Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-15, 18:22   #21
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?

Jeg vil ikke anbefale å bo i nærheten av Union Square i SF. Mange av hotellene der er litt for nær Tenderloin, hvor veldig mange løse fugler bor. Jeg ville heller bodd rundt Fishermans Wharf, el. Little Italy.

I San Diego er Hilton bra, det inne i bukta. Ellers er jo Cordonado supert for badeliv.

Santa Cruz er gøy å kjøre innom, titte litt og gå en tur på tivoliet på stranden. Langs Highway 1 var det gøy å se på sjøelefantene!

I LA er jeg enig i at jeg ville forsøkt Santa Monica fremfor Hollywood.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 15:06   #22
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?

Nå har vi booket hotell på hele ruten. Det tok sin tid når man er to familier som skal bo samme sted.

Det blir dette i LA: http://www.thelinehotel.com/ Det ser skikkelig kult ut! Det er siste destinasjonen før vi reiser til Miami

I San Diego blir det Hilton inne i bukten og så har vi booket to litt halv kjipe, men sikkert greie nok på veien fra SF, det blir jo bare en natt hvert sted. Hoteller langs med kysten var dyre!

I SF ble det dette: http://www.kabukiahotelsanfrancisco.com/

I tillegg har vi et Best Western i Yosemite.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 08:09   #23
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?

Favoritt byene mine! Og skal tilbake når ungene blir større:-) husk åmforjåndsbestille billetter til alcatraz, det gjorde ikke vi sist vi var der, og det var fullt så vi fikk ikke kommet oss dit.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 09:31   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.978
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?

Det er to Hilton i San Diego, og de ligger rett ved hverandre. Jeg har vært på begge, og de er veldig ålreite begge to. (Vi var på konferanse der, og noen av kundene våre hadde booket seg inn på "feil" hotell.)

I San Diego anbefaler jeg å spise frokost på Cafe 222. Det kan være litt ventetid, men det er det verdt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 10:34   #25
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er to Hilton i San Diego, og de ligger rett ved hverandre.

Vi skal bo på dette: http://www3.hilton.com/en/hotels/cal...CHH/index.html

Takk for tips til frokoststed!

Hva må vi gjøre i LA? Vi er bare 1,5 dag og 2 kvelder der.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 18:54   #26
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?

Hm, jeg var helt sikker på at jeg skrev svar i denne tråden, etter Bomull, men det har visst forsvunnet.

Kjører dere Hwy 1 fra SF til LA, eller bare deler av veien?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-15, 22:06   #27
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Hm, jeg var helt sikker på at jeg skrev svar i denne tråden, etter Bomull, men det har visst forsvunnet.

Kjører dere Hwy 1 fra SF til LA, eller bare deler av veien?

vi kjører hele veien.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-15, 22:11   #28
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Vi skal bo på dette: http://www3.hilton.com/en/hotels/cal...CHH/index.html

Takk for tips til frokoststed!

Hva må vi gjøre i LA? Vi er bare 1,5 dag og 2 kvelder der.

Det er samme Hilton som vi bodde på. Fint hotell med kult basseng-/barområde ute.

I LA er det vel et "must" å se stjernene på Hollywood blw., til tross for at det er litt "slitent" og kjasete. Ellers er Santa Monica nydelig! Sightseeingtur i Beverly Hills var avslappende og ok.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-15, 10:16   #29
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?

Jeg ville prioritert Santa Monica og Venice f.eks. Man kan leie sykkel og sykle fra den ene til den andre langs kysten, vi gjorde ikke det siden mannen satt seg på bakbeina - men det så veldig stas ut.

Jeg og eldste var på den Warner Brothers studio tour-greia, det var stas hvis man er litt tv-slave.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no