Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-10, 10:10   #81
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Shoppa litt Moods Of Norway i går
Strikka jakka var mye finere IRL, på bildet her ser den jo nesten litt kjerring ut



__________________
Jau
Curly er ikke aktiv  
Gammel 22-10-10, 11:41   #82
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Hvor kjøpte du den ? Vært på utkikk etter den siden rett før den kom i butikken...

Raste rundt i hele Oslo og fant den omsider på Nadine på Storosenteret (av alle steder). For øvrig en fantastisk butikk, det gikk et par timer og mange lapper der, gitt!

De hadde to kåper igjen da jeg kom, jeg kjøpte den ene og mens jeg prøvde ble den andre solgt (og enda en annen dame måtte slukøret forlate åstedet uten.) Den er tydeligvis populær! Har ikke funnet noen andre butikker som har hatt den inne i det hele tatt (utenom Lisen.dk og de var utsolgt i alle fall sist jeg sjekket)

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv  
Gammel 23-10-10, 19:31   #83
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Nessie: Hvordan er denne i størrelsen?



Jeg er str 40/L, en sjelden gang må jeg ha XL, og enda sjeldnere kan jeg ha M. Regner med jeg bør satse på L i denne, dersom den ikke er veldig stor eller liten i størrelsen?

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Gammel 23-10-10, 20:07   #84
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Nessie: Hvordan er denne i størrelsen?



Jeg er str 40/L, en sjelden gang må jeg ha XL, og enda sjeldnere kan jeg ha M. Regner med jeg bør satse på L i denne, dersom den ikke er veldig stor eller liten i størrelsen?

Den er stor i størrelsen Jeg er 36/38 og syns den er mer enn stor nok i S da den er ganske vid rundt hoftene - men den er veldig fin!

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 23-10-10, 20:18   #85
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Den er stor i størrelsen Jeg er 36/38 og syns den er mer enn stor nok i S da den er ganske vid rundt hoftene - men den er veldig fin!

Takk for svar. Jeg bestilte i L, de hadde ikke M igjen uansett. Men jeg har ikke hofter så mulig den blir for stor da. Jaja, det går jo an å returnere. Jeg er 180 cm høy, så jeg må som oftest ha L, M blir ofte for kort både i lengden og på armene. Men det er jo heller ikke fint dersom den er for vid.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Gammel 23-10-10, 20:28   #86
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10



Kjøpte meg slik anorakk og lue fra Napapijri i går, bare i lilla ....samt et rutet skjerf i to lillatoner og hvitt også fra Napapijri.

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 23-10-10, 20:28   #87
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Jeg har vært innom nærsenteret fra oppveksten min i dag. Syntes jeg gjorde et varp da jeg fant dette Noa Noa-skjørtet nedsatt fra kr 999 til 300. Det er muligens en smule stort, så kanskje jeg gir det bort eller selger det hvis jeg konkluderer med at det ikke sitter så fint:



I samme butikk kjøpte jeg også en underkjole fra Cream - har lenge lett etter noe med svart blondekant nederst. Tror det er denne:



I tillegg fant jeg en lysegrønn Fransa-genser på halv pris som passer perfekt til Boden-skjørtet jeg fikk i posten i går, kjøpt her inne:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 23-10-10, 20:32   #88
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Grattis med nye kupp klær Elinblu.
Jeg har og shoppet underkjoler der i uken som gikk.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 23-10-10, 20:49   #89
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Desigual kåpe på ebay. Nå er det vel snart for kaldt for den, men det kommer forhåpentligvis vår en gang.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 23-10-10, 20:51   #90
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Nessie: Hvordan er denne i størrelsen?



Jeg er str 40/L, en sjelden gang må jeg ha XL, og enda sjeldnere kan jeg ha M. Regner med jeg bør satse på L i denne, dersom den ikke er veldig stor eller liten i størrelsen?

Denne var veldig meg. Hvor?

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 23-10-10, 20:52   #91
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Denne var veldig meg. Hvor?

http://www.mortil3.no/kristine-vikse...944-c-325.aspx

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Gammel 24-10-10, 15:15   #92
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.



Kjøpte meg slik anorakk og lue fra Napapijri i går, bare i lilla ....samt et rutet skjerf i to lillatoner og hvitt også fra Napapijri.

Denne har jeg i lilla - den er fantastisk fin!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 24-10-10, 16:09   #93
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Denne var veldig meg. Hvor?

Den er nyyydelig.
Det er noen flere butikker som sender også, på nett/blogg.
Jeg er en str 40 i overkropp og 42 i underkropp, og str M er stort nok her

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 24-10-10, 17:58   #94
Lillebill
Aktiv
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 105
Lillebill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Nessie: Hvordan er denne i størrelsen?



Jeg er str 40/L, en sjelden gang må jeg ha XL, og enda sjeldnere kan jeg ha M. Regner med jeg bør satse på L i denne, dersom den ikke er veldig stor eller liten i størrelsen?

Jeg er en str. 42/44 og har denne i L. For meg som er "bred over verandaen" er den litt småtrang over brystet, men helt passelig ellers. Litt lang i armene kanskje

__________________
Lillebill og gutta-02 og -06
Lillebill er ikke aktiv  
Gammel 24-10-10, 18:33   #95
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Den er virkelig flott, men er det altså rødt i mønsteret på skulderpartiet, mens det er dus rosa nede - eller ser jeg bare feil!? *skeptisk til rødt/rosa*

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 24-10-10, 18:40   #96
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Skulle egentlig se etter julegaver, men fant ingen. Jeg fant derimot dette:









(vesten er jeg veldig spent på. Kan jeg gå med noe sånt? Men den så veldig fin ut og ikke minst varm ut, så vi forsøker).

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 24-10-10, 19:12   #97
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Den er virkelig flott, men er det altså rødt i mønsteret på skulderpartiet, mens det er dus rosa nede - eller ser jeg bare feil!? *skeptisk til rødt/rosa*

Ja den er mørkerød øverst og dus rosa nede. Men det rosa partiet er i et annet garn enn resten slik at det bryter med resten.Men det er bare en fin effekt ikke rart syns jeg.

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 24-10-10, 19:37   #98
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Lillebill, her.

Jeg er en str. 42/44 og har denne i L. For meg som er "bred over verandaen" er den litt småtrang over brystet, men helt passelig ellers. Litt lang i armene kanskje

Jeg trekker vel egentlig mest på magen. Kanskje litt på ryggen. Men jeg kan vel ikke skryte på meg at jeg trekker over puppene. Håper den passer. Det går jo an å returnere hvis ikke, så det er jo ingen krise. Men jeg har jo så lyst på den!

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Gammel 24-10-10, 22:08   #99
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Denne har jeg i lilla - den er fantastisk fin!

Jupp, lilla kjøpte jeg også, men fikk ikke til å kopiere bildet jeg fant av den i lilla.. Fantastisk flott lillafarge, gleder meg til å ta den i bruk

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 24-10-10, 23:24   #100
Lillebill
Aktiv
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 105
Lillebill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Jeg trekker vel egentlig mest på magen. Kanskje litt på ryggen. Men jeg kan vel ikke skryte på meg at jeg trekker over puppene. Håper den passer. Det går jo an å returnere hvis ikke, så det er jo ingen krise. Men jeg har jo så lyst på den!

Den passer nok sikkert fint

__________________
Lillebill og gutta-02 og -06
Lillebill er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no