Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-17, 20:10   #221
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Lindex har fone kjoler nå synes jeg, denne går opp til XXL.
https://www.lindex.com/no/m/no/dame/...d=7612168&back

Denne likte jeg! Litt usikker på om dette er en bra lengde bare... liker kjoler lange eller litt trangere og rett under kneet.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-17, 22:20   #222
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jeg kjøpte med en bomberjakke i det samme mønsteret som den kjolen.

Og så kjøpte jeg Floydbuksa. Ikke maks bukse for meg, sklir ned. Men men.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-17, 16:47   #223
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jeg har også kjøpt Floydbukse etter skryt her. Den er ikke høy nok i livet og sklir veldig. Jeg kunne ikke hatt mindre størrelse heller. Det er litt for lite hold i stoffet etter min smak.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-17, 15:36   #224
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Lindex har fone kjoler nå synes jeg, denne går opp til XXL.
https://www.lindex.com/no/m/no/dame/...d=7612168&back

Kjøpte denne i XL og den ble for stor. Så tipper L holder for en 44/46. Kjøpte i tillegg denne, i XL, og den passet. Fin sånn hverdagskjole/skjorte.
Jeg kjøpte i grønn. Men vurderer den blå og.
https://www.lindex.com/no/m/no/dame/...d=7600310&back

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_4062.jpg (19,9 KB, 63 visninger)
__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-17, 17:21   #225
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Kjøpte denne i XL og den ble for stor. Så tipper L holder for en 44/46. Kjøpte i tillegg denne, i XL, og den passet. Fin sånn hverdagskjole/skjorte.
Jeg kjøpte i grønn. Men vurderer den blå og.
https://www.lindex.com/no/m/no/dame/...d=7600310&back

Den likte jeg! Tror jeg må ut å kikke litt i kveld.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-17, 21:20   #226
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg har også kjøpt Floydbukse etter skryt her. Den er ikke høy nok i livet og sklir veldig. Jeg kunne ikke hatt mindre størrelse heller. Det er litt for lite hold i stoffet etter min smak.

Ja, som jeg skrev første gang disse buksene ble nevnt, så siger de veldig. Det er for mye stretch i de for min smak. og siden jeg ikke har hofter å "hege" de på hipser jeg på de hele tiden.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-17, 21:27   #227
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jeg kunne tenke meg å prøve floyd buksene. Er nok en 46/48 på vei nedover. Noen som har en fint brukt de ikke bruker så kjøper jeg gjerne.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 23:16   #228
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ja, som jeg skrev første gang disse buksene ble nevnt, så siger de veldig. Det er for mye stretch i de for min smak. og siden jeg ikke har hofter å "hege" de på hipser jeg på de hele tiden.

Min siger ikke i det hele tatt Kanskje jeg har tatt en størrelse "for liten" så den blir trangere rund baut?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 00:24   #229
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Det kommer mer an på hvilken fasong du har tror jeg. Jeg har forholdsvis store lår og bred bak i forhod til midjen, og da siger ofte buksene nedover fordi de blir trange nedover bena mens de sitter løsere i livet. Hvis det er rundt midjen og magen man trekker mest, og man har forholdsvis smalere lår sitter vel buksene bedre oppe.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 00:35   #230
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Floydbuksen siger på meg også. Jeg har tynn rumpe, llår og legger, mangler hofter, men trekker en del rundt livet. Det virker som om buksen mangler noe å henge på.
Jeg mistenker at jeg har kjøpt for stor str, for jeg kan dra den av uten å åpne den. Men i mindre str fikk jeg camel toe, og det er jo ikke særlig pent.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 00:37   #231
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Det kommer mer an på hvilken fasong du har tror jeg. Jeg har forholdsvis store lår og bred bak i forhod til midjen, og da siger ofte buksene nedover fordi de blir trange nedover bena mens de sitter løsere i livet. Hvis det er rundt midjen og magen man trekker mest, og man har forholdsvis smalere lår sitter vel buksene bedre oppe.

Eller ikke. Jeg har større mage enn hofter og dermed ramler alt under muffinsen og der er det intet å henge på så da detter alt ned.

Jeg har nettopp kjøpt en capribukse. Den er egentlig passe i midjen, men siger litt ned og så mutter jeg telefonen i lommen, og så .... Trusa vises. Jeg kan ta av meg absoulutt alle buksene mine uten å åpne knappen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 21:58   #232
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Floydbuksen siger på meg også. Jeg har tynn rumpe, llår og legger, mangler hofter, men trekker en del rundt livet. Det virker som om buksen mangler noe å henge på.
Jeg mistenker at jeg har kjøpt for stor str, for jeg kan dra den av uten å åpne den. Men i mindre str fikk jeg camel toe, og det er jo ikke særlig pent.

Nei, jeg tror jeg hadde gått opp en størrelse om synlig camel toe var alternativet.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 22:39   #233
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jeg kjøpte meg forresten en dongerishorts på Vivikes/Days like this, som satt skikkelig fint på. Jeg bruker vanligvis str 42-44 i bukser, men denne passet i str 40. Ordentlig god stretch. Går opp til str 48.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-17, 00:13   #234
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Det kommer mer an på hvilken fasong du har tror jeg. Jeg har forholdsvis store lår og bred bak i forhod til midjen, og da siger ofte buksene nedover fordi de blir trange nedover bena mens de sitter løsere i livet. Hvis det er rundt midjen og magen man trekker mest, og man har forholdsvis smalere lår sitter vel buksene bedre oppe.

Jeg er smal i midjen og drar over lår og rompe, og buksa sitter supert på meg

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-17, 01:24   #235
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg er smal i midjen og drar over lår og rompe, og buksa sitter supert på meg

Det gjør den på min venninne også, hun har samme fasong som deg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-17, 01:25   #236
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Den buksa høres ut som noe jeg burde prøve.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-17, 16:25   #237
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg har også kjøpt Floydbukse etter skryt her. Den er ikke høy nok i livet og sklir veldig. Jeg kunne ikke hatt mindre størrelse heller. Det er litt for lite hold i stoffet etter min smak.

Nå har jeg også vært og prøvd denne. Den kunne godt vært enda høyere i livet til meg også, og så var den altfor smal i beina for min smak. (Så det fantes en modell med rettere bein også, men ikke i min størrelse.) Ellers var det jo hyggelig å kunne tre på seg ei bukse i størrelse 25 - begynner vel å bli 30 år siden sist.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-17, 18:30   #238
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Floydbuksen siger på meg også. Jeg har tynn rumpe, llår og legger, mangler hofter, men trekker en del rundt livet. Det virker som om buksen mangler noe å henge på.
Jeg mistenker at jeg har kjøpt for stor str, for jeg kan dra den av uten å åpne den. Men i mindre str fikk jeg camel toe, og det er jo ikke særlig pent.

Nettopp, camel tør ble det på meg også. Ikke aktuelt. Jeg går nok tilbake til en trofast favoritt. Magic fra Kappahl. De er fastere i stoffet og enda høyere i livet.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-17, 21:49   #239
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jeg liker Floyd-buksene med fire knapper. De er høye nok i livet for meg.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-17, 11:15   #240
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Denne Floyd-buksa dere snakker om, hvor selger de denne?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no