Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-13, 13:02   #21
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Og en fortjeneste på 30% er virkelig usselt for dørsalg.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 13:09   #22
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Jeg vet at vi kommer til å bli pålagt å selge toalettpapir flere ganger i året fra neste år da jentungen blir 13 år. Nå er ikke det det samme som å selge sokker, men jeg vet fra de som har solgt toalettpapir tidligere at de ikke har hatt noe problem å få solgt. Men klubben blir sikkert glad for alternative måter til å tjene penger på om du har tips. Evt. så kan du tilby deg å betale kun den fortjenesten klubben har på salget uten å selge produktet.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 13:18   #23
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Så du syns det er helt greit at man blir pålagt å selge/kjøpe varer for 2000,- sånn i ny og ne?
For meg hadde det vært helt uaktuelt. Ikke har jeg noen i min omgangskrets som hadde vært interessert i å kjøpe og jeg hadde aldri hatt 2000,- å "kaste" bort, uansett når på året det er.

Jeg vet at de fleste idrettslag er helt avhengig av dugnadsinnsats for å få det til å gå rundt. Hvis ikke så vil treningsavgiftene øke kraftig. Det er også ekskluderende. Det koster rett og slett å ha mange barn i aktivitet, det skal kjøpes utstyr, vedlikehold, turneringer, deltagelse på cuper, renn etc. Alt dette dekkes ofte av deltageravgiften i en klubb. Så ja, jeg synes vel det er greit å bli pålagt å selv jobbe litt for å få inn disse pengene. Hvis ikke må man selv synes det er greit å betale alt for sitt eget barn.

Når det er sagt så synes jeg ikke salg av sokker høres optimalt ut, og klubben sitter igjen med lite. Jeg blir allikevel irritert over holdningen som kommer fram når ord som "kreve 2000 kr" blir brukt. Med litt ekstra innsats så koster det faktisk ingenting i det hele tatt. Jeg kan love deg at de som sitter i styrene, er trenere og lagledere legger ned veldig mange timer i jobben de gjør for å få klubben til å gå rundt. Om du da bruker en kveld eller to på å få solgt noen sokkepar synes jeg det er dumt å klage.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 13:19   #24
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Så i praksis må alle medlemer betale klubben det beløpet de får oppgitt?

Altså nå rett før jul 2000 kroner (evt 600 dersom kun fortjenesten, men tviler på jeg kan det siden sokkene vel er bestilt).

Rett over jul kanskje 2000 for en ny vare og det samme et par ganger til før våren?

Hva skjer om jeg nekter å ta imot varen og nekter å betale?

Kjenner at jeg nok melder meg ut som trener for laget vårt nå når sesongen er slutt. Bruker flere timer i uken på idrettslaget, samt alt av dugnader. At jeg nå skal betale 6-8.000 kroner på produkter jeg og min familie ikke er interessert i synes jeg ikke er greit.

Og for å gjenta meg selv. Jeg liker dugnader, jeg slipper å bruke mye penger på og stiller opp på alt som er av andre ting.

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 13:21   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Jeg syns du leser Guttemamma vrangt, Java. Jeg forstår henne som at hun bruker ordet kreve fordi hun ikke vil ha mulighet til å få solgt produktet, og er redd for at hun da må punge ut med 2000 fra egen lomme. Ikke som at idrettsklubben "krever" at de stiller opp. Det sier hun faktisk at hun gjør.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 13:25   #26
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Opprinnelig lagt inn av guttemamma, her.

Så i praksis må alle medlemer betale klubben det beløpet de får oppgitt?

Altså nå rett før jul 2000 kroner (evt 600 dersom kun fortjenesten, men tviler på jeg kan det siden sokkene vel er bestilt).

Rett over jul kanskje 2000 for en ny vare og det samme et par ganger til før våren?

Hva skjer om jeg nekter å ta imot varen og nekter å betale?

