Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Senseo 3-i-1

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-18, 14:17   #1
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Senseo 3-i-1

Vi fikk en Senseo 3-i-1 til jul. Hjemme har vi både Nespresso og en moccamaster. Vi tenkte kanskje denne kunne bo i campingvognen. Er det noen som har denne og har erfaringer?

Må det stå vann i kolben hele tiden som i en Nespresso? Er det lett å tømme den for evt retsvann etter bruk? Om den skal bo i campingvogna må den kunne frostsikres enklest mulig. Med andre ord kan den ikke brukes der om det må stå vann i kolben.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-18, 14:27   #2
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Senseo 3-i-1

Kjenner ikke til Senseo, men det må vel ikke stå vann i kolben på Nespresso? Vi tømmer vår når vi er ferdige med å bruke den for dagen.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-18, 14:38   #3
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Senseo 3-i-1

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Kjenner ikke til Senseo, men det må vel ikke stå vann i kolben på Nespresso? Vi tømmer vår når vi er ferdige med å bruke den for dagen.

Hm. Om jeg ikke har vann i min, må jeg trykke ca 100 ganger før det kommer vann neste gang jeg skal ha kaffe. Om den har stått en stund uten vel og merke. Det samme skjer jo om du ikke har nok vann i kolben når du lager kaffe. Vi vil jo måtte tømme hele maskinen for vann hver gang. Så det ikke fryser i filler.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-18, 15:32   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Senseo 3-i-1

Vi hadde senseo før, og den kunne fint tømmes om man ikke skulle bruke den på en stund. Det sto ikke vann i "rlrene" så den tålte frost fint så lenge det ikke var vann i den.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-18, 21:53   #5
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Senseo 3-i-1

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Hm. Om jeg ikke har vann i min, må jeg trykke ca 100 ganger før det kommer vann neste gang jeg skal ha kaffe. Om den har stått en stund uten vel og merke. Det samme skjer jo om du ikke har nok vann i kolben når du lager kaffe. Vi vil jo måtte tømme hele maskinen for vann hver gang. Så det ikke fryser i filler.

Slik er ikke vår, den fungerer helt likt uansett om den nettopp er fylt opp eller om vannet har stått i kolben, så da er det sikkert forskjellige modeller.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no