Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Noen som skjønner hva jeg mener?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-10, 22:08   #1
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som skjønner hva jeg mener?

Helt umulig å lage overskrift når jeg ikke vet hva det jeg spør etter heter. På Gardermoen, i den foto-/musikkbutikken på utenlandsterminalen, har de noe jeg har lyst på som jeg ikke har funnet noe annet sted. En musikkspiller, på batteri, som bare spiller et album med sanger. Altså som de "engangs"-lydbøkene.

Jeg finner ikke iPod'en min og MÅ ha musikk på øret for å løpe på tredemølla. En sånn hadde vært kjekt. Noen som skjønner hva jeg mener, hva det heter og hvor man får kjøpt det?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 22:31   #2
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som skjønner hva jeg mener?

Er det ikke noe ala digibøker? Jeg mener bokhandelene har det, men vet ikke om det er med musikk også.

  Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 22:32   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som skjønner hva jeg mener?

Ha'kke peiling, men ble fryktelig nysgjerrig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 00:01   #4
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Re: Noen som skjønner hva jeg mener?

Jeg så en slik på OBS i går, tror jeg. En slags liten MP3-spiller med x antall ferdiglastede sanger på?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 00:03   #5
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som skjønner hva jeg mener?

Sparkjøp har noen.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 06:58   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.992
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som skjønner hva jeg mener?

Jeg tenkte først at du mente bærbar cd-spiller (som er noe skikkelig herk når man skal løpe).

Men nå ser jeg at du mener noe som er så fancy at jeg ikke har hørt om det en gang.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 08:09   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.401
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som skjønner hva jeg mener?

De har dem på Ark! De originale heter playaway, men vet ikke hva de norske heter, eller om det er det samme.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 08:41   #8
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som skjønner hva jeg mener?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg så en slik på OBS i går, tror jeg. En slags liten MP3-spiller med x antall ferdiglastede sanger på?

Jepp, det er det!

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Sparkjøp har noen.

Takk!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg tenkte først at du mente bærbar cd-spiller (som er noe skikkelig herk når man skal løpe).

Men nå ser jeg at du mener noe som er så fancy at jeg ikke har hørt om det en gang.

Nei, det ville vel nesten vært litt ekstremt med noe så gammeldags.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

De har dem på Ark! De originale heter playaway, men vet ikke hva de norske heter, eller om det er det samme.

Supert!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 19:09   #9
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som skjønner hva jeg mener?

Jeg fant en nettside som solgte mange, tror de hadde 90 forskjellige bare når jeg søkte på musikk. Men det var bare barnemusikk og klassisk, og det duger ikke helt når jeg trener.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no