Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke butikker "må" jeg innom i London?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-11, 22:13   #1
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilke butikker "må" jeg innom i London?

Om en uke reiser jeg til London og blir der i 6 dager. Hvilke butikker bare "må" jeg innom?

Jeg skal bo i Old Town og etter hva jeg har blitt ganske sentralt med må ta t-banen da. (så stasjonsnavn er ok om dere vet det)

Jeg har lyst til å kjøpe meg litt nye klær, og trenger helt klart et par høye støvletter (men man trenger vel alltids et nytt par sko også)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 22:15   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke butikker "må" jeg innom i London?

Jeg MÅ alltid innom Gap. Fant flere par jeans der forrige uke.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 22:16   #3
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke butikker "må" jeg innom i London?

Henger meg på for å snappe opp noen tips. Vi reiser om 3 uker og har aldri vært i London (eller England forøvrig).

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 22:16   #4
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke butikker "må" jeg innom i London?

Man MÅ aldri innom butikker. :shoppinghater:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 11:00   #5
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.009
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke butikker "må" jeg innom i London?

Bravissimo og Boden, er ikke det FP hiter da?
Jeg elsker å tusle rundt uten mål og mening jeg da. Skobutikker MÅ jeg i.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 11:08   #6
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke butikker "må" jeg innom i London?

Det er bedre å shoppe i Oxford enn i London. Kaotisk.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 12:14   #7
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke butikker "må" jeg innom i London?

Styr unna Oxford Street er iallefall mitt tips. Med mindre man elsker 17.mai-fulle gater og butikker da Jeg var der nå i helgen og stemningen kan best beskrives som kaotisk førjulsfrenzy. Kensington High Street funket mye bedre, selv om de ikke har det samme utvalget som Oxford Street. Harrods rett før stengetid var helt greit om man dropper barneavdelingen og lekebutikken

Nå aner jeg ikke hva slags klær du er ute etter men på Appletree Boutique i Notting Hill hadde de veldig mye kult Vi var der (Portobello road marked ligger også der) på fredags formiddag og da var det helt passe med folk, ikke masete. Om du tar turen dit må du også innom Hirst Antiques.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 23:31   #8
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke butikker "må" jeg innom i London?

Camden har et fint marked.
Mye likt er det, men enkelte ting skiller seg ut fant jeg ut.
(kjøpte meg et kjempeflott skjørt inni der)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 12:59   #9
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.009
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke butikker "må" jeg innom i London?

Topshop

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 14:53   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke butikker "må" jeg innom i London?

Next er rimelig og har mye fint til voksne og barn og interriørgreier. Min absolutte favorittbutikk er Anthropologie. Og Hamley's, da. Fantastisk lekebutikk i 6 etasjer i Regent Street.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 23:40   #11
mariak
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 5
mariak har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilke butikker "må" jeg innom i London?

Urban outfitters!!! Elsker den butikken

mariak er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 00:06   #12
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke butikker "må" jeg innom i London?

Hvis du er ekstra lav eller høy; flagshipsstores med petite/tall-avdeling. Feks Dorothy Perkins og Debenhams i Oxford Street. Og Bravissimo hvis du har bh over D-cup.

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 21:41   #13
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 357
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: Hvilke butikker "må" jeg innom i London?

Neal Street - masse flotte skobutikker:-)
Man MÅ ha sko i London!

Ellers Covent Garden, Carnaby Street.....
Styr unna oxford street nå i førjulstiden, om du da ikke synes store folkemengder som snirkler seg avgårde er sjarmerende.

Fint shoppingsenter på Westerfield om du vil gå innendørs. Der finner du alt!

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 21:45   #14
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke butikker "må" jeg innom i London?

Banana Republic

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 21:58   #15
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke butikker "må" jeg innom i London?

Jeg tror Mams er tilbake allerede - og hun har forholdsvis intetanende ledet en hel skokk av oss til å kjøpe skjørt på nettet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no