Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Liven!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-07, 01:13   #41
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liven!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Selvsagt er de uthvilte, det kan jo ikke bli mye lidenskap i en seng med det sengetøyet.

Jeg må faktisk si meg enig med deg. Men jeg må også si at lidenskapen ikke ville eksistert uansett hvilket lag som var trykt på sengetøyet.

Å komme hjem til en kjekkas med sengetøy med fotball-lag, biler eller Ole Brum er skikkelig nedtur for sexlysten altså. Mulig det vekker morsfølelsen hos enkelte ...
Kommer forhåpentligvis aldri til å oppleve det, siden jeg nå lever med mannen i mitt liv.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 01:20   #42
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liven!



Ole Brum er kanskje ENDA større turn-off enn RBK.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 01:22   #43
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liven!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ole Brum er kanskje ENDA større turn-off enn RBK.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 12:00   #44
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liven!

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Se hva jeg og mannen har kjøpt for å kose oss i



Oi, Trodde jeg var på hus og hjem ...


Herremin, Myggen! Jeg trodde da du hadde bedre smak enn dette.

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg hadde ikke fått det til, uansett.

Aldri! Uansett hva det ellers var å by på: RBK-motivet dreper alt. Inkludert lyst og lidenskap.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.



Ole Brum er kanskje ENDA større turn-off enn RBK.


Det finnes ikke noe mer turn-off enn RBK. Kanskje Man-U. Men ikke like mye.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 13:01   #45
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liven!

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.


Herremin, Myggen! Jeg trodde da du hadde bedre smak enn dette.

Jeg må ærlig talt si at jeg er den minst fotballinteresserte dere bare kan tenke dere.
Jeg har ikke sett på fotball siden et vm for lenge siden, da jeg var avstandsforelsket i Roberto Baggio (Juventus).

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 20:09   #46
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liven!

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Jeg har ikke sett på fotball siden et vm for lenge siden, da jeg var avstandsforelsket i Roberto Baggio (Juventus).

Du også? Han var jo fantastisk deilig.

Husker du om denne lekkerbisken?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 20:10   #47
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liven!

Nei, jeg husker bare Råberrrtå.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 21:15   #48
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liven!

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Du også? Han var jo fantastisk deilig.

Husker du om denne lekkerbisken?

Tråden har tatt en hyggeligere vending!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no