Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prøv noe nytt i oktober

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-13, 15:32   #81
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Prøv noe nytt i oktober

Dagens glede å sjå fram til: lammelår og film med mannen i kveld. Nyte siste rest av helga.
Elles har eg vore på sykkeltur med ungane. Ve-eldig liten sykkeltur da, fordi først måtte vi reparere kjeden på jenta sin sykkel, og da begynte det å regne i mellomtida. Vi tok ein runde i byggefeltet Men vi var UTE, og i aktivitet. :check:

I morgon gler eg meg til å møte gode kollegaer igjen. Fine arbeidsplassen.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-13, 17:13   #82
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prøv noe nytt i oktober

Vi drakk Moët Chandon Rosé i går. Det ser så langt ut til å gå bra, men jeg merker at jeg er litt mer søvnig søndag morgen enn jeg pleier.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-13, 20:23   #83
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prøv noe nytt i oktober

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Vi drakk Moët Chandon Rosé i går. Det ser så langt ut til å gå bra, men jeg merker at jeg er litt mer søvnig søndag morgen enn jeg pleier.

Herlig!

Jeg har klart meg en uke uten koffein nå og merker at jeg sover mer og er mer trøtt. Hodepinefri er jeg også. So far, so good.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-13, 07:58   #84
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Prøv noe nytt i oktober

Jeg kommer til å drikke litt kaffe igjen kjenner jeg. Det har ikke store utslaget på magen min når jeg dopper det helt fremfor å ta en eller to kopper i løpet av dagen. Og jeg er så glad i kaffe!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-13, 08:11   #85
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prøv noe nytt i oktober

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Vi skal innarbeide nye rutiner som skal forebygge kaosmorgener. I november er planen at dette har blitt en selvfølge.

Enn så lenge glipper vi litt hver dag, men tar oss inn igjen og har allerede bedre morgener.

Jaha. Her glipper det mer og mer. Jeg må utarbeide noen nye strategier, kjenner jeg, for å motivere flere enn meg selv. Det hjelper liksom ikke at jeg tar alt - da blir jeg jo bare sliten og sur. :back to square one:

Innspill mottas med stor takknemlighet.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-13, 08:56   #86
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prøv noe nytt i oktober

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Jeg har gjennomført 30 days squat Challenge og avsluttet med 250 knebøy for et par uker siden. Nå skal jeg lage min egen Challenge for oktober. Jeg er nemlig elendig på gående utfall, testet på lørdag og jeg blir støl av bare 6 stk pr bein. Men målet er å øke jevnt og trutt og klare 30 gående utfall i slutten av oktober. Mulig det er et hårete mål, og at jeg ikke klarer å bevege meg av bare stølhet tilslutt, men jeg skal prøve hvertfall! Jeg trodde ikke at jeg skulle klare 250 knebøy når jeg startet heller...
Dag 1: 6 utfall
Dag 2: 7 utfall
Dag 3: 8 utfall
Dag 4: Fri
Dag 5: 9 utfall
Dag 6: 10 utfall
Dag 7: 11 utfall
Dag 8: Fri
Osv

Så lurt! Jeg skal jaggu prøve meg på den knebøy-greia. 250 knebøy? Klarer jeg det skal du få en blomst!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-13, 14:45   #87
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prøv noe nytt i oktober

Jeg tror jeg hiver meg på Syrin jeg, finne glede ved noe hver dag. Det trengs føler jeg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-13, 23:22   #88
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prøv noe nytt i oktober

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Så lurt! Jeg skal jaggu prøve meg på den knebøy-greia. 250 knebøy? Klarer jeg det skal du få en blomst!

Lykke til, når jeg klarte så klarer du!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 11:43   #89
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prøv noe nytt i oktober

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg skal prøve boot-camp minst to ganger i oktober. Hjelp, nå har jeg sagt det.

One down. One to go. Au.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 14:37   #90
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prøv noe nytt i oktober

Vi er halvveis, og jeg har nådd målet mitt. 2 bootcamps, check.

Hvordan er status for dere andre, da?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 15:05   #91
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prøv noe nytt i oktober

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Vi er halvveis, og jeg har nådd målet mitt. 2 bootcamps, check.

Hvordan er status for dere andre, da?



Jeg har vært koffeinfri i to og en halv uke nå. Er ofte trøtt på ettermiddagene. Og morgenene. Men også natta, noe som gjør at jeg sover veldig godt. Ikke hodepine denne uka.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 16:47   #92
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prøv noe nytt i oktober

Jeg ligger litt bakpå med champagnen, måtte droppe det i helga pga hodepine.



Men jeg tar fatt igjen til helga.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 17:38   #93
Tusenogtredve
Klar til innsats
 
Tusenogtredve sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 579
Tusenogtredve er populærTusenogtredve er populærTusenogtredve er populær
Standard

Sv: Prøv noe nytt i oktober

Jeg blir tilbudt sjokolade nesten annenhver dag, men nå synes jeg det er enkelt å takke nei. Det var verst de først tre gangene...
Obospillinga har nok ikke blitt hver eneste kveld, men jeg har i alle fall øvd 12 av de så langt 15 dagene. Og jeg har avtalt min andre spilletime med obolæreren min.

__________________
- 1030 -
Lillebror (juli 11), Minstesøster (juli 11), Lillesøster (aug 08) og Storesøster (aug 05)
Tusenogtredve er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 15:14   #94
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Prøv noe nytt i oktober

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

Noe lignende her, Syrinx. Jeg skal prøve ut noen oppskrifter på retter som jeg aldri har prøvd før. Kanskje noen kaker også?

Dette skrev jeg. Og hvordan har det gått? Jeg har laget en kyllinggryte jeg ikke har prøvd før, og hadde store planer om å bake R.O.O.M gulrotkaken, men oktober fløy jo avgårde. Får prøve til helgen. Og så har jeg laget koteletter i en slowcooker.
Hva med dere andre?

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 16:02   #95
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Prøv noe nytt i oktober

Og så har jeg smakt den nye melkesjokolade med mocca. Nam.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 23:45   #96
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prøv noe nytt i oktober

Jeg er ikke i mål, men har ikke gitt opp. Har bare kommet til 17 utfall, men de ble gjennomført sammenhengende og uten å være nevneverdig støl dagen etter, så det er store fremskritt! Og jeg fortsetter i november.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-13, 08:51   #97
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Prøv noe nytt i oktober

Jeg øvde mye mer enn jeg vanligvis har gjort i denne perioden andre år, det føltes bra når det kom til helgens store happening! Det hjalp å ha skrevet det i denne tråden!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-13, 20:54   #98
Tusenogtredve
Klar til innsats
 
Tusenogtredve sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 579
Tusenogtredve er populærTusenogtredve er populærTusenogtredve er populær
Standard

Sv: Prøv noe nytt i oktober

Jeg klarte 25 av 30 dager på både obospilling og sjokoladestopp, så jeg er godt fornøyd.

Så jeg går på med ny frisk i november: jeg skal slutte å bruke slumreknappen på telefonen når den vekker meg om morgenen (jeg kan innimellom slumre i nesten en time), og jeg skal ta ti knebøy og ti armhevninger hver dag.

__________________
- 1030 -
Lillebror (juli 11), Minstesøster (juli 11), Lillesøster (aug 08) og Storesøster (aug 05)
Tusenogtredve er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no