Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva kan man se/gjøre i Bulgaria?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-14, 20:27   #1
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Hva kan man se/gjøre i Bulgaria?

Jeg bestemte meg for noen år siden at jeg aldri skal på ferie til Bulgaria igjen. Albena er virkelig ikke anbefalt for å si det sånn.

Er det noen som klarer å overbevise meg om at Bulgaria har bedre ting å by på enn det man får i Albena?

Hvorfor bør vi reise til Bulgaria?
Hva kan vi se?
Hvordan er det å kjøre bil der?
Hvor bor vi?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-14, 21:01   #2
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Hva kan man se/gjøre i Bulgaria?

Vi har reist mye, men Bulgaria er en av de ytterst få plassene jeg ikke kan tenke meg å reise tilbake til.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-14, 10:33   #3
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan man se/gjøre i Bulgaria?

Det overbeviste meg veldig om at jeg burde gi det en ny sjanse.

Ingen som har noe positivt å si om Bulgaria?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-14, 10:42   #4
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.861
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan man se/gjøre i Bulgaria?

Jeg har mye positivt å si om Bulgaria, jeg, men jeg har aldri prøvd det som sommerferiedestinasjon. Sofia er en fin by, og jeg har veldig lyst til å dra til Veliko Tarnovo, for eksempel. Men charter-Bulgaria frister lite.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-14, 10:46   #5
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan man se/gjøre i Bulgaria?

Fortell gjerne mer.
Det er nok charter-Bulgaria som drepte vår lyst ja. Skal vi dit så er tanken å leie bil hele uka for å oppleve litt, men jeg vet jo ikke hva som fins der.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-14, 11:07   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan man se/gjøre i Bulgaria?

Mjæh. Det er morsomt nok å reise til byene rundt, og se de mange restene fra Sovet-tiden, men jeg drar ikke tilbake på sommerferie.

Balchik er en mindre jævlig by enn Albena og Golden sands og sånt, hvis man vil ha rimelig basseng og strandby.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-14, 14:45   #7
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan man se/gjøre i Bulgaria?

Balchik er vel i det store og hele mindre enn Albena i alt? Er det i det hele tatt en by?
Jeg har vært i Albena, og synes den er skikkelig kjedelig. Kan ikke tenke meg at Balchik er noe mer spennende altså.

Vi vurderer Bulgaria i år. Kun for sol og bad dog. Da duger det meste av steder, så lenge stranden, bassenget og hotellet er så der.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-14, 15:01   #8
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan man se/gjøre i Bulgaria?

Det er prisene som gjør at vi vurderer Bulgaria, egentlig vil jeg til Hellas. Vi er så himla mange og det går mye penger til mat o.l når vi er på tur. Det er ikke veldig lett å omstille hodet sitt fra Hellas til Bulgaria kjenner jeg.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-14, 15:03   #9
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan man se/gjøre i Bulgaria?

Hadde ikke Candy en fantastisk Bulgariatråd?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-14, 16:15   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan man se/gjøre i Bulgaria?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Balchik er vel i det store og hele mindre enn Albena i alt? Er det i det hele tatt en by?
Jeg har vært i Albena, og synes den er skikkelig kjedelig. Kan ikke tenke meg at Balchik er noe mer spennende altså.

Vi vurderer Bulgaria i år. Kun for sol og bad dog. Da duger det meste av steder, så lenge stranden, bassenget og hotellet er så der.

Nei, det er er ikke riktig. Balchik er en småby, Albena er et svært hotell- og restaurantkompleks.

Karamell: Joda. Der kan du lese om alt du ikke vil gjøre.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-14, 16:24   #11
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan man se/gjøre i Bulgaria?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nei, det er er ikke riktig. Balchik er en småby, Albena er et svært hotell- og restaurantkompleks.

Karamell: Joda. Der kan du lese om alt du ikke vil gjøre.

Ok. Jeg tok utgangspunkt i dette fra Ving sine sider jeg. Visste jeg hadde lest noe om det et sted. Jeg er ingen stor Bulgaria kjenner.

