Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Farge på sko til svart kjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-11, 16:57   #21
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

Nå ser jeg du har funnet røde sko! Fint blir det! Bolero er helt supert til. Også røde negler.

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 17:33   #22
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Nå ser jeg du har funnet røde sko! Fint blir det! Bolero er helt supert til. Også røde negler.

Kjøpte de ikke, er i tenkeboksen. Jeg er håpløs på å bestemme meg

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 18:10   #23
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

Jeg kjøpte denne nå nettopp, og den er perfekt rød:

Da kan du kjøre resten så svart du bare vil

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 19:09   #24
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

Å.... Hva med rød lakk da, og et kult smykke av no`slag med rødt i? Cubus har bla har jeg sett.. Og da kan du ha kjøpe sorte sko.

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 23:35   #25
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

Til sort kjole kan du ha alle slags farger på sko egentlig. Jeg synes det er fint, og absolutt ikke kjedelig, å ha sorte sko til sort kjole. Det kommer helt ann på hvordan skoen ser ut egentlig. Sort bolero kan du også ha til sort kjole. Igjen kommer det helt ann på hva slags type bolero det er. Tynn, tykk, strikk, bomull, silke...

Så kan du sprite opp med vesker, smykker, skjerf i de fargene du vil.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 23:37   #26
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Jeg syns disse er knall, men hælen er jo enorm

De helene er ikke høye vel. Det er jo litt platform på de også. For meg er den høyden på heler for joggesko å regne.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no