Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Bilferienovise - trenger tips

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-21, 13:53   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.759
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilferienovise - trenger tips

Hjelp - vi skal på bilferie!

Jeg, mann og sønn (18) holder oss til Norge i sommer, og planlegger en rundtur med bil. Utgangspunkt er Bærum og målet er å besøke mamma i Trøndelag. Alle tre vil sykle Myrdal-Flåm, og sønnen vil til Bergen, så jeg lurer på hvordan vi best skal legge opp turen? Er det galskap å satse på å se Preikestolen og kjøre Trollstigen i fellesferien? Det er en del jeg kan tenke meg - Atlanterhavsveien og Røros (sistnevnte på returen) for eksempel, men jeg bare slenger ut av meg meg navn på turistperler uten å ha den minste peil på om det vil funke. Mottar gjerne tips til litt mindre turistifiserte plasser også. Og avstander? Jeg har ikke den ringeste anelse.

Vi har tre uker til rådighet. Vi har ikke millioner i feriebudsjett, men vil IKKE bo i telt. Har dere noen forslag til rundtur? Erfaringer? Do's and dont's? Og hvor kan vi overnatte?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 13:59   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bilferienovise - trenger tips

Kan anbefale å bo på Preikestolhytta om dere skal dit. Men det kan hende det er rimeligere å bo på Jørpeland, Tau eller i Stavanger.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 14:10   #3
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.759
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilferienovise - trenger tips

Kan man risikere å ikke få parkert?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 15:39   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bilferienovise - trenger tips

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Kan man risikere å ikke få parkert?

Ja! Bor dere på Preikestolhytta er parkering inkludert så vidt jeg husker. Spør Frøy her inne for tips. Det går buss.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 15:58   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilferienovise - trenger tips

Det er ikke galskap å gå til Preikestolen i fellesferien, nei. Du er selvsagt ikke alene, men SÅ ille er det ikke. Det er heller ikke mangfoldige busslast med cruiseturister der i år.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 16:19   #6
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.916
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilferienovise - trenger tips

Vi har overnattet mye på campinghytter mellom Bergen og Østlandet og synes at det er greit. Billigere enn hotell og bedre standard enn telt. Det er veldig forskjellig standard og kan kanskje være lurt å bestille på forhånd.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 16:21   #7
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.105
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilferienovise - trenger tips

Hvis dere skal kjøre Atlanterhavsveien så kan dere få overnatte gratis med oss! Vi har anneks.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 16:39   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bilferienovise - trenger tips

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er ikke galskap å gå til Preikestolen i fellesferien, nei. Du er selvsagt ikke alene, men SÅ ille er det ikke. Det er heller ikke mangfoldige busslast med cruiseturister der i år.

Nei, i år er nok et greit år å gå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 20:02   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilferienovise - trenger tips

Sånne veldig bratte, smale, svingete veier kan være et helvete når det er mye trafikk.
Vi kjørte opp til Stegastein i fjor sommer, og det blir trafikkork når det er smalt, svingete og uoversiktlig når noen plutselig ikke tør kjøre lenger.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 22:17   #10
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilferienovise - trenger tips

Hvis man skal gjøre turistgreier i fellesferien, er det antakelig i år man skal gjøre dem, ja. Når det er færre internasjonale gjester.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 23:12   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilferienovise - trenger tips

Dere kan jo fint kjøre sørover mot sørlandet og til vestlandet. På vei tilbake fra Bergen og mot Trøndelag kan dere kjøre om geiranger og sånn.....