Kjenner at jeg nok melder meg ut som trener for laget vårt nå når sesongen er slutt. Bruker flere timer i uken på idrettslaget, samt alt av dugnader. At jeg nå skal betale 6-8.000 kroner på produkter jeg og min familie ikke er interessert i synes jeg ikke er greit.

Og for å gjenta meg selv. Jeg liker dugnader, jeg slipper å bruke mye penger på og stiller opp på alt som er av andre ting.


Altså, jeg forstår din frustrasjon. Men hvorfor er du så sikker på at du ikke får solgt varene? Kan du ikke forhøre deg på jobb? Jeg har kjøpt både det ene og andre (inkludert ulltøy) på jobb fordi kollegaer har dugnad og skal selge. Varene er jo ikke dårligere fordi det selges på den måten.

Jeg synes ikke sokker høres urimelig ut å selge. Er det ull? Er hele idrettslaget med? Kan du eventuelt høre med utøvere i andre idretter om de trenger sokker? Jeg tror du fort får solgt sokker til naboer som ønsker at idrettslaget skal få ny hall.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 13:28   #27
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Jeg synes det høres ut som en pussig ting å selge og skjønner frustrasjonen over summen. Alle vet jo at det kreves mye for å drifte et lag eller en forening, men 2000,- i en omgang synes jeg ble drøyt. Vi har solgt ullplagg for barnas forening, men da har vi selv bestemt hvor mye vi skal selge (ala 'vi har så mye familie og kan forvente å få solgt x plagg). Jeg synes det er en bedre løsning.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 13:29   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.398
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Her skal korpset, hver enkelt, selge vaskemidler for 3000 kr. Pengene skal betales inn 14 dager senere.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 13:31   #29
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Jeg kjenner at jeg synes loppis virkelig er helt greit når jeg leser om dette. Vi tjener velidg mye penger på det også, og små utgifter.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 13:32   #30
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Men guttemamma, har du forsøkt å selge produktet? Eller har du bestemt deg for at du ikke en gang skal forsøke?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 13:32   #31
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.357
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Opprinnelig lagt inn av guttemamma, her.

Av 2000 kr får klubben 600 kr stod det. Da betaler jeg heller 600 kroner rett til klubben.

Sånn kjøper vi oss fri fra dorullsalget. Altså betaler klubben det den hadde tjent på at vi selger det. Ikke hver gang altså, men på det nivået datteren min er, skal de selge 8 sekker x 4 ganger i året. Det er mye dopapir det!

Jeg tviler vel også på om de kan sende saken til inkasso hvis du ikke er med, men samtidig så er jeg med dem som lurer på hvordan du ser for deg å ta deres del av den ekstrainnsatsen som nå kreves av alle. (Altså som et tillegg til den andre dugnaden)

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 13:36   #32
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Sokkene er ikke av ull, men skal være av god kvalitet.

Mine foreldre har 5 barnebarn som alle er med i idrettslaget, svigers har 4.
De fleste på jobben har barn eller barnebarn i idrettslaget. Det er en liten plass og de fleste er med i idrettslaget.

Dermed utgår både besteforeldre (de vil ikke gjøre forskjell på barnebarn og har sagt nei til å kjøpe sokker. De har nettopp kjøpt mange kakebokser av barnebarna på en annen dugnad).

Onkler kjøper av sine egne barn. På jobb kjøper de fleste av egne barn og barnebarn. Vi bor på et ganske nytt boligfelt og her er stort sett barnefamilier (som og er med i idrettslaget)

Hadde vi fått beskjed om at dette var eneste dugnaden vi måtte selge for 2000 mens resten var småting som kakebaking, loddssalg osv så hadde jeg kjøpt varene selv og ferdig med det.

Men det kommer flere slike. Jeg har virkelig ikke råd til 6-8000 kr i tillegg til medlemsavgift for 2 barn, og alt som kommer av småting i tillegg.

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 13:37   #33
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

30 % fortjeneste av 2000 kroner er 600. Jeg hadde sagt fra om at det var helt aldeles uaktuelt å selge varer for 2000, men at jeg godt kunne betale den skjulte kontingenten på kroner 600.

