon inni meg hver gang vi går tur og jeg ser all driten som kommer frem. Stakkars, stakkars, stakkars den jeg møter på den turen som ikke plukker opp etter seg!!!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 19:30   #51
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Når hunden vår skal på do går jeg selvsagt raskeste vei ut av borettslaget. Når jeg (er vill og gal og) går igjennom borettslaget går hun i stramt bånd og får ikke lov til å gå bort til andre. Jeg ønsker ikke at hunden min skal være til plage for andre. Hun får heller ikke være i hagen vår, ettersom dette er borettslagets eiendom.

Jeg leste reglene før vi flyttet hit, men da var ikke hund i planene våre og jeg trodde faktisk ikke at "ikke lov til å lufte hund i borettslaget" ville si at man ikke kunne gå i gatene med hunder.

I følge ei jeg kjenner som er jurist så kan ikke borettslaget nekte meg dette. Blir det noe problemer videre skal hun følge dette opp.
Jeg kommer ikke til å ta dette opp til generalforsamlingen.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 19:32   #52
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Men er du sikker på at de mener at du ikke får der?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 19:34   #53
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Jeg irriterer meg også grønn over folk som ikke plukker opp eller slenger fra seg bæsjeposene. Enda mer etter jeg fikk hund selv, nå er jo jeg en av dem som får skylda.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 19:36   #54
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Men er du sikker på at de mener at du ikke får der?

I vedtektene står det "Hunder skal luftes i bånd, utenfor borettslagets område". Og i følge styrer er der "raskeste vei ut" som gjelder.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 19:37   #55
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg irriterer meg også grønn over folk som ikke plukker opp eller slenger fra seg bæsjeposene. Enda mer etter jeg fikk hund selv, nå er jo jeg en av dem som får skylda.


SYKT irriterendes

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 19:40   #56
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

I vedtektene står det "Hunder skal luftes i bånd, utenfor borettslagets område". Og i følge styrer er der "raskeste vei ut" som gjelder.

Men med "luftes" menes vel "tisse og bæsje". Og det at de har slengt på "korteste vei" er vel for å være sikker på at de IKKE får gjort fra seg? Noe annet er jo helt rart.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 19:45   #57
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Jeg imponeres av at de som ikke har møtt frøkna mi kan uttale seg om hvordan hun er.

Frøkna di er en hund! Hunder er dyr, dyr som har instinkter.

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Selv om det ikke virker sånn for dere, så tar jeg grådig hensyn til andre, for jeg har hatt livredd barn selv, så det hjelper ikke at hunden da er snill. Så jeg tar absolutt hensyn til andre, selv om det ikke virker sånn på dere.

Selvfølgelig gjør du ikke det, du lar hunden din gå løs i tettbebodd strøk. Folk kan være redde for løse hunder, til og med din "frøken". Det kan da ikke være så vanskelig å ta hunden i bånd?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 19:45   #58
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Men med "luftes" menes vel "tisse og bæsje". Og det at de har slengt på "korteste vei" er vel for å være sikker på at de IKKE får gjort fra seg? Noe annet er jo helt rart.

Ja, jeg får tar sjansen på at det er det som menes.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 19:57   #59
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Frøkna di er en hund! Hunder er dyr, dyr som har instinkter.


Selvfølgelig gjør du ikke det, du lar hunden din gå løs i tettbebodd strøk. Folk kan være redde for løse hunder, til og med din "frøken". Det kan da ikke være så vanskelig å ta hunden i bånd?

Du velger å ikke lese deg jeg skriver.
Og da blir det grådig vanskelig å komunisere.

Sitat:

Kommer det folk, går vi inn på terassen til naboen, så lenge de ikke roper på hun.

Er det folk på lekeplassen som ikke hører til her, settes hund i bånd.
Går jeg rundt i verden, er hun i bånd.

Lettere nå?

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 20:03   #60
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Hvordan kan du være sikker på at alle folk som hører til der liker at du har hunden løs? Jeg for min del hadde kanskje holdt meg innendørs fordi jeg så løs hund ute, så da hadde ditt hundehold vært til hinder for meg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no