Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gleder du deg til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-13, 22:47   #41
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gleder du deg til?

Jeg gleder meg til å se om løkene jeg har satt kommer til våren.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 23:03   #42
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: Hva gleder du deg til?

Jeg gleder meg til tur med alle damene på jobben neste helg!!

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 23:03   #43
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gleder du deg til?

Jeg gleder meg til sykurs på tirsdag og Nickelback konsert på torsdag med søster'n.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 23:04   #44
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til?

Jeg gleder meg til neste helg, til langweekend sammen med beste studieveninnene i Amsterdam.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 23:13   #45
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gleder du deg til?

Jeg gleder meg til kaffe på jobben i morgen. Kaffekoppen på jobb er kos.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 08:20   #46
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gleder du deg til?

Jeg gleder meg til turnkonkurranse med yngstejenta til helga, til advent og juleforberedelser, til jul og til å overraske jentene med tur til Berlin i januar (årets julegave til hele familien). I tillegg koser jeg med å planlegge nytt kjøkken og gleder meg til å komme igang med oppussing etter jul.

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 09:14   #47
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gleder du deg til?

Jeg gleder meg til:
- adventstiden
- besøk av min søster
- våren
- påske
- ferdigstilling av diverse hus prosjekter

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 10:12   #48
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.926
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til?

Jeg gleder meg til

- notatet jeg sliter med akkurat nå er skrevet og sendt ut så jeg kan tenke på noe annet.
- til å organisere bakedag med lillesøsters venninner
- til å organisere pepperkakepyntedag med storesøsters venninner
- til at mannen og jeg skal ha hjemmealenekveld før jul og lage god mat og bare være oss.
- til Hobbiten filmen kommer på kino
- til advent og juleforberedelser

Og til masse annet

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 10:53   #49
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til?

Etter vekesvis i aktive helger glede eg meg veldig til fredag i sofaen med ungane mine, heimelaga pizza og The Voice.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 11:08   #50
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til?

Jeg gleder meg til masse alltid.
Nå gleder jeg meg til jeg reiser til Spania neste torsdag for å overvære min fars bryllup.
Han er lykkelig.

Jeg gleder meg til adventstid, og til å lage adventskalender til Stesnuppa. (Poden vil ha kinderkalender)
Jeg gleder meg til Depeche Mode-konsert med damene i midten av desember.
Jeg gleder meg til jul og julaften!
Jeg gleder meg til juleferie!
Jeg gleder meg som en unge til å handle julegaver!
Jeg gleder meg til malermannen jeg er i dialog med kommer med malerier til oss!
jeg gleder meg til de andre malemennene kommer og maler ferdig huset vårt til våren.

Jeg gleder meg til ungene blir store og flytter ut.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 11:22   #51
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gleder du deg til?

Jeg gleder meg også til Depeche Mode-konsert. (Vi burde møtes over en øl. Kirsebær!)
Jeg gleder meg til adventstida med julekakebaking, lys og forventninger.
Jeg gleder meg også til vår!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 12:35   #52
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til?

Jeg gleder meg masse til middagsselskapet vi skal ha på lørdag. Fine folk og forhåpentligvis veldig god mat og drikke.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 14:01   #53
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Hva gleder du deg til?

Jeg gleder meg til neste helg. Vi får besøk av min svigerinne og niese, som ikke bor i Norge.
Og så gleder jeg meg til helgen etter det. Da fyller tvillingene 6 år.
I morgen tidlig skal jeg på favorittmorgentreningsøkten min på Elixia. Det er hverdagsgleden.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 14:16   #54
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gleder du deg til?

Jeg har en skikkelig dårlig dag, så jeg må lete ganske langt inn.
- Adventstiden og romjulen.
- Vår og sommer.
- Blåtur med to venninner i slutten av mai.
- Helgen, selv om jeg skal vaske hus.
- Til tusen uavklarte ting er avklart på arbeidsplassen min (det er vel sikkert mer sannsynlig at Nord-Korea snart er et demokratisk og veldrevet land).

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 16:00   #55
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg til?

Jeg gleder meg veldig kortsiktig til forkjølelsen er over, men mest gleder jeg meg til å lang juleferie fra studier og til eksamen er over om et par ukers tid.
Ergo gleder jeg meg til å ha god tid i desember og adventstiden.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no