Sitat:

det går også busser til den større turistbyen Albena

Men da mener de bare at Albena er et større turiststed da. Ikke en større by?
Kjekt å vite. Jeg trodde Balchik var mindre enn Albena på bakgrunn av dette.
Da er det ikke sikkert det er helt utelukket likevel.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-14, 16:42   #12
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan man se/gjøre i Bulgaria?

Albena er en turistby, det vil si en by med kun turister. Den ble bygget utelukkende for turister og det er ingen lokale som bor der. Det er rett og slett forferdelig charter harry og faktisk verre enn Puerto Rico på GC og det sier ganske så mye.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-15, 12:07   #13
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.731
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan man se/gjøre i Bulgaria?

Noen kan si noe positivt om Balchik-området nå? Please?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-15, 12:12   #14
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.861
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan man se/gjøre i Bulgaria?

Baltsjik høres jo faktisk relativt hyggelig ut, det er en ordentlig by og alt:

Opprinnelig lagt inn av Lonely Planet

After the vast, artificial resorts further down the coast, Balchik is a breath of fresh sea air. A small, pretty town and fishing port huddled below white-chalk cliffs, it’s a low-key holiday spot that feels like a world away from the likes of Albena, whose lights can be seen winking across the bay at night. The main attraction here is the palace, with its lovely botanical gardens, a couple of kilometres down the coast. The biggest, fenced-off patch of sand (open 8.30am to 6.30pm) is in front of the Hotel Helios, just east of the centre. Otherwise, there are just a few scraps of artificial beach crammed with parasols – the rest of the very narrow shoreline consists of rubble and boulders – although there are several concrete jetties used by some tourists for sunbathing.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-15, 16:21   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan man se/gjøre i Bulgaria?

Balchik er en hyggelig og fin liten by, omtrent som sør-Italia i hygg-genuin-faktor. Helt ok å tilbringe en uke i. Hvis du liker intens livemusikk på hotellet.

Morsomt å reise til et par av non-turistbyene rundt også.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-15, 16:38   #16
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan man se/gjøre i Bulgaria?

Hva med Romana? Billige billetter fra Torp til Bucuresti og mulighet for å ta tog eller leie bil til Svartehavet eller å dra i motsatt retning, opp i fjellene til Transylvania eller Moldavia for å se fantastisk natur og vakre byer.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-15, 16:48   #17
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.861
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan man se/gjøre i Bulgaria?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Balchik er en hyggelig og fin liten by, omtrent som sør-Italia i hygg-genuin-faktor. Helt ok å tilbringe en uke i. Hvis du liker intens livemusikk på hotellet.

Jeg er ganske sikker på at det finnes hoteller der som ikke har intens livemusikk også.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-15, 16:53   #18
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan man se/gjøre i Bulgaria?

Det vil man tro. Men det er nokså sydenstemning langs hele stripa, altså, så du må nok opp i litt mer ufasjonable strøk for å slippe musikk fra hotell slash restaurant. Men Ving-hotellet er nok i en særklasse, på så mange måter.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 13:42   #19
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 357
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: Hva kan man se/gjøre i Bulgaria?

Har også samme erfaring fra Albena - utrolig kjedelig og veldig turistby med jalla-sjapper :-)

Har noen venner som stadig vender tilbake til Soziopol. Og sier at det er veldig koselig der. Kan ikke gå god for det. Men er helt sikker på at jeg hadde hørt det om det var noe negativt der :-)

Ellers kan jo Kroatia og Montenegro være alternativer om dere vil reise til billigere steder. Veldig fint i Kroatia. Montenegro er meg bare anbefalt av kolleger.

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 13:52   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.975
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan man se/gjøre i Bulgaria?

Barna mine mener at Albena er verdens beste ferieby , og de har vært en del steder. Vi voksne er ikke helt enige, men siden vi rømte fra et kaldt og vått Norge det året vi var der, så var det allikevel verdt turen. Jeg er ganske god på å slå av harry-radaren min sånn at jeg ikke bryr meg om alt som skjer rundt. I tillegg var forventningene mine ekstremt lave. Det hjalp nok også.

Bulgaria er virkelig mye billigere enn det meste annet. Og det er en grunn til det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no