:btdt:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 13:38   #34
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Er det virkelig bare en størrelse på sokkene også?

Jeg hadde gjort som teo.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 13:38   #35
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns du leser Guttemamma vrangt, Java. Jeg forstår henne som at hun bruker ordet kreve fordi hun ikke vil ha mulighet til å få solgt produktet, og er redd for at hun da må punge ut med 2000 fra egen lomme. Ikke som at idrettsklubben "krever" at de stiller opp. Det sier hun faktisk at hun gjør.

Guttemamma stiller opp, jeg har ikke sagt noe annet. (Irritasjonen min kom mest over Taiens innlegg.) Men slik jeg leser det så er dette en dugand for å få inne EKSTRA penger. Ikke for å holde idrettslaget "ved like", slik som de vante aktivitetene og dugnadene er en del av. Da må alle bidra ekstra, utover det de gjør ellers.

Jeg kan ikke fordra salgsdugander selv. Jeg synes det er pyton og blir alltid sur når jeg må gjøre slikt. Men hvis jeg ønsker andre type dugnader meg jeg spille det inn til styret og være med å finne bedre alternativer.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 13:39   #36
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Men guttemamma, har du forsøkt å selge produktet? Eller har du bestemt deg for at du ikke en gang skal forsøke?

Jeg har bestemt meg for at jeg ikke vet hvem jeg skal selge til. Som sagt hadde det vært denne ene greia med salg så er det greit, men vi har fått beskjed om at det kommer 3-4 til før våren.

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 13:39   #37
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Klubben vår hadde tidligere skraplodd for kr. 1000,- som vi måtte selge. Var innbakt i årskontigenten sånn at vi beholdt pengene fra loddsalget.
Det ble ramaskrik for 2-tre år siden så det ble endret til at alle ble pålagt å betale 1000,- i medlemskontigent hvert eneste år isteden. Like langt, pluss at medlemsavgiften går opp litt for hvert år.
Hittil i år har jeg betalt 8000,- for at eldstemann skal kunne spille fotball. Dyyrt.
Etter nyttår er det 11èr fotball og da øker medlemsavgiften enda mer.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 13:40   #38
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Hvem er det som eier hallen? Hvis det er kommunen, er det ikke idrettslaget som nødvendigvis skal stå for oppgraderingen. Og har dere fått vite hvilke/hvor høye kostnader idrettslaget skal dekke gjennom dugnadssalg?

Vi stiller mye på dugnad og selger når det skal selges, men jeg forventer at det er en viss fornuft i opplegget og at det er overkommelig for de fleste. Mannen min var med på en dugnad i år der det ble null i overskudd til skiklubben fordi de inviterte "stjernene" skulle ha store honorarer og det ellers var veldig høye kostnader. Neste år sier mannen min nei.

En i familien fikk beskjed fra et annet idrettslag om å selge dyre tippeandelsbrev der en veldig stor andel av salgssummen gikk til Norsk Tipping og veldig lite ble overskudd til idrettslaget - med mindre det ble premie på andelsbrevene. Jeg tror jeg ville hatt store problemer med å ta på meg å selge noe sånt.

Jeg synes idrettslag av forskjellig slag må legge seg på et realistisk aktivitetsnivå i forhold til de midlene de får inn gjennom kontingent og offentlige midler.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 13:40   #39
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Opprinnelig lagt inn av guttemamma, her.

Jeg har bestemt meg for at jeg ikke vet hvem jeg skal selge til.

Jammen, jammen, du kan ringe på dører i nabolaget slik som alle dorullselgerene her i bygda?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 13:41   #40
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Sv: Kan idrettslag kreve 2000 kroner av meg?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Er det virkelig bare en størrelse på sokkene også?

Jeg hadde gjort som teo.

Ja kun str 40-44! :-)
Noen som vil kjøpe? Jeg betaler porto! ;-)

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no