Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

"Ingen kontakt med web host"

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-11, 15:12   #1
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

"Ingen kontakt med web host"

Jeg og gjengen fra termin klubben, da jeg fikk tvillingene, startet opp vårt eget lille forum. Dette er et vbulletin forum dette også.
Jeg har liksom ansvaret der, men er utrolig lite tenkninsk når det gjelder slike innstillinger ol.
Men i den senere tid har det til tider vært enkelte som sliter med å komme inn på forumet, aldri alle sammen. Kun noen få, til hver sine tider.
Og tilbakemeldinger de får er omtrent som så:
"Det er ikke mulig å opprette kontakt med tjerenen til nettstede"
Tjeneren regner jeg med er det samme som Web host, altså der man har domene sitt parkert??

Er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette, eller ligger dette hos hvert enkelt sitt nettverk?? Jeg har aldri hatt problemer med dette, men de som har hatt har ikke fått hjelp fra sine nettleverandører. Mens jeg kan ikke finne noe feil hverken på selve forumet, eller når jeg søker hvor hos web host, eller hos server.
Noen som i det hele tatt skjønte hva jeg mente, og kan noen evnt hjelpe meg?

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 23:34   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ingen kontakt med web host"

Opprinnelig lagt inn av Maysen, her.

Jeg og gjengen fra termin klubben, da jeg fikk tvillingene, startet opp vårt eget lille forum. Dette er et vbulletin forum dette også.
Jeg har liksom ansvaret der, men er utrolig lite tenkninsk når det gjelder slike innstillinger ol.
Men i den senere tid har det til tider vært enkelte som sliter med å komme inn på forumet, aldri alle sammen. Kun noen få, til hver sine tider.
Og tilbakemeldinger de får er omtrent som så:
"Det er ikke mulig å opprette kontakt med tjerenen til nettstede"
Tjeneren regner jeg med er det samme som Web host, altså der man har domene sitt parkert??

Er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette, eller ligger dette hos hvert enkelt sitt nettverk?? Jeg har aldri hatt problemer med dette, men de som har hatt har ikke fått hjelp fra sine nettleverandører. Mens jeg kan ikke finne noe feil hverken på selve forumet, eller når jeg søker hvor hos web host, eller hos server.
Noen som i det hele tatt skjønte hva jeg mente, og kan noen evnt hjelpe meg?

Feilmeldingen de får er bare at de ikke får kontakt med den de forsøker kontakte. Jeg tror ikke feilen ligger hos dem....Kan det hende det er begrensninger i webhotellet? Det er ofte begrensninger på hvor mye trafikk man kan ha. Er dette et sånt forum som dere har satt opp gratis, eller leier dere server?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no