Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ankelboots og kjole?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-11, 23:00   #21
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankelboots og kjole?

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Det er veldig lov, og mye bedre enn støvletter ja.



Det ville aldri falle meg inn å bruke ankelstøvletter til kjole (med mindre det var medisinske årsaker til det, da). :åpenbart utrolig umoderne:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 23:05   #22
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ankelboots og kjole?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.



Det ville aldri falle meg inn å bruke ankelstøvletter til kjole (med mindre det var medisinske årsaker til det, da). :åpenbart utrolig umoderne:

Jeg bruker heller aldri det. Det går i støvletter eller pumps.

Hvis jeg skulle brukt ankelboots så måtte de vært sorte og jeg måtte hatt sort "heldekkende" strømpebukse, slik at de ble en forlenging av bena. Men i utgangspunktet bruker jeg det til bukser.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 00:01   #23
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ankelboots og kjole?

Har bare brukt ankelboots og skoletter i hele høst, til alt, ikke noe rart i det, vel?

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 01:50   #24
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ankelboots og kjole?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.



Det ville aldri falle meg inn å bruke ankelstøvletter til kjole (med mindre det var medisinske årsaker til det, da). :åpenbart utrolig umoderne:

Vet du, du har utrolig fin stil og den passer deg veldig godt (selv om du overmatcher ), men den er ikke lik min. Jeg er interessert i mote og svarer etter det, men det er klart det ikke passer alle. Jeg er helt enig i at på deg (etter de bilder jeg har sett) vil pumps eller støvletter passe mye bedre enn ankelboots.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 01:59   #25
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankelboots og kjole?

Jeg har akkurat gått med ankelboots og kjole på fanzy greier på Theatercafeen i kveld, og kan bekrefte at det har gått bra med meg.

Men jeg har en kjepphest på at boots og strømpikk skal ha samme farge. Og stømpikken må være tett/tykk - tynne shiny strømpebukser til kort kjole med ankelboots kan lett se drit harry ut.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 02:04   #26
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ankelboots og kjole?

Shiny strømpebukser ser gjerne harry ut per def.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 02:14   #27
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ankelboots og kjole?

Dette er noe jeg synes er fint på andre, men når jeg selv prøver så ser det helt utrolig fjernt ut.

Jeg konkluderer med at det er synet på meg selv som er helt feil, og at det faktisk er fint. (på alle andre enn meg)

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 08:43   #28
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ankelboots og kjole?

Sko/fottøy har alltid samme farge som strømpene, vel? Fottøy er alltid sort, strømper er alltid sort. :moteikon:

  Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 08:47   #29
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankelboots og kjole?

Jeg bruker helst lange støvletter til kjole, men til noen kjoler (og noen legger) synes jeg det er fint med ankelboots.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 11:54   #30
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ankelboots og kjole?

Jeg bruker ankelboots til kjole, og det er ikke alltid strømpebuksa har samme farge som bootsene altså. :harry:

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 12:07   #31
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ankelboots og kjole?

Håper det er lov, for det hadde jeg på i går. Sort, kort, kjole (dette var en litt tøffere kjole, ikke penkjole) som gikk rett over knærne, sort, tykk strømpebukse og sorte ankle boots, eller skoletter om du vil.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 12:25   #32
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankelboots og kjole?

Jeg går stadig vekk med ankelboots og kjole eller skjørt på jobb, og jeg har grevlingben. Det blir ikke stuttjukt på meg, men jeg har andre sko som ikke blir kledelige, så det er nok litt forskjell.

Du har jo så lange legger at det er helt uproblematisk, fjeset, så det er bare å stå på!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 13:00   #33
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankelboots og kjole?

Jeg blir alltid så stressa av å lese "kan jeg gå med dette?" tråder på FP! Alt er "stygt" og "dritharry" & sånn.

:liker shiny strømpebukser engangiblandt:

Til spørsmålet - har sett ankelboots til skjørt/kjole og jeg ble overrasket over hvor fint det så ut. Og med dine lange ben er det nok ingenting å lure på - you go girl!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 16:38   #34
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.015
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ankelboots og kjole?

Jeg er smashing i definisjonen som harry her, jeg. I all beskjedenhet.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 17:46   #35
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankelboots og kjole?

Jeg synes liksom så mange kler det, men ikke jeg
Jeg ser bare teit ut med det, så her er det støvletter.
Jeg kler ikke pensko heller

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 18:35   #36
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankelboots og kjole?

Jeg vil påstå at alle kler (en eller annen form for) pensko.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 18:39   #37
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ankelboots og kjole?

Eg er samd med rine.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 18:46   #38
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankelboots og kjole?

...og når tante Sofie sier det, da er det sant.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 18:46   #39
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ankelboots og kjole?

Jeg også. Men de aller spinkleste skoene med de tynneste stiletthælene er mest kledelige til de spinklere damene, syns jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 19:37   #40
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ankelboots og kjole?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Sko/fottøy har alltid samme farge som strømpene, vel? Fottøy er alltid sort, strømper er alltid sort. :moteikon:

Så lenge alt er sort, er allting godt. :gammelt jungelord:

Jeg blir alltid fascinert over hvor mange som mener masse om sånt, jeg. Jeg er sikker på at du vil se smashing ut! Og jeg har brukt ankelboots til kjole selv om jeg ikke har lange bein, gal som jeg er.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no