Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #7

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-20, 07:56   #11
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Sparebank1 har, i hvert fall.

Jepp, der han har fra. For oss har ikke dette vært enkelt. Det er egentlig håpløst at hver gang noe skal skje på bankfronten så må begge foreldre signere. Nå ble det et problem fordi faren ikke kunne signere når han var i hjemlandet. Når han kom hjem prøvde vi på nytt, jeg la inn søknad, men ingen fikk linken for signering. Jeg dro i banken og fikk det ordnet, vi fikk link og signerte. Dro i banken sånn at vi fikk ordnet bankid og nettbank og tatt bilde til kortet. Plutselig fikk pappaen en link til han måtte signere, denne godtok ikke bankid på mobil, så sønnen fikk ikke noe kort. Jeg dro i banken igjen og der skjønte de ingenting, men hun fikset det manuelt så nå er kortet i boks. Gruer meg til det er minstemann sin tur for da har vi ingen bank vi fysisk kan gå i.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no