Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Må jeg PYNTE meg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-07, 10:12   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Må jeg PYNTE meg?

... på kveldsunderholdning i London??

Jeg synes plutselig det demrer for meg at det kreves at man er litt penere i tøyet på slikt i Storbyen?

Mitt problem er da at jeg bare har to mammabukser - en i dongeri og en i cordfløyel. Jeg har et skjørt fra sist, men jeg får gåsehud bare jeg tenker på det. Har store planer om å kjøpe flere mammaklær der nede, men hvem vet hva jeg finner - og om jeg finne penklær så kan man vel banne på at jeg i allefall ikke finner det.

Hvor ufint er det å komme i relativt vanlige klær i teater/på musical?

*lettere stresset*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 10:13   #2
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Må jeg PYNTE meg?

Vet ikke hvor mye tid du har på deg før du drar? Men Lindex har nå i alle fall sorte mammabukser med stretch. Med en fin tunika over, så er man jo ganske pynta uten at det kreves for mye av deg. Jeg ville i alle fall vært litt pynta på noe sånt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 10:14   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Må jeg PYNTE meg?

Jeg drar i morgen og ligger på sofaen og er svimmel og superforkjølet nå. Altså: ingen bytur. Dessuten har jeg ikke lyst å kjøpe mammaklær i Norge når jeg visstnok snart skal til mammaklærmekka (ellernoidenduren).

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 10:15   #4
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må jeg PYNTE meg?

Det kommer an på hvor gode/dårlige seter du har, men generelt synes jeg det er hummer, kanari og turister rett fra shopping å se.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 10:16   #5
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Må jeg PYNTE meg?

De sier at man skal være litte pyntet ja..... men alt er relativt. Jeg har alltid følt meg stivpyntet uansett hvor nedtonet jeg har vært i antrekket på musical, teater i London. Som kjent, engelskmenn og pynting er en dårlig kombinasjon, så jeg tror at dersom du tar på deg cordfløyelbuksen og en pen overdel/bluse og fine sko, så er du mer enn pyntet nok.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 10:19   #6
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Må jeg PYNTE meg?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

jeg tror at dersom du tar på deg cordfløyelbuksen og en pen overdel/bluse og fine sko, så er du mer enn pyntet nok.

Det var det jeg ville høre. Bluse... Hmm.. Funker tunika? Det får funke. Kan ikke huske at jeg har pyntet meg på slikt tidligere, men så blir jo pynting når man er gravid straks en litt mer komplisert ting.

Vem vet, kanskje finner jeg en haug fine mammaklær og ender opp med å ikke klare å bestemme meg for hva jeg skal ha på? *drømme*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 10:22   #7
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Må jeg PYNTE meg?

Tror du kan ta det helt med ro. Det er en salig blanding av alt fra "poshe" britiske overklassefruer i lekre drakter, til brautende amerikanere i joggesko, olabukse og magebelte Ta på deg ei bukse som ikke strammer, en litt fin topp og evt et smykke og litt sminke, så sklir du rett inn. Det verste du kan gjøre er å slite deg ut på panikkshopping nå!
God tur, og kos deg masse!

  Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 10:22   #8
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Må jeg PYNTE meg?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Det var det jeg ville høre. Bluse... Hmm.. Funker tunika? Det får funke. Kan ikke huske at jeg har pyntet meg på slikt tidligere, men så blir jo pynting når man er gravid straks en litt mer komplisert ting.

Vem vet, kanskje finner jeg en haug fine mammaklær og ender opp med å ikke klare å bestemme meg for hva jeg skal ha på? *drømme*

Tunika funker helt fint!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 10:23   #9
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Må jeg PYNTE meg?

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Tror du kan ta det helt med ro. Det er en salig blanding av alt fra "poshe" britiske overklassefruer i lekre drakter, til brautende amerikanere i joggesko, olabukse og magebelte Ta på deg ei bukse som ikke strammer, en litt fin topp og evt et smykke og litt sminke, så sklir du rett inn. Det verste du kan gjøre er å slite deg ut på panikkshopping nå!
God tur, og kos deg masse!

Dere er så greie altså. Sier akkurat det jeg vil høre

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 10:42   #10
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Må jeg PYNTE meg?

Jeg pyntet meg ikke på premieren til Rent. Vi kom rett fra shopping med en haug med bæreposer. Det er som Emma sier, en salig blanding av jeanskledde turister og poshe fruer der. Ikke noe å stresse for. God tur! Kos dere masse!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 10:43   #11
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Må jeg PYNTE meg?



Bare denne forkjølelsen ikke tar seg opp skal dette gå helt strålende. Skjønt - jeg tror ikke noe på at vi skal dra før jeg sitter på flyet. Og det bør kanskje også helst ha tatt av kjenner jeg.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 10:56   #12
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Må jeg PYNTE meg?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.



Bare denne forkjølelsen ikke tar seg opp skal dette gå helt strålende. .

Husk å spraye med masse nesesrspray før fly-avgang og landing... Så slipper du å oppleve London med mega-dotter i ørene.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 10:59   #13
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Må jeg PYNTE meg?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Husk å spraye med masse nesesrspray før fly-avgang og landing... Så slipper du å oppleve London med mega-dotter i ørene.

Nesesprayen er min beste venn. Må huske å få mannen til å kjøpe med seg ny fra jobb i dag.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no