Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjeder du deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-16, 17:26   #41
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Ja, jeg kjeder meg ganske mye, og etter flere år med det kan jeg ikke se at det har noen karakterbyggende effekt i det hele tatt. Ei heller blir jeg mer kreativ av det. Helst mindre.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 18:51   #42
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Etter et ekstremt travelt skoleår, og ingen sommerferieplaner så har jeg planer om å kjede meg.

Jeg også. Gleder meg faktisk over å ikke ha planer.

Men i hverdagen kjeder jeg meg sjeldent.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 20:31   #43
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Som flere sier; under lange, kjedelige foredrag og møter. Da kan jeg kjede meg så mye at jeg blir som et lite barn (prøver å holde maska utad, altså ). Men sånn ellers så kjeder jeg meg vel aldri, det er alltid noe å fundere over, finne ut, eller gjøre. Når det er sagt mener jeg fortsatt at jeg hadde hatt godt av å "kjede meg" litt mer, det vil si å ikke alltid ha en ipad/smarttelefon el. i nærheten. Det tror jeg hadde gjort meg mer kreativ, ikke fordi jeg hadde kjedet meg akkurat, men fordi jeg måtte bruke hakket flere hjerneceller for å finne på noe.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 21:27   #44
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg kjeder meg aldri når jeg gjør "ingenting" eller må vente på fly eller lignende - da kan jeg lese eller tenke eller spille eller høre på musikk. Men jeg kan kjede meg intenst og nesten smertefullt i ineffektive møter (eller på dårlige foredrag) som jeg er nødt til å være til stede på. Heldigvis har jeg veldig få slike.

Akkurat sånn.

Men jeg kan bli rastløs. Særlig etter tøffe stressperioder, da bruker jeg tid på å finne roen. Enda jeg har tusen ting jeg både vil og kan gjøre, så kommer jeg ikke i gang uten å gradvis roe ned.
Dagen etter eksamen var jeg fullstendig tom, så da ryddet jeg klesskapet mitt og vasket og ommøblerte soverommet. Og så løp jeg en tur. Først etter flere dager fant jeg roen med en bok, en film og strikketøy.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 21:37   #45
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Kan kjede meg hvis jeg er på kurs, særlig den typen kurs som er sånn "hei, nå skal vi være morsomme og kreative, la oss bygge spaghettitårn".

Ikke kjedelig ett sekund! Hjernen jobber på høygir i fight-or-flight modus.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-16, 10:19   #46
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Hva gjør du når du kjeder deg?
Det kommer an på, tenker jeg.
Er du på jobb og møtet satt,
da tar du kulepennen fatt
og ser ut som du tar notat
mens du planlegger kveldens mat.
Så surfe litt på internett
med mobil eller spillebrett
og svar på poll om liv og død:
Er gulost hvit og brunost rød?
Enn hvis du kunne ønske sunn
fem ting du putter i din munn,
er kake alt du kommer på?
Og wienerbrød. Og kaffe så.
En titt i nok en nettbutikk
(nei, ikke handle - bare kikk!),
se værmelding en uke frem
selv om du bare reiser hjem
hver dag fra jobb og intet gjør
som avhenger av null nedbør.
Spis matpakka di kvart på ni
(og sjekk kantinas åpningstid).
Og når du ikke gidder mer,
så lag et rim om det du ser.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-16, 11:11   #47
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Tåtti!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-16, 11:15   #48
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Tåtti!

Eg kjede meg støtt og stadig men ALDRI når eg disponere mi eiga tid. Men eg kan kjede meg når eg kjøre bil, lage middag, er på jobb, er i selskap med folk eg ikkje kjenne så godt, når eg gjer husarbeid osv. Men når tida er mi, og det kan godt vere å vente på eit fly, så berre kose eg meg.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-16, 11:25   #49
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Costa del Kongsvik Birgitte: Det er bare kjedelige folk som kjeder seg!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 22:57   #50
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Jeg kjeder meget hjemme, men aldri på hytta. Jeg er et friluftslivsmenneske, og på hytta går jeg ut hver gang jeg kjeder meg.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-16, 17:56   #51
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Ok. Eg føyer ein ting til på kjedelista; Å vente på sjukehus. Det er kjedelig, det.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no