Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjeder du deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-16, 14:26   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.315
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Næh. Jeg kan synes at ting er kjedelige, og jeg blir ekstremt fort rastløs, men jeg KJEDER meg aldri as such.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-16, 14:30   #22
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Livet er aldri kjedelig når man liker å strikke og lese bøker, så fort jeg har 2 sek ledig gjør jeg det.
Men når jeg må vaske huset eller brette klær, da kjeder jeg meg vanvittig. Det er knapt at musikk på full guff greier å oppveie kjedsomheten.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-16, 14:35   #23
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Kjeder meg stadig vekk jeg. Er mye alene med ungene og det er begrenset hvor gøy det er å surfe, bla gjennom alle kanaler x-antall ganger. Jeg har noen tv-serier jeg ser på, men det er ikke alltid jeg er i det humøret og da kjeder jeg meg litt. Det betyr ikke at det ikke er noe annet å gjøre, jeg har jo en haug med klær jeg kan vaske/tørke/brette sammen og sikkert en sillion andre husarbeidsoppgaver jeg kunne tatt meg til, men det er iallefall kjedelig. Så det orker jeg ofte ikke .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-07-16, 17:20   #24
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Opprinnelig lagt inn av mammaugla, her.

Livet er aldri kjedelig når man liker å strikke og lese bøker, så fort jeg har 2 sek ledig gjør jeg det.
Men når jeg må vaske huset eller brette klær, da kjeder jeg meg vanvittig. Det er knapt at musikk på full guff greier å oppveie kjedsomheten.

Der har du meg også.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 10:33   #25
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.778
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Det hender jeg kjeder meg om jeg sitter stille på plandag på jobben, holder munn, og hører på et emne som ikke fenger, forelest av et menneske som ikke evner fatte min interesse.

Ut over det, så bruker jeg finne på noe, om jeg skulle komme til å kjede meg, så jeg kjeder meg svært sjeldent, heldigvis.

Det Inagh sa.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 10:59   #26
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Nei, det har jeg sjelden tid til. Har jeg rolige øyeblikk med mye tid, har jeg "hundre tusen" ting jeg gjerne vil gjøre. Det er alltid nok å finne på.

I møter som drar ut, som andre nevner her, er det lett å la tankene fly, legge planer, dagdrømme, o.s.v. så jeg kjeder meg ikke da heller.

Jeg har mye jobbreiser og er vant til mye venting, så jeg er blitt god på å underholde meg selv.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 11:04   #27
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Etter et ekstremt travelt skoleår, og ingen sommerferieplaner så har jeg planer om å kjede meg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 11:27   #28
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Kjede meg! Neida, men jeg kjeder meg ikke noe særlig. Jeg er ganske flink på å gjøre ingenting, i en travel hverdag kjennes det godt å sitte stille i blant og ikke måtte så mye. Sånn sett er det praktisk med reisevei til jobb.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 12:36   #29
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Jeg kjeder meg aldri når jeg gjør "ingenting" eller må vente på fly eller lignende - da kan jeg lese eller tenke eller spille eller høre på musikk. Men jeg kan kjede meg intenst og nesten smertefullt i ineffektive møter (eller på dårlige foredrag) som jeg er nødt til å være til stede på. Heldigvis har jeg veldig få slike.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 12:40   #30
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg kjeder meg aldri når jeg gjør "ingenting" eller må vente på fly eller lignende - da kan jeg lese eller tenke eller spille eller høre på musikk. Men jeg kan kjede meg intenst og nesten smertefullt i ineffektive møter (eller på dårlige foredrag) som jeg er nødt til å være til stede på. Heldigvis har jeg veldig få slike.

Dette.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 12:54   #31
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.861
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Ja, det Skilpadda sa. Jeg er (litt for) god til å drømme meg bort på kjedelige møter og foredrag, men noen ganger er det jo strengt nødvendig å følge med fordi man må respondere. Og DA kjeder jeg meg smertefullt.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 12:55   #32
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.861
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Jeg er en rimelig streng møteleder, da. Chop-chop!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 13:05   #33
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg kjeder meg aldri når jeg gjør "ingenting" eller må vente på fly eller lignende - da kan jeg lese eller tenke eller spille eller høre på musikk. Men jeg kan kjede meg intenst og nesten smertefullt i ineffektive møter (eller på dårlige foredrag) som jeg er nødt til å være til stede på. Heldigvis har jeg veldig få slike.

Eksakt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 13:39   #34
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Akkurat nå kjeder jeg meg På jobb

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 13:47   #35
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Av og til i bil på lengre turer og av og til i ineffektive møter. Ellers ytterst sjelden.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 13:52   #36
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Ja, det Skilpadda sa. Jeg er (litt for) god til å drømme meg bort på kjedelige møter og foredrag, men noen ganger er det jo strengt nødvendig å følge med fordi man må respondere. Og DA kjeder jeg meg smertefullt.

Indeed. Jeg var chairman på en konferanse tidligere i år, og da må man jo følge med, så man kan stille relevante, intelligente spørsmål selv i tilfelle ingen i salen føler for det, og da var to av innleggene rett og slett så ulidelige at jeg sleit med å kontrollere kroppsspråket mitt.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 14:07   #37
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Hjemme kjeder jeg meg aldri. På jobb kjeder jeg meg når jeg må gå på kurs som er utenfor mitt interessefelt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 14:08   #38
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Jeg elsker å kjede meg! Jeg synes hverdagen er så travel at det kjede seg er blitt et privilegium.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 16:40   #39
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Kjede seg? Hva er det ?

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 16:48   #40
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Jeg kjeder meg på uproduktive jobbmøter, i "frivillige" sosiale settinger med jobben og i selskaper. Jo seinere det er på dagen/kvelden, desto mer desperat blir kjedsomheten.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no