Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tror du på hjelpere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tror du på hjelpere?
Ja 67 38,29%
Nei 75 42,86%
Vet ikke 33 18,86%
Deltakere: 175. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-07, 15:32   #361
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvis noen i fullt alvor sier at de er bortført av de utenomjordiske lar jeg dem i alle fall fortelle om sin opplevelse uten å stemple dem som tullete. Jeg forbeholder meg retten til å tvile, men å avvise andres opplevelse som tull og tøv synes jeg ikke blir rett.

Her sier du noe viktig.



Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Homeopati er en naturlig og helhetlig behandlingsform.

Her vil jeg kommentere. Jeg har gått til homøopat for noen år tilbake. Jeg hadde noen episoder med noen merkelige anfall, som blant annet innebar kvalme og noen merkelige fornemmelser. Jeg spurte fastlegen om det kunne skyldes hormonspiralen som jeg nylig hadde satt inn, men det avfeide hun bryskt. Sto ingenting om det i pakningsvedlegget, så da eksisterte det ikke. Hun henviste meg til nevrolog, og det ble tatt en hel del prøver av meg, også EEG. De fant ingenting. Ingenting. Likevel konkluderte nevrologen med at dette mest sannsynlig var epilepsi, og skrev ut medisiner til meg. Jeg nektet å starte på sterke medisiner uten at jeg hadde bevis for at jeg trengte dem, og lot være.

Så gikk jeg altså til homøopat, da. Fikk det anbefalt og tenkte at jeg ikke skulle la noe være uprøvd. Hun satte seg ned og snakket med meg, kartla det som hadde hendt i livet mitt, osv. Etterhvert kom det frem at anfallene hadde kommet i periodene med bruk av p-piller og hormonspiral, ikke ellers. Hun rådet meg til å nappe ut spiralen, noe jeg gjorde dagen etter. Anfallene forsvant. Hun så helhetlig på meg.

Akupunkturen hun foretok mot svangerskapskvalmen hjalp faktisk noe. Men pillene hun foreskrev funket ikke. Ingen av variantene.

Jeg har flere enn én gang opplevd at skolemedisinere blankt avviser ting de ikke har bevis for, selv om jeg sitter og vet at det ikke stemmer. Det er utrolig vanvittig krenkende. Derfor kan jeg forstå at det føles krenkende når enkelte her inne blankt avfeier andres opplevelser som overtro og tull og fantasi, selv om jeg selv altså ikke tror på det. En annen ting er at jeg på ingen måte kan avfeie andres tro selv om jeg selv ikke deler den. Jeg kan jo ikke bevise at de tar feil, så hvorfor skulle jeg da påstå det?

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg syns dessuten at din omtale av din mor og din søster i et annet innlegg er direkte respektløs. De er din nærmeste familie.

Jeg ser ikke helt relevansen i dette. På et generelt grunnlag kan jeg si at ens nærmeste familie på ingen måte er noen hellig ku. De kan ha gjort mye ondt.

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Det er jo en mobbeklikk her inne jeg ikke har sett maken til siden barneskolen -og knapt nok der.

Jeg kan faktisk ikke se noen mobbeklikk. Jeg ser enkeltstående innlegg som er kritiske, men ingen mobbeklikk.

__________________
In vino veritas

Sist redigert av safran : 05-07-07 kl 16:01. Årsak: presisering
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 19:16   #362
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Opprinnelig lagt inn av noba, her.

Men det er og noe med det å virkelig tro på ting, virkelig føle det er det riktige. Det er som at jeg elsker Nobus. Jeg kan ikke bevise det vitenskapelig, men jeg gjør det jo likevel og ingen betviler meg på at jeg sier det selv om jeg ikke kan legge frem statistisk signifikante forskningsrapporter som tilsier at jeg faktisk elsker han. Og litt sånn føler jeg det med min åndelige side også, det føles så sterkt og så riktig og derfor kan jeg ikke avfeie det som vås og fantasi - selv om jeg ikke har et håndgripelig bevis for at det er sant.

Dette kjenner jeg meg veldig igjen i .
At verden og livet som sådan bare skulle bestå av det som kan måles, veies, telles og dokumenteres - det opplever jeg som å redusere livserfaringen vår til noe lite og trangt.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg reagerer både på overbevisningen om at noe er helt ubeviselig for all framtid og en tro på at alt vil bli bevist en gang i framtiden.



Opprinnelig lagt inn av bina, her.

For hvis du virkelig tror at du i dag sitter på sannheten - da er du historieløs. Skal vi tro at alt som kan finnes opp er funnet opp? Skal vi tro at forskningen har nådd mål? Skal vi tro at det som ikke er oppdaget til nå aldri vil bli oppdaget?

Vitenskapen løser mysterier, og mange er allerede løst. Men la oss håpe (og tro!) at vitenskapen vil fortsette å løse mysterier.

Ja. Gud hjelpe om vi var "i mål" !

Enkeltindivider og menneskeheten er i stadig utvikling.
Det er vel til nytte og glede for oss alle, på hver side av "skyttergraven", skulle jeg mene.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.


