Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Hva skal jeg ønske meg fra Sverige? [gluten-og laktosefritt]

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-14, 10:00   #1
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Hva skal jeg ønske meg fra Sverige? [gluten-og laktosefritt]

Noen jeg kjenner skal til Sverige i morgen, og jeg tenkte å be dem kjøpe noen ting for meg. Men selv om jeg har handlet der selv mange ganger, husker jeg jo ikke hva jeg har kjøpt sånn helt konkret. Noen hete tips til gode produkter, med merkenavn? Brød, pasta og yoghurtlignende saker er mest aktuelt.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-14, 10:04   #2
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske meg fra Sverige? [gluten-og laktosefritt]

Pasta i forskjellige varianter, tagliatelle, penne, lasagneplater (merke er jeg ikke så nøye på, både Semper og Schär har god pasta)

Finax melblanding i 6-pack. Den mørkegule (oransje) er naturlig glutenfri og inneholder bl.a. teff. Passer til nesten alt av matlaging hos meg.

Croisanter? Vet ikke om de er melkefrie.

Frokostblandinger

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-14, 10:08   #3
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske meg fra Sverige? [gluten-og laktosefritt]

Jeg kjøper Lailas blå melmix i store kvanta, det er basismelet mitt. Og iskjeks uten melko og gluten. Og Schär fibermel. Og grissini.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-14, 10:22   #4
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske meg fra Sverige? [gluten-og laktosefritt]

Jeg liker melet fra Finax, det i rød melkekartong-pakke. Og frokostblanding ja, de har mye bedre utvalg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-14, 10:35   #5
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske meg fra Sverige? [gluten-og laktosefritt]

Glimrende! Frokostblanding tror jeg ikke jeg skal be om, der er det så mange feller på nøtter o.l og ofte veldig søte greier, men mel og pasta er toppers. Og croissanter! Melkefritt er ikke superviktig, men jeg har pleid å kjøpe mye godt laktosefritt i hvert fall.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-14, 12:54   #6
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske meg fra Sverige? [gluten-og laktosefritt]

Muffinsblandinger og andre kakemixer. Det var i alle fall en stor hit da vi kjøpte det til våre venner.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no