(Selv synes jeg Stavanger var en uinteressant by, men den er sikkert mer spennende enn det jeg opplevde - preikestolen er fin da - essensielt å dra tidlig. Vi bodde på Stavanger housing - og hadde en veldig flott leilighet, med to etasjer - hvor det var et soverom i første etasje og stue/soverom i 2. etasje - Ikke sånn kjempebillig, men etter at vi hadde bodd i tidenes mest slitne leilighet i Bergen, så var det litt godt. (vet dog ikke om alle leilighetene er like - tviler på det)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-21, 07:19   #12
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.749
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilferienovise - trenger tips

Jeg har kikket litt på denne siden, https://www.visitnorway.com/plan-you...scenic-routes/ og tror jeg ville kjørt først til Lom og tatt en tur opp Galdhøpiggen hvis dere ikke har gått den før. Korteste veien over breen fra Juvass. Greie hytter å leie på Juvass. Så til Rondane, og videre via Røros til mammabesøk.

Atlanterhavsveien, Geiranger og Trollstigen neste, før sykkeltur Myrdal – Flåm. Jeg er ikke lokalkjent i disse områdene, og har ikke tatt hensyn til avstander, ev omveier og tidsbruk. Men sånn røffli.

Da hadde Hardanger definitivt stått på min plan, fra Flåm via Voss og over Hardangerbrua til Eidfjord. En kjapp kjøretur opp og se Vøringsfossen. Ullensvang kommune er utrolig scenic, og det finnes en flott camping i Kinsarvik. Går dere Dronningstien så får dere en nydelig 5-6 timers tur over til Lofthus med formiddabel utsikt over fjorden. Har selv tenkt å gå den i sommer nå når turismen er begrenset til stort sett nordmenn. (prøver å unngå kø-gåing) Nede i Lofthus kan dere ringe etter skyss som frakter dere tilbake til Kinsarvik. Kanskje en overnatting på Ullensvang hotell hvis dere har hatt rimelige overnattinger så langt? Trolltunga er jo også et alternativ, men da snakker vi en mer krevende tur.

Ta gjerne en tur innom Odda, Sport 1-butikken der har ofte gode tilbud. En annen tur som står på mitt program i sommer, rett og slett fordi det er så pent der - er den meget lettgåtte turen til Bondhusvatnet, en knapp halvtimes kjøring fra Odda gjennom Folgefonntunnelen.

Da er det tid for Bergen og når dere først har vært og sett Bondhusvatnet, så kjører dere bare videre til Jondal og tar ferje over til Tørrvikbygd. Etter Norheimsund kan dere stoppe ved Steindalsfossen, der er det laget trapper og avsats som gjør at dere kan se fossen fra «innsiden». Nydelig tur videre til Bergen over Kvamskogen.

Bergen er jo et kapittel for seg, det er min favorittby over alle byer jeg har vært, og jeg blir aldri lei av å reke gatelangs i smauene og trehusbebyggelsen. Stoltzen, Fløyen, Vidden, Svartediket, Fjellveien; bare å nyte! Anbefaler også en gatekunst-jakt i sentrum, Bergen har mange dyktige gatekunstere som Joy, Argus, Nimi m.fl. Og selvsagt er et gategalleriet verd et besøk!

Tilbake til Oslo kan dere velge mellom flere altenative ruter. Tilbake til Hardanger og Eidfjord og riksvei 7 over Hardangervidda, E39 over Stord og følge skilting til E134 som får dere over Haukelifjell eller kjøre om Sørlandet. Spørs hvor god tid dere har.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-21, 07:33   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilferienovise - trenger tips

Hmmm, retz- den der ruta fikk jeg lyst å ta! (Dog fra Trøndelag som utgangspunkt

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-21, 11:14   #14
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.759
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilferienovise - trenger tips

Spennende rute, Retz. Takk for mange gode tips. Men jeg måtte fnise litt av "å ta en tur opp Galdhøpiggen". Som om det var en liten spasertur hvor man strekker beina litt etter bilturen, liksom. Vi er ikke turmennesker, så om vi går Preikestolen, blir nok det eneste tur-tur.

Vi har kommet så langt i tankeprosessen at vi tenker at vi kjører via Sørlandet til Stavanger og Preikestolen. Deretter Bergen og Flåm og derfra nordover via Lom til Røros. Og så til Trøndelag. Så tar vi med oss mamma og kjører Atlanterhavsveien, for hun vil gjerne være med. Så takk for tilbudet, Magica. Det kan godt hende vi tar deg på ordet - med Divine-mamma på slep.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-05-21, 13:03   #15
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilferienovise - trenger tips

Den runden der tok vi i fjor, Divine. Det går latterlig raskt fra Oslo til Kristiansand med ny vei - det er veldig ok. Kan avbefale Roligheden ferieleiligheter med mindre dere drømmer om å gjenoppleve studietiden. Om du noen gang var på fest på Steinan studentboliger i studietiden, så var leilighetene gangske like - tidenes vondeste senger i tillegg...Det var min avbefaling.

På anbefalingsfronten kan jeg anbefale "bønder i byen" - de hadde god mat - litt sånn halvfancy, kanskje.

På flom bodde vi på Strind gard - det er på ingen måte helt fantastisk, men en litt gøy opplevelse okke som. Et gammelt ektepar som driver. Vi prøvde å å få forklart veien til en tur som de hadde lagt ut "kart" til - men vi forsto ikke et ord av hva han sa - jeg har ganske godt dialektøre egentlig, men altså lomsk (?) var vanskelig.

Det går an å ta "danskebåt" fra Stavanger til Bergen om dere er lei av å kjøre også. Vi kjørte (og hadde flaks med de to-tre ferjene vi tok)
https://www.fjordline.com/nb/p/ruter...nger-innenriks

Mener å huske at prisen for bil og oss fire på ingen måte var horribel....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-21, 14:31   #16
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.105
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilferienovise - trenger tips

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.


Vi har kommet så langt i tankeprosessen at vi tenker at vi kjører via Sørlandet til Stavanger og Preikestolen. Deretter Bergen og Flåm og derfra nordover via Lom til Røros. Og så til Trøndelag. Så tar vi med oss mamma og kjører Atlanterhavsveien, for hun vil gjerne være med. Så takk for tilbudet, Magica. Det kan godt hende vi tar deg på ordet - med Divine-mamma på slep.

Ja gjør det! Vet du når sånn ca dere tenker ta turen?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-21, 15:40   #17
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.383
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilferienovise - trenger tips

Myrdal-Flåm, er det Rallarvegen? Og er det så langt oppe at man risikerer snø til et stykke ut i August? Vi legger ofte ferien vår seint da vi liker å legge inn en runde med hytte-til-hytte i høyfjellet, og da er det greit å være i eller tett på august. Mannen har syklet Rallarvegen tett på skolestart og opplevd flekker med snø... Men dette finner man jo ut av på forhånd.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-21, 15:44   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bilferienovise - trenger tips

Opprinnelig lagt inn av Che, her.


På anbefalingsfronten kan jeg anbefale "bønder i byen" - de hadde god mat - litt sånn halvfancy, kanskje.

Ja, veldig god mat! Kan også anbefale å gå innom fiskebryggen, spise der eller i alle fall kjøpe en is der og sitte på bryggekanten og se på livet og båtene.

Mandal er også en hyggelig by, samme med Arendal og Grimstad.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-21, 17:33   #19
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.749
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilferienovise - trenger tips

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Spennende rute, Retz. Takk for mange gode tips. Men jeg måtte fnise litt av "å ta en tur opp Galdhøpiggen". Som om det var en liten spasertur hvor man strekker beina litt etter bilturen, liksom. Vi er ikke turmennesker, så om vi går Preikestolen, blir nok det eneste tur-tur.

...

Ha ha, Divine! Jeg leste dere vurderte Preikestolen, og vipps så kunne dere klare Everest i mitt hode. Konklusjonene blir i kjappeste laget av og til. Blir en fin norgestur dette, selv uten tagger og pigger!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-21, 08:46   #20
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilferienovise - trenger tips

Tipser om at hvis dere ser etter overnatting i Bergen, så ville jeg valgt enten leilighet eller et lite hotell. Vi har bestilt på Klosterhagen, og jeg syns det ser veldig bra ut. Flere tipset meg i min tråd om sentral overnatting i Bergen.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no