Så gikk jeg altså til homøopat, da. Fikk det anbefalt og tenkte at jeg ikke skulle la noe være uprøvd. Hun satte seg ned og snakket med meg, kartla det som hadde hendt i livet mitt, osv. Etterhvert kom det frem at anfallene hadde kommet i periodene med bruk av p-piller og hormonspiral, ikke ellers. Hun rådet meg til å nappe ut spiralen, noe jeg gjorde dagen etter. Anfallene forsvant. Hun så helhetlig på meg.


Jeg har flere enn én gang opplevd at skolemedisinere blankt avviser ting de ikke har bevis for, selv om jeg sitter og vet at det ikke stemmer. Det er utrolig vanvittig krenkende.

Dette er et godt eksempel på en av svakhetene i skolemedisin og en av styrkene hos mange alternativbehandlere; Dette med å se helheten, føre en oppriktig interessert samtale, OG åpne for at ting kan ha en sammenheng selv om det per dags dato ikke er bevist eller står på bivirkningslista.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 00:41   #363
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Jeg konstaterer at flertallet på Fp er rimelig oppegående. Atter en gang.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 10:17   #364
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Det velger jeg, arrogant og nedlatende å se bort i fra.

Pssst det heter komplementere

  Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 22:24   #365
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Ja, jeg tror ihvertfall at vi har "noe" rundt oss. Har opplevd uforklarlig nærvær selv.






(og etter å ha skummet meg gjennom hele denne tråden så ser jeg hvilket enormt konflikt-potensiale det ligger i dette temaet her på forumet. Jøss.)


Sist redigert av Frantzen : 09-11-07 kl 22:58.
  Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 09:22   #366
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Pssst det heter komplementere

Pssst. Det er ikke så pent å hente fram utdaterte tråder.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 09:37   #367
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg skulle ønske Lenam, Jane, Skremmern og Sitron kunne møtt sin avdøde oldemor, oppleve å bli fysisk dratt ut av en vei idet de skulle til å bli påkjørt, følt kulden av "nærvær" i et eldgammelt hus, eller hørt fullstendig uforklarlige ting. Så kunne vi diskutert dette tullet.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 09:49   #368
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Pssst. Det er ikke så pent å hente fram utdaterte tråder.

Men dette er jo en klassisk tråd, da. Til glede for nye lesere.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 10:28   #369
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Ja jeg tror på hjelpere.

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 10:59   #370
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Jeg tror på hjelpere i den forstand at jeg tror på Gud, og jeg tror at englene er Hans sendebud som kan hjelpe oss.

I Matteus 18:10 står det bla. at vi alle har vår egen engel som alltid ser Faderens ansikt.

Men jeg ber aldri til engler. Jeg ber til Gud, for jeg tror at det er Han som har skapt engler, og som styrer dem.

Husker jeg lærte en sang om engler på søndagsskolen som jeg synes er fin:

"Jeg har en engel som følger meg, jeg har en engel som følger meg hver dag. Om jeg sitter eller står, så vet han det, jeg har en engel som følger meg."

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 13:22   #371
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.



Om jeg sitter eller står, så vet han det, jeg har en engel som følger meg."

"Om jeg sitter eller står, om jeg løper eller går, jeg har en engel som følger meg"?

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 14:01   #372
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

"Om jeg sitter eller står, om jeg løper eller går, jeg har en engel som følger meg"?


Ja, det var kanskje mer riktig....

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 18:50   #373
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Oi oi oi, dette var tydeligvis et tema som engasjerte!

Og med fare for å fremstå som lite begavet, kioskromanlesende, uutdannet og godtroende:
Ja, jeg tror på både hjelpere og sk spøkelser og en hel del annet "mumbojumbo" og "tull".
Det ville vært underlig om jeg ikke hadde trodd på slikt, etter de opplevelsene jeg har hatt og fremdeles har.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 09:44   #374
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Oi oi oi, dette var tydeligvis et tema som engasjerte!

Og med fare for å fremstå som lite begavet, kioskromanlesende, uutdannet og godtroende:
Ja, jeg tror på både hjelpere og sk spøkelser og en hel del annet "mumbojumbo" og "tull".
Det ville vært underlig om jeg ikke hadde trodd på slikt, etter de opplevelsene jeg har hatt og fremdeles har.

Da står jeg og nidunker på deg!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 10:07   #375
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Nei, jeg tror ikke på hjelpere.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 10:14   #376
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Ja jeg tror på ganske mye jeg.. Hjelpere, engler kall dem hva du vil. det er hvertfall noen der som hjelper og guider oss. Jeg har opplevd ganske mye og det er jo derfor jeg tror på det.

Jeg skal fortelle dere om en drøm jeg hadde... men lager en ny tråd for den..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 00:26   #377
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Nei jeg tror vel ikke akkurat det. men det finnes jo mer mellom himmel og jord enn det som kan forklares.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 08:21   #378
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Oi oi oi, dette var tydeligvis et tema som engasjerte!

Og med fare for å fremstå som lite begavet, kioskromanlesende, uutdannet og godtroende:
Ja, jeg tror på både hjelpere og sk spøkelser og en hel del annet "mumbojumbo" og "tull".
Det ville vært underlig om jeg ikke hadde trodd på slikt, etter de opplevelsene jeg har hatt og fremdeles har.

Dele?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 08:27   #379
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Dele?


Kanskje en dag jeg føler meg ekstra tøff.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no