Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg ønsker meg ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-07, 13:06   #1
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg ...

.. et jævlig varmt sted som UDUGELIGE SJEFER kan feire jul.

Og en skjult mikrofon som jeg kan ta opp alle samtaler med udugelig sjef.

Ja, nå er jeg forbanna og frustrert og ønsker sjefen dit pepper`n gror.

Når jeg sitter og blir jugd rett inn i øret av en dame som benekter at vi idet hele tatt har snakket sammen om en spes sak, kjenner jeg at jeg var veldig glad for at jeg ikke var på jobben akkurat nå.


Nå skal gudskjelov dama slutte neste uke og champagnekorkene kommer til å sprette i taket.

:måtte bare få ut litt frustrasjon:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 13:33   #2
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg ønsker meg...

Føler med deg....

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 13:34   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg ønsker meg...

Å himmel. Slike sjefer er kjekke å ha gitt.
Godt kjerringer slutter. Håper den som tar over er bedre.


All min sympati.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 13:37   #4
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg ønsker meg...

Høres ikke bra ut. Udugelige sjefer er noe herk. Men det hjelper ofte å slippe ut litt frustrasjon, ja. Få det ut av systemet og ikke la det ødelegge helgen din!

  Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 13:39   #5
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg ønsker meg...

Hun som kommer tilbake er en mye bedre leder ja.

Hun vi har nå har kjørt hele avd. i senk, og på det værste for et par uker siden var 9 av 14 ansatte sykmeldte. Men allikevel er det oss det er noe galt med og ikke henne

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 13:41   #6
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg ønsker meg...

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Høres ikke bra ut. Udugelige sjefer er noe herk. Men det hjelper ofte å slippe ut litt frustrasjon, ja. Få det ut av systemet og ikke la det ødelegge helgen din!

Jeg skal jobbe i helgen og går av nattevakt mandag morgen. Da er det forhåpentligvis siste gang jeg har noe med dama å gjøre.

Sjelden jeg har vært så glad i nattvaktene mine som nå. Da har jeg sluppet unna med et minimum av kontakt med dama.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 18:25   #7
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg ønsker meg ...


Godt du og resten av gjengen snart er kvitt henne.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 18:34   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg ønsker meg...

Føler virkelig med deg.. uffa..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 20:26   #9
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg ønsker meg...

min bstørste medfølelse! Jeg har en eks-sjef som godt kunne tatt seg en tur om du finner kart til det stedet du ønsker deg

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 20:31   #10
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.708
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg ønsker meg ...

Føler med deg...nyt champagnen når hun slutter

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no