Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tror du på hjelpere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tror du på hjelpere?
Ja 67 38,29%
Nei 75 42,86%
Vet ikke 33 18,86%
Deltakere: 175. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-06, 11:26   #21
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Tror ikke på noe overnaturlig tull.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 11:30   #22
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Ja det tror jeg på

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 11:43   #23
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Dett er et spennende emne og ja, jeg tror på hjelpere/ skytsengler.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 11:59   #24
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Tror ikke på noe overnaturlig tull.



Må presisere:

Jeg tror ikke på tull. Og siden "det overnaturlige" er tull, så tror jeg ikke på det heller.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 12:15   #25
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ingen kommer til å kunne overbevise meg verken den ene eller den andre veien. Jeg er tilbøyelig til å svare at "slikt er det ikke meningen at vi skal vite noe for sikkert om". Jeg synes det er arrogant å avvise det 100 %, samtidig som det er utrolig naivt å la seg blende av det man ser/hører og være fullstendig overbevist.

Jeg er vel omtrent her jeg også. Jeg har opplevd ting som for meg er uforklaring, men det "rareste" med det er den roen jeg følte da det skjedde. Enten så burde jeg vært innlagt et par ganger, eller så er det mer mellom himmel og jord enn hva de fleste tror.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 12:33   #26
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

tror ikke på det, men det er i grunn helt fint om de er der.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 13:28   #27
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Jeg tror ikke på noen sånt. Vil ikke ha dem heller.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 13:57   #28
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Ja.

  Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 14:48   #29
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ingen kommer til å kunne overbevise meg verken den ene eller den andre veien. Jeg er tilbøyelig til å svare at "slikt er det ikke meningen at vi skal vite noe for sikkert om". Jeg synes det er arrogant å avvise det 100 %, samtidig som det er utrolig naivt å la seg blende av det man ser/hører og være fullstendig overbevist.

Sånn omtrent .

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 15:29   #30
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Nei.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 15:33   #31
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Nei. Absolutt ikke.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 16:05   #32
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Nei, jeg tror ikke på hjelpere.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 16:43   #33
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Jeg er overbevist om at verden slik vi ser den (den fysiske verden) bare er en del av hele sammenhengen.

At den åndelige delen av verden kan oppfattes på ulike måter av ulike mennesker er ikke rart, men jeg er redd for å blir for bokstavlig når det gjelder slike ting. For eksempel tror jeg ikke helt konkret at de er bestemte personer, men heller at det har med energier å gjøre. Visse energier skaper bildet av bestemte personlihetstyper i våre menneskelige hjerner. Og når man skal snakke om slike ting, er det klart det er lettere å snakke om bildet enn om energien man ikke kan se/ta på.

Men hvis jeg skal svare i ett ord: Ja.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 17:34   #34
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Nei.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 18:35   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg synes det er arrogant å avvise det 100 %,

Signerer på denne jeg, for jeg irriterer meg over folk som hardnakket påstår at slikt ikke finnes. Å ikke tro er greit, men ikke påstå at det er tøv, for det vet ingen.

Jeg tror på det, absolutt. Grunnen til det er at jeg selv har opplevd endel uforklarlige ting, og har venner (som faktisk tidligere var mer skeptiske enn de største skeptikerne i denne tråden ) som har opplevd saker og ting.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 18:43   #36
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Nei.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 18:46   #37
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Nei, jeg tror ikke på hjelpere.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 19:23   #38
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Nei, det tror jeg ikke på.

Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 20:05   #39
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Den som påstår at det er tøv bør i så fall være veldig trygg på at en selv har oversikt over alt mellom himmel og jord og i tillegg være arrogant nok til å si at alle som har sett slikt lyver eller hallusinerer.


Det er forsåvidt like umulig å kunne bevise at det ikke finnes yetier, flyvende griser, gnotter osv. Men jeg kan på bakgrunn av det jeg har lest, hørt og sett med egne øyne gjøre meg opp en mening om hva jeg synes om sånt.

Du får aldri bevist noe som helst 100%. Likevel tar jeg meg friheten til å mene at det finnes ganske mye som er tøv rundt omkring.

Jeg synes forsåvidt bevisbyrden bør ligge på dem som faktisk påstår at sånt finnes.

__________________
-lost behind where all things fall-



Sist redigert av Olympia : 18-11-06 kl 20:11.
Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 20:16   #40
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Jeg tror på Gud. Det holder i massevis for